5 Persoalan Utama Vitamin C Shaklee | Shida Rahmat


Shaklee Sustained Release Vita-C Plus adalah Vitamin C semula jadi yang melepaskan 500mg vitamin C sedikit demi sedikit ke dalam badan anda dalam masa lima jam. Ayuh kita kenali Shaklee Sustained Release Vita-C Plus yang penting ini secara lebih mendalam!

SOALAN UTAMA VITAMIN C 
1) Bilakah masa terbaik untuk mengambil Shaklee Sustained Release Vita-C Plus?
Masa terbaik untuk mengambil Shaklee Sustained Release Vita-C Plus adalah ketika atau selepas makan. Mulakan hari anda dengan Shaklee Sustained Release Vita-C Plus untuk perlindungan yang lebih kuat!

2) Adakah Shaklee Sustained Release Vita-C Plus sesuai diambil oleh individu yang ada gastrik?
Ya! Shaklee Sustained Release Vita-C Plus diperolehi daripada ekstrak jagung yang klembut pada perut.

3) Apa itu sistem pelepasan berperingkat? Adakah ia penting untuk saya?
Dengan sistem pelepasan berperingkat, vitamin C daripada tablet dilepaskan sedikit demi sedikit ke dalam badan dalam masa pbeberapa jam. Ini penting bagi memastikan vitamin C dibekalkan secara berterusan ke badan anda kerana vitamin ini tidak boleh dihasilkan atau disimpan dalam badan anda. Untuk perlindungan sepanjang hari, ambillah Shaklee Sustained Release Vita-C Plus.

4) Adakah Shaklee Sustained Release Vita-C Plus sesuai untuk vegan?
Ya. Produk ini sesuai untuk semua vegan.

5) Bolehkah saya potong separuh tablet Shaklee Sustained Release Vita-C Plus sebelum menelannya?
Anda tidak dinasihatkan untuk berbuat demikian kerana produk ini diformulasi dengan sistem pelepasan berperingkat. Memotong separuh tablet akan mensia-siakan manfaat masa pelepasan bagi produk ini.

Manfaat Vitamin C

MULAKAN HARI ANDA DENGAN VITAMIN C SEMULA JADI 
  • Sistem Pelepasan Berperingkat  yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. 
  • Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.
  • Diperkayakan dengan 120mg Bioflavonoid Sitrus untuk meningkatkan lagi keberkesananya.
  • Produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung.
  • Sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.
SET CADANGAN KESIHATAN YANG MEMERLUKAN VITAMIN C 
Harga : RM318

Harga : RM252

Harga : RM157

Harga : RM417

Harga : RM260

Harga ; RM157

Harga : RM761 
Percuma Keahlian 
Percuma Pos 

Harga : RM707
Percuma Keahlian 
Percuma Pos 

Harga : RM157

Harga : RM98

Harga : RM260

Harga : RM215

Nak dapatkan harga ahli, jom join team saya INDAH LEGACY hanya RM35 sahaja

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan yang benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
Kenali Kak Shida di sini 
Continue Reading

Tingkatkan Tenaga di bulan Ramadhan



Tingkatkan Tenaga di bulan Ramadhan dengan Protein Berasaskan Tumbuhan!

Ketika berpuasa, anda tidak akan makan atau minum untuk sekurangkurangnya 10 jam. Keadaan ini boleh menyebabkan badan anda untuk bertukar ke fasa berpuasa, di mana badan anda akan menggunakan tenaga daripada glukosa yang disimpan di hati dan otot. Apabila semua glukosa telah digunakan dengan sepenuhnya, sumber tenaga yang berikutnya adalah lemak.

Puasa yang berterusan selama beberapa hari hingga ke beberapa minggu akhirnya akan mengubah lemak di dalam badan kita kepada protein sebagai sumber tenaga. Walau bagaimanapun, proses menggunakan protein sebagai sumber tenaga adalah tidak sihat kerana ia akan menyebabkan:
  1. Kemerosotan otot
  2. Mengakibatkan keletihan.
  3. Merendahkan kadar metabolik badan.

TINGKATKAN DAN KEKALKAN TENAGA ANDA!
  • Ambil minuman berprotein tinggi semasa berbuka dan semasa bersahur untuk mengekalkan rasa kenyang yang lebih lama.
  • Pilih protein berkualiti tinggi yang mudah diserap oleh tubuh.
  • Pilih minuman protein dari sumber tumbuhan yang 
  • rendah lemak dan tanpa kolesterol untuk membina badan sihat ketika puasa.
  • Pilih minuman protein yang tinggi kalsium dan rendah Indeks Glisemik, membantu anda mengekalkan tenaga dan fokus sepanjang hari.


Keistimewaan Shaklee
  • Shaklee menggunakan protein soya yang tidak-diubahsuai secara genetik 
  • (Bukan-GMO), sihat untuk sekeluarga. 
  • Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan. Protein soya 
  • membantu menurunkan paras kolesterol*.
  • Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat.
  • Protein berkualiti tinggi. Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected 
  • Amino Acid Score) 1.0 – penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang 
  • diberikan pada protein haiwan. 
  • Membekalkan 9 asid amino.

Nak dapatkan harga ahli, jom join team saya INDAH LEGACY hanya RM35 sahaja

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan yang benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
Kenali Kak Shida di sini 


Continue Reading

Perlindungan Siang Dan Malam Untuk Kulit Anda

Perlindungan Kulit Siang Dan Malam

Pepatah yang mengatakan “dua (atau tiga) lebih baik dari satu” adalah benar apabila membabitkan soal kelembapan. Ketahui perbezaan antara pelembap siang dan malam supaya kulit anda terhidrat secukupnya untuk kelihatan segar sepanjang hari!

PELEMBAP SIANG 
- untuk Melindungi
Pada waktu siang, kulit memainkan peranan untuk pertahanan, melindungi daripada faktor luaran seperti pencemaran, sinaran UV dan pertumbuhan bakteria, yang boleh menjejaskan kelembapan kulit anda. Malah, apabila semakin berusia, keupayaan kulit anda untuk mengekalkan kelembapan semakin berkurang.

TIP 
Pilih pelembap yang mengandungi pelindung matahari berspektrum SPF luas untuk perlindungan lengkap di dalam dan luar bangunan.

Harga : RM206.25

APABILA ANDA BERADA DI LUAR
YOUTH™ AGE DEFENSE MOISTURIZER – SPF 50
• Pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 
UVA/UVB .
• Melembap dan menambahbaikkan penampilan kulit 
secara menyeluruh. 
• Nutrien botani dan vitamin

Harga : 247.50

APABILA ANDA BERADA DALAM BANGUNAN
YOUTH™ MOISTURE LOCK DAY CREAM
• Penghidratan yang mendalam dan mengekalkan 
kelembapan.
• Melembutkan dan membantu mengurangkan 
penampilan garis-garis halus serta kering.
• Campuran asid hyaluronik, ekstrak kaktus dan 
squalane berasaskan tumbuhan.

PELEMBAP MALAM 
- untuk Menjana Semula
Semasa anda tidur pada waktu malam, kulit bekerja untuk memperbaiki kerosakan yang berlaku pada waktu siang dan menjana semula tisu baru. Krim malam biasanya mengandungi bahan malam atau formula eksklusif untuk penjanaan semula tisu dan mempercepatkan pemulihan tisu supaya anda kelihatan segar apabila bangun keesokan paginya.

TIP
Pilih krim malam yang menggalakkan pembaharuan sel dan mengandungi agen pelembap yang mewah untuk kulit yang lebih lembut.

Harga : RM250

YOUTH™ ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM 
– LIGHT/RICH
• Menyokong proses pembaharuan sel kulit untuk 
kelihatan lebih muda, licin dan cerah.
• Meningkatkan ketegangan dan keanjalan kulit.
• Sumber botani dan vitamin.

Nak dapatkan harga ahli, jom join team saya INDAH LEGACY hanya RM35 sahaja

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan yang benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
Kenali Kak Shida di sini 





Continue Reading

Set Kesihatan Mata Shaklee | Shida Rahmat

 


Manusia dan haiwan mempunyai mata. Cuba bayangkan hidup kita tanpa mata, hidup kita gelap. tanpa cahaya, tanpa warna, hidup tentu sangat menyedihkan.

Fungsi Mata
Mata membantu kita mengenali emosi seseorang, samada sedang marah, sedih, gembira dan lain-lain.
  • Mata membantu memberikan petunjuk arah kepada kita.
  • Mata membantu dalam melihat kecantikan dunia.
  • Mata bekerja dengan minda yang menentukan saiz, bentuk dan corak pada objek.
Bagaimanapun, kebanyakan kita tidak memperdulikan kesihatan mata. Dalam era teknologi moden, kita sering menggunakan mata lebih pada masa sepatutnya iaitu dengan melihat telefon bimbit, komputer dan tablet.

Ada antara kita yang menggunakan teknologi ini tanpa cahaya yang mencukupi dan menambah tekanan pada bahagian mata.

Hampir 1 daripada 3 orang dewasa (30%) menggunakan alatan elektronik melebihi 9 jam dalam waktu siang. Ada juga kajian yang dibuat di kalangan 2000 orang di bawah usia 25 tahun dimana mereka memeriksa telefon 32 kali dalam sehari.

SET KESIHATAN MATA SHAKLEE yang patot korang amalkan 

VitaLea 
=======
Supplement yang mengandungi 28 mineral dan vitamin yang sangat penting untuk tubuh badan kita.

VitaLea melengkapkan nutrisi dalam sel badan. Cthnya Vitamin A untuk mata, Vitamin B untuk saraf dan Vitamin C untuk otot. Jadi, sekaligus, pengambilan VitaLea secara berterusan dapat memelihara kesihatan mata.

ESP
===
Mata memerlukan protein yang mencukupi kerana ia akan MENGUATKAN otot mata.

Kita mempunyai satu otot yang dikenali sebagai SILIARI OTOT iaitu otot yang memegang retina mata. Otot2 ini memerlukan protein yang mencukupi.

Omega Guard
===========
Mengandungi minyak ikan omega 3 yang memberikan kesihatan mata dengan cara MENGURANGKAN KEKERINGAN, mengurangkan BENGKAK MATA, dan mengurangkan STRESS pada mata yang kuat bekerja.

YANG NAK JAGA MATA 
HARGA PASARAN : RM390 
HARGA AHLI : RM313

Nak dapatkan harga ahli, jom join team saya INDAH LEGACY hanya RM35 sahaja

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan yang benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
Kenali Kak Shida di sini 


Continue Reading

Resepi: Esp Soy Protien Isolated Powder

Teringin sesuatu yang lazat dan berkhasiat?
Semestinya ESP!
Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein 
berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi.

Pengambilan protein pastinya menyeronokkan, lazat 
dan berkhasiat! Jika inginkan kudapan yang manis 
dengan campuran buah-buahan tropika dalam diet 
harian anda, jadikan smoothie bernutrisi ini sebagai 
snek harian.

Pelbagai resipi protein dikongsikan di sini, untuk 
anda cuba! Semuanya pasti menyelerakan dan 
mengujakan!

Jom minum ESP













Shaklee ESP Soy Protein Isolate Powder adalah makanan bernutrisi dan enak untuk seisi keluarga.
ESP SOY PROTEIN ISOLATE POWDER
  • Menggunakan soya yang tidak diubah suai secara genetic (non-gmo) protein soya.
  • Setiap hidangan mengandungi 14 gram protein berkualiti tinggi yang rendah lemak, serta tanpa laktosa dan tanpa kolesterol.
  • Keperluan biologi lengkap dengan 9 jenis amino asid perlu.
  • Mempunyai PDCAAS (Skor penghadaman protein kepada amino asid) skor 1.0- kedudukan tertinggi dan sama dengan protein haiwan. 
  • Mengandungi 5 jenis keperluan vitamin B dan separuh daripada keperluan kalsium harian.
  • Mengandungi isoflavons semulajadi daripada soya.

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan yang benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
ORDER SHAKLEE
Kenali Kak Shida di sini 
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY


Continue Reading

Tubuh Kita Perlukan Protien | Shida Rahmat


Protein adalah seperti blok binaan tubuh 
anda, sama seperti batu bata rumah anda. 
Binalah asas kepada tubuh yang sihat 
dengan memberikan orang yang tersayang, 
sumber protein terbaik untuk fungsi tubuh 
yang optima kerana dengan sumber yang 
betul, keluarga anda akan lebih sihat dan 
bahagia. Kebahagiaan mereka adalah kebahagian anda juga.



Pertumbuhan Dan Pembesaran
Nutrien penting terutamanya pada peringkat kanak-
kanak, remaja dan ibu mengandung. Ia membantu 
membina sel, menyokong sistem imun dan fungsi 
tubuh optimum termasuk rambut yang berkilau, 
kulit lebih lembut dan kuku yang kuat. Protein dan 
komponen asid aminonya juga berfungsi sebagai 
hormon, enzim dan pengangkut nutrien yang lain.


Tenaga Berkekalan
Minuman Tenaga dan berkafein hanya mampu 
memberi kesan sementara. Walau bagaimanapun, 
pengambilan protein yang mencukupi boleh 
membantu anda mengekalkan tenaga kerena 
ia mengambil masa yang lama untuk dihadam, 
sekaligus memberikan sumber tenaga yang 
berkekalan agar anda mampu untuk melakukan 
pelbagai tugasan dan kekal cergas setiap sehari.


Kesihatan Tulang 
Selain kalsium, terdapat pelbagai lagi nutrien lain yang 
penting untuk kesihatan tulang, termasuklah protein. 
Pelbagai penemuan mencadangkan pengambilan protein 
yang tinggi berkait rapat dengan pengurangan kepadatan 
tulang, tinggi kepadatan tulang dan mengurangkan 
risiko patah tulang. Dalam kajian terbaru, peningkatan 
pengambilan protein, terutamanya apabila diambil bersama 
kalsium dan vitamin D dalam diet, boleh mengurangkan 
kepadatan tulang dan meningkatkan kekuatan otot.


Pengurusan Berat Badan 
Diet tinggi protein boleh mengurangkan berat 
berbanding diet rendah dengan protein kerana 
peranannya dalam mengekalkan rasa kenyang. 
Kajian menunjukkan bahawa memiliki berat yang 
sihat dan pengekalan berat badan tersebut boleh 
membantu memajangkan jangka hayat hidup anda.


Kesihatan Otot
Kemerosotan jisim otot berlaku akibat penuaan usia dan 
ia terjadi tanpa kita sedari kerana ia sering disalah anggap 
dengan peningkatan lemak dalam badan. Ini boleh 
menyebabkan kemerosostan otot yang kronik dikalangan 
warga emas yang berumur lebih daripada 60 tahun, apatah 
lagi pada yang berumur 80 tahun. Pengambilan protein yang mencukupi membantu mengurangkan atau melambatkan proses kemerosotan otot ini.


Kesihatan Jantung
Kajian jangka masa panjang selama 20 tahun mendapati mereka yang mengambil makanan 
rendah karbohidrat, tinggi lemak berasaskan 
sayuran mempunyai 30% lebih rendah risiko 
terhadap penyakit Jantung berbanding mereka yang 
makan makanan tinggi karbohidrat, diet rendah 
lemak. Walaubagaimanapun, menambahkan protein 
sayuran di dalam diet dapat mengurangkan masalah 
kesihatan jangtung serta membantu mengekalkan 
dan meningkatkan fungsinya.


Kesimpulannya ialah semua dari kita tak kira usia sedari kecil hingga dewasa sememangnya memerlukan protien untuk tubuh badan. Dengan protien yang cukup akan melengkapkan lagi nutrisi dalam badan.

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan yang benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
ORDER SHAKLEE
Kenali Kak Shida di sini 
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY


Continue Reading

Saranan Set Berpuasa Shaklee Semasa Ramadhan

SARANAN SET TERKINI UNTUK BERPERANG MASA SAHUR!
Sekarang pun dah ada yang sedang berpuasa kan ...
Maybe dah ada yang terasa berpuasa ketika cuaca panas lebih-lebih lagi ibu hamil pada peringkat awal.
Tak kurang jugak yang takut-takut nak puasa sebab ada gastrik.
Tak nak lah baru puasa sehari dua dah lemau, letih lesu memanjang. Jom beli Set Berpuasa Shaklee ni, seisi keluarga boleh ambil tau.

Siapa yang memerlukan SET ini?
  1. Mereka yang sedang berpuasa
  2. Wanita hamil.
  3. Wanita yang sedang menyusukan anak
  4. Kanak-kanak terutama yang baru belajar berpuasa.
  5. Mereka yang memerlukan tenaga yang lebih.
  6. Mereka yang menjalankan aktiviti fizikal yang banyak.
  7. Mereka yang mementingkan kesihatan, makanan rendah kalori dengan hidangan yang lengkap. 
SET SARANAN SEMASA RAMADHAN 
ESP Mix Soy Protein Isolate Powder
Memberikan tenaga berterusan, berasaskan protein.
Tumbuhan yang berkualiti tinggi.
Makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein. 
Lengkap dengan 9 asid amino perlu.

HARGA: RM162

Performance Drink Oren Dan lemon lime 
Menyegarkan dan menghilangkan dahaga.
Tingkatkan prestasi untuk mencapai kemenangan yang diimpikan. 
Serlahkan prestasi terbaik anda yang kekalkan momentum.
Dengan proprietari OPTI-LYTE™ campuran elektrolit ditambah campuran unik karbohidrat untuk memberikan tenaga segera dan berterusan disamping menyokong penghidratan optimum.

HARGA:
OREN RM 87
LEMON LIME RM 149

Meal Shakes
Makanan lazat di mana-mana sahaja
Minuman berkhasiat, sedap dan berkrim serta sumber yang kaya dengan kalsium, serat dan protein. 
Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan juga dewasa di mana-mana sahaja.

HARGA: RM120

Lecithin
Lemak sihat yang anda perlukan
Lecithin dikenali sebagai pengemulsi semula jadi yang menguraikan lemak menjadi molekul-molekul kecil untuk penghadaman.
Lecithin juga ditukar menjadi asetilkolina di dalam tubuh anda, yang diperlukan untuk membantu mengekalkan tubuh yang sihat.

HARGA: RM55

Herb-Lax™
Untuk pelawasan 
Campuran proprietari Herb-Lax termasuk daun senna, yang 
digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi.
Merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh.

HARGA: RM 58

Cinch Shake Mix
Shake lengkap dan pantas 
Minuman yang lazat, pantas dan berkhasiat untuk anda. Ia membekalkan nutrien seumpama satu hidangan, tetapi rasanya enak seperti pemanis mulut.

HARGA: RM 182

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan yang benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
ORDER SHAKLEE
Kenali Kak Shida di sini 
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY





Continue Reading

6 Cara Mengatasi Ketidakselesaan Semasa Berpuasa


Sepanjang tempoh berpuasa, adalah tidak mustahil untuk anda mengalami beberapa ketidakselesaan. 
Ini adalah enam cara yang dapat membantu mengatasinya supaya anda kekal bertenaga sepanjang Ramadhan!

PERTAMA: KETIDAKHADAMAN (PEDIH ULU HATI) 
Perut kita dicipta dengan persekitaran yang berasid untuk menghadam makanan dan memusnahkan bakteria. Penghasilan asid perut yang berlebihan atau pengaliran balik asid perut ke dalam esophagus, boleh menyebabkan pedih ulu hati. Puasa biasanya mengurangkan jumlah asid perut.
Walaubagaimanapun, pedih ulu hati boleh berlaku apabila anda teringat mengenai makanan atau anda hidu bau makanan dimana, secara semulajadinya akan memberi isyarat kepada otak untuk meningkatkan penghasilan asid perut.

SOLUSI: 
Kawal ketidakhadaman (Pedih ulu hati) dengan: 
  • Makan secara sederhana.
  • Mengelakkan makanan berminyak dan pedas.
  • Mengurangkan pengambilan kafein.
  • Mengambil protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi untuk menguatkan otot perut dan esophagus.
  • Mengambil Pudina dan halia untuk membantu melegakan ketidakselesaan perut
  • Ostematrix meneutralkan asid dalam perut.

KEDUA: SEMBELIT
Sembelit adalah perkara yang biasa dihadapi semasa berpuasa, disebabkan oleh kekurangan pengambilan cecair dan serat

SOLUSI:
Penting bagi anda untuk: 
  • Mengambil air yang mencukupi semasa sahur dan iftar. 
  • Mengekalkan pengambilan makanan yang tinggidengan serat beserta buah-buahan dan sayur-sayuran.
  • Mengekalkan pergerakan usus yang normal dengan Herb-Lax, julap semula jadi.

KETIGA: LETIH DAN LESU 
Pengambilan nutrien dan tidur yang tidak mencukupi serta kehilangan elektrolit menyebabkan tahap tenaga anda menurun.

SOLUSI:
Semasa Ramadhan, adalah penting untuk:
  • Mendapatkan rehat yang cukup dan tidur yang berkualiti untuk lebih kesegaran semasa bangun bersahur. 
  • Pastikan badan anda terhidrat dengan Performance®.
  • Rancang makanan untuk sahur dan iftar anda dengan mengambil makanan yang memberikan tenaga berpanjangan seperti ESP Soy Protein.

KEEMPAT: SAKIT KEPALA
Dehidrasi yang berpunca daripada ketidakseimbangan elektrolit, kelaparan atau rehat yang tidak mencukupi boleh menyebabkan sakit kepala.

SOLUSI
Kurangkan sakit kepala! Pastikan anda:
  • Kekalkan amalan diet yang sederhana dan seimbang - pastikan anda bangun untuk sahur.
  • Pastikan anda mengambil Protein Soya ESPuntuk tenaga berpanjangan dan rasa kenyang yang lebih lama.
  • Hidrat dan tingkatkan tenaga dengn Performance® membekalkan gabungan unik elektrolit.

KELIMA: DEHIDRASI
Secara semula jadi, badan anda kehilangan elektrolit melalui pernafasan, perpeluhan dan pembuangan air kecil. Kehilangan yang berlebihan akan menyebabkan dehidrasi, dan pendedahan kepada haba, pengambilan air yang rendah sebelum memulakan puasa serta aktiviti fizikal akan menerukkan lagi dehidrasi.

SOLUSI :
Elakkan dehidrasi dengan:  
  • Berada di persekitaran yang sejuk.
  • Elakkan pendedahan berlebihan kepada haba.
  • Minum Performance®, minuman ideal yang menghidrat dan membekalkan tenaga untuk memastikan anda kekal cergas

KEENAM: PERTAMBAHAN BERAT BADAN DAN OBESITI
Anda mungkin mengalami penambahan berat badan yang tidak diingini kerana kencenderungan untuk makan secara berlebihan terutamanya dalam pengambilan makanan tinggi lemak. Ini bertentangan dengan manfaat berpuasa

SOLUSI : 
Kekalkan berat badan optimum dengan: 
  • Makan secara sederhana. 
  • Mengawal dan mendisiplinkan diri untuk mengamalkan pemakanan sihat.
  • Mengurangkan jurang nutrisi dengan Meal Shakes 
  • yang membekalkan 19 vitamin dan mineral penting. 
  • Mengambil Lecithin, pengemulsi lemak semula jadi.
  • Omega Guard, pembakar lemak dalam organ.

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan yang benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
ORDER SHAKLEE
Kenali Kak Shida di sini 
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY




Continue Reading