Set Batu Karang Shaklee

Set Batu Karang Shaklee
Hilangkan penyakit batu karang bergantung pada tahap serta keadaan pesakit, sekiranya batu karang tersebut tidak pulih dan simptom sakit berlarutan, anda akan dirujuk ke doktor pemebedahan untuk tindakan selanjutnya.
Namun ada cara semulajadi yang boleh di ambil sebagai inisiatif mudah iaitu melalui supplemen.

SET BATU KARANG SHAKLEE
Vitamin C 
Vitamin C untuk meningkatkan keasidan dalam urin kerana batu karang tidak mudah terbentuk dalam urin yang berasid.

B Complex 
Supplemen B Complex ini bersifat anti stress dan memberi tenaga. Ia membantu menurunkan bahan oksalat (oxalate) yang membentuk batu karang.

Ostematrix 
Pengambilan Ostematrix ini memang perlu untuk mencukupkan jumlah kalsium dalam tubuh agar dapat mencegah tahap oksalat meningkat sekiranya pengambilan kalsium tak mencukupi. Tak perlu bimbang kerana magnesium yang terdapat dalam ostematrix ini bertindak sebagai pemangkin untuk memastikan penyerapan maksimum kalsium oleh tubuh.

Alfalfa Complex
Pengambilan alfalfa complex ini sesuai untuk mengurangkan infeksi dan inflamasi yang berlaku akibat batu karang.

Set di atas juga lebih berkesan jika di ambil bersama-sama supplemen di bawah: 
Vivix 

Vivix adalah suplemen anti radang yang sangat baik untuk mengurangkan keradangan yang disebabkan oleh radikal bebas yang boleh menyebabkan pembentukan batu karang. Vivix juga suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia yang terbukti boleh mengurangkan risiko penyakit kronik.
Manfaat Vivix
Perfomance Drink 
Ramai yang mengabaikan pengambilan Performance Drinks Shaklee ini...Kandungan sitrat di dalamnya membantu mencegah batu karang disamping mencukupkan jumlah air yang diperlukan oleh tubuh dalam sehari. Paling penting, ianya bebas gula dan tidak berkarbonat.
Manfaat performance drink 
KESIMPULANNYA
Jangan pernah abaikan jika anda ada tanda-tanda penyakit batu karang kerana jika tidak dielakkan dari awal pasti akan menjadi lebih kronik. Boleh baca info ini juga faktor penyebab penyakit batu karang dan kenali juga penyakit batu karang

HARGA SET BATU KARANG 
Harga Pasaran RM275
Harga Ahli RM220 

Untuk dapatkan harga ahli yang jauh lebih murah saya jemput anda join ahli bersama team Indah Legacy kami hanya RM35 sahaja

Jika anda hendak tau cara pengambilan yang betul dah konsultasi percuma. Boleh klik link di bawah ni seterusnya.
Untuk Pertanyaan dan Order 
ORDER SHAKLEE
Kenali Kak Shida di sini 














Post a Comment

0 Comments