Tingkatkan Sistem Imun Diri Sendiri Dengan Supplemen Vitamin C

Tingkatkan Sistem Imun Diri Sendiri Dengan Supplemen Vitamin C 
Vitamin C sangat penting untuk keseluruhan 
perkembangan dan pemulihan sel-sel kita. Selain sangat terkenal akan fungsinya dalam menyokong sistem imun sihat, ia juga merupakan antioksidan yang kuat dan berupaya membantu melawan radikal bebas, menyokong proses penuaan yang sihat dan menyokong 
penyembuhan penyakit.

Oleh kerana vitamin C tidak dihasilkan oleh tubuh, ianya perlu diambil daripada sumber buah-buahan, sayur-sayuran dan suplemen vitamin C. Optimumkan tahap vitamin C anda dan nikmati kesihatan yang menakjubkan!

KELEBIHAN VITAMIN C
(1) Kulit Berseri dan Tanpa Cela 
Vitamin C diperlukan bagi menghasilkan kolagen, sejenis protein yang memainkan peranan penting dalam struktur tubuh kita. Kolagen mampu meminimumkan kedutan, tompok-tompok peningkatan usia dan pigmentasi daripada terdedah kepada cahaya matahari. Ia juga membantu menjadikan warna tona kulit lebih baik 
dan sekata.

Mencantikkan kulit secara semulajadi
(2) Menyokong Penyerapan Zat Besi
Vitamin C meningkatkan penyerapan besi, mineral penting untuk pembentukan normal sel-sel darah merah dan haemoglobin.

Membantu penyerapan zat besi
(3) Meningkatkan Penyembuhan
Vitamin C diperlukan untuk menyembuhkan luka di badan kita, membaiki dan mengekalkan tulang rawan yang sihat, tulang, gigi dan kulit. Kajian menunjukkan kekurangan vitamin C dikaitkan dengan kekurangan pembentukan kolagen dan kelewatan pada penyembuhan luka. Orang yang mengalami kekurangan vitamin C yang teruk mungkin kehilangan gigi, gusi berdarah dengan mudah dan hilang kekuatan 
tulang mereka.

Mempercepat penyembuhan luka
(4) Kesihatan Imun dan Sistem Saraf
Salah satu fungsi terpenting yang diberikan oleh vitamin C adalah untuk menyokong sistem imun dan saraf 
kita. Tubuh mereka yang mempunyai keperluan vitamin C yang mencukupi, mampu mencegah jangkitan berbanding mereka dengan kekurangan vitamin C.

Menguatkan sistem imunisasi tubuh
Sustained Release Vita-C Plus Vitamin C Semulajadi 
Mempunyai sistem perlepasan berperingkat yang 
melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamn C dan mengurangkan pembaziran. Ini bersamaan dengan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.
Diperkayakan dengan 120mg. Bioflavonoids Sitrus untuk
meningkatkan keberkesanannya.Produk semulajadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung. Sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Vitamin C terbaik 
TAHUKAH ANDA?
Vitamin C merupakan vitamin yang larut air dan cepat dikumuh dari badan. Jadi, penting untuk memilih rumusan Vitamin C terbaik dan boleh membebaskannya secara berperingkat untuk memastikan tubuh mempunyai perlindungan yang diperlukan sepanjang hari.

TESTIMONI VITAMIN C 
Testimoni Pertama

Testimoni Kedua 

Testimoni Ketiga 

Testimoni Keempat 

Akhir sekali, tabiat sihat ini haruslah dimulakan sejak dari kecil. Laburkan masa dan usaha untuk kesihatan dnda dan anak anda supaya kesihatannya secara keseluruhan akan bertambah baik dan sistem imunnya akan lebih kuat.
Jemput jugak baca info lebih lanjut 
7 persoalan anda mengenai vitamin c
kebaikan vitamin c untuk tubuh badan


Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan vitamin yang benar-benar bermanfaat untuk anda, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!.
Untuk Pertanyaan dan Order 
ORDER SHAKLEE
Kenali Kak Shida di sini 
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY







Post a Comment

2 Comments

edahyukarim said…
Vitamin C ni memang penting kan..bukan semata untuk imun je, tapi good for skin jugak :)
shidarahmat said…
betul .. dulu tak tau
sekarang dah tau
hari2 tak boleh tak amii