Vivix Untuk Cantik Dan Anti Penuaan


Vivix ni memang suplemen anti penuaan yang dah sememang ramai yang dah tau. Anti penuaan secara sihat.

Anti penuaan tu bukan lah bermaksud tak tua langsung bila amal Vivix ni. Tetapi kalau amal Vivix ni, penuaan tu terjadi dengan sihat, walaupun ada kedut bila tua nanti, still nampak vouge gitu.

Bukan lah bila amal Vivix ni terus tak tua. Tua secara sihatlah, tak nak lah bila tua je, sakit lutut, sakit pinggang. Kita nak walaupun tua, kita tetap kuat. Boleh pergi masjid jalan kaki je, boleh beribadah dengan tenang dan senang je.

Tak nak lah bila tua, asyik check in hospital je. Macam tu lah lebih kurang. 

So, mencegah lebih baik dari merawatkan? 

Nak merawat tu, confirm lah beribu ribu kosnya. Dah tu dengan tak laratnya lagi.

So invest sekarang for your future healthy.

Vivix adalah gabungan semua jenis suplement yang tersenarai dalam Shaklee.

Kandungan Vivix juga mampu mengawal ketagihan kalian yang suka minum manis tu. Selain dari tu Vivix pun salah satu AGEN DETOX tau.


“Cantiknya, kulit awak..”“

Hah?.. dah 42 umur akak?”

“Tak nampak kedutan langsung”

“Flawless nya kulit..”


Contoh ayat yang bisa membuat kita tersipu-sipu malu bila sahabat wanita puji kan? .. ???



Wanita Takut TUA. 

Bukan sebab tak mahu sedar diri, tapi semakin melihat kedutan di wajah hari semakin hari … hehehe.

Bak kata kakak-kakak..

“Cantik boleh di BELI.. tetapi kami kalah dengan Usia.” 

– ada wanita berusia lebih cantik dari wanita usia muda..

– Tetapi tetap kalah dengan umur Biologi.

Peningkatan usia seringkali dikaitkan dengan masalah kecantikan dan kesihatan.

Antaranya ialah -masalah kedutan pada wajah dan kulit serta jeragat.

Selain itu masalah kesihatan seperti sakit sendi, keletihan dan sebagainya seringkali menyebabkan kualiti hidup seseorang menjadi berkurangan.

Jangan bimbang, dunia moden semua dah ada.. 

Pelbagai rawatan boleh membantu dalam masalah Kecantikan ok! ?



 


 


JOM KENALI VIVIX SHAKLEE UNTUK KECANTIKAN.

Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser!

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Pelakon popular Ayu Raudhah sendiri mengakui Vivix Shaklee membantu menjadikanya awet muda dan kekal cantik! Tidak ketinggalan juga Rita Rudani, Emma Maembong dan lain-lain.



Jeles tauuu ????

Ok jom tengok 

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?




 



INFO WAJIB TAHU TENTANG MENGAPA KITA LEBIH CEPAT TUA DARI USIA SEBENAR 

4 faktor yang menyebabkan penuaan sel.

1) Kemusnahan DNA

- berjuta-juta kemusnahan DNA berlaku setiap hari dan apabila musnah akan mempercepatkan lagi proses penuaan atau senang dikatakan "CEPAT TUA". 

- Kemusnahan berlaku disebabkan oleh radikal bebas yang terkandung di dalam badan sangat banyak dan seteruskan merosakkan DNA dan sel tubuh badan.



2) Aktiviti pengawalan genetic semakin berkurang.

- ini disebabkan oleh protien yang mengaktifkan DNA untuk bekerja dimusnahkan oleh radikal bebas.

- untuk mendapatkan kuasa genetic kita perlu banyakkan antioksidan dalam badan supaya radikal bebas tidak menghalang atau menganggu proses sel-sel badan berfungsi.


3) Penghasilan tenaga diperingkat sel berkurang 

- apabila sel badan kurang tenaga secara automatik badan anda juga akan menjadi kurang tenaga kerana sel-sel badan dah banyak yang rosak.


4) Pengumpulan AGE protien

- apabila meningkatnya AGE protien akan menyebabkan penyakit seperti kencing manis, jantung dan sebagainya.


APABILA SEMUA FAKTOR DI ATAS INI BERLAKU AKAN MENYEBABKAN SEMUA SEL BADAN MATI. APABILA SEL BADAN MATI, DIA AKAN MEMBERI KESAN KEPADA PROSES PENGAWALAN DAN PENGHASILAN PELBAGAI SEL-SEL YANG PENTING DALAM BADAN.

JADINYA INI BERMAKSUD JIKA BANYAK SEL-SEL MATI AKAN MEMPERCEPATKAN PROSES PENUAAN.



Dan apabila semua sel-sel badan mati maka peluang mendapatkan sakit-sakit kronik akan terbuka luas. 




Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

Vivix kaya dengan resveratrol menjadikan produk ini popular sebagai produk 'anti-aging', dan mengekalkan kesihatan bersama. 

KEBAIKAN DAN KELEBIHAN VIVIX.

  • sesuai untuk turunkan kolesterol dan lemak tepu
  • Cantikkan kulit
  • lebatkan rambut
  • beri tenaga
  • sesuai untuk mereka yang alami masalah backpain.
  • trying to conceive
  • masalah penyakit wanita
  • pesakit kanser
  • penghidap kencing manis dan darah tinggi
  • alami masalah sendi
  • pengidap sakit jantung dan lepas strok.
  • kebas-kebas otot
  • supplement selepas pembedahan.
Vivix ni sesuai untuk lelaki dan wanita. Orang dewasa sehingga warga emas. Orang yang tiada penyakit boleh ambil untuk tenaga dan kecantikan serta kesihatan yang baik diusia tua



CARA MINUM VIVIX
  1. Boleh diminum bersama campuran jus atau air kosong.
  2. Minum 1 sudu sehari.
Vivix ini bukan sahaja untuk KECANTIKAN, bahkan untuk segala penyakit KRONIK hingga penyakit kanser sebagai usaha dan ikhtiar untuk menghidupkan kembali sel-sel yang telah mati akibat radikal bebas. 



INFO PENTING 
Radikal bebas adalah molekul yang kekurangan satu elektron, dan membuat molekul tersebut menjadi tidak stabil dan selalu berusaha mengambil elektron dari molekul atau sel lain. Radikal bebas dapat dihasilkan dari hasil metabolisme tubuh dan faktor luaran seperti asap rokok, hasil penyinaran ultra ungu, zat kimia dalam makanan dan bahan pencemar lain. Penyakit yang disebabkan oleh radikal bebas bersifat kronis, iaitu diperlukan masa waktu bertahun-tahun untuk penyakit tersebut menjadi nyata. Contoh penyakit yang sering dihubungkan dengan radikal bebas adalah serangan jantung dan barah. Untuk mencegah atau mengurangi penyakit kronik karena radikal bebas diperlukan antioksidan.


Detail seterusnya BOLEH KLIK DI SINI 

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat



Continue Reading

Terlaris, Set Ibu Hamil, Berpantang, Menyusu Dan Kurus Shaklee

Tak perlu susah payah untuk mencari makanan tambahan bagi ibu hamil, berpantang dan menyusu serta kurus seperti sebelum hamil.

Produk-produk terlaris, set ibu hamil, berpantang, menyusu dan kurus Shaklee sudah lengkap dengan pelbagai nutrisi yang diperlukan oleh si ibu dan bayi.

Mari tengok keistimewaan setiap set.

KEISTIMEWAAN : SET KEHAMILAN
  • Ibu alahan yg teruk
  • Ibu yang punyai HB rendah (anemia)
  • Sering keletihan & lesu ,sakit pinggang & kebas2
  • Untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon
  • Untuk perkembangan otak bayi
  • Melawaskan pembuangan
  • Pembentuk otot dan organ bayi

KEISTIMEWAAN : SET BERPANTANG
  • Boleh diambil seawal hari pertama selepas bersalin
  • Boleh terus diambil walaupun anak ade juandis
  • Untuk bersalin secara normal ataupun pembedahan
  • Memberikan tenaga sepanjang tempoh bersalin
  • Membantu Menambah Susu badan Ibu


KEISTIMEWAAN : SET MENYUSU
  • Bantu Masalah penyusuan
  • Ibu yang mahu Menyimpan stok susu
  • Anak mudah lena waktu malam
  • Ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation (anak
  • angkat)
  • Anak tidak mudah sakit
  • Ibu bertenaga dan kulit cantik




KEISTIMEWAAN : SET IBU KURUS
  • Memberikan rasa kenyang dan mengurangkan berat badan.
  • Menyerap lemak berlebihan dan detox
  • Menguatkan sistem imun ibu dan juga bayi
  • Memberikan tenaga berpanjangan.
  • Memberikan kulit halus dan gebu kepada ibu dan bayi.
  • Memekatkan susu serta secara tidak langsung bayi tak lama bergayut (ngempeng) dan lena
  • tidur.
  • Memberikan kulit cantik, menghilangkan parut,
  • jerawat
  • Menguatkan ingatan ibu dan kecerdasan otak bayi
  • Mengetatkan ‘miss v’ ibu-ibu dan masalah keputihan.
  • Mencegah payudara ‘jatuh’.

SET BERPANTANG SHAKLEE MERANGKAP SET KURUS SHAKLEE. Untungnya berpantang dengan Set Shaklee. Setiap produk boleh di makan dan di amalkan bukan setakat dari kehamilan malah sampai bila-bila. 


Detail seterusnya BOLEH KLIK DI SINI 

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat
Continue Reading

33 Kebaikan Esp



Kalau ada PROMO ESP je mesti jualan lain macam. Waktu ini la costumer pakat ambik peluang dapatkan ESP.

Lagipun ESP Shaklee ni senang je, shake je dengan air masak, atau susu, atau apa-apa buah yang korang suka dsn boleh terus minum.

Kesannya pulak banyak, dari segi kecantikan dan kesihatan luaran dan dalaman.
Bagi yang dah lama teringin ESP tapi belum dapat lagi, apakata korang cuba kal ini, serius tak menyesal pun.

Bagi yang belum tahu dan masih terpinga-pinga, ESP ni sebenarnya semua boleh minum tau.
ntaranya student, ibu mengandung, yang ikhtiar nak hamil, tengah berpantang, ibu menyusu, warga berusia, yang belum kahwin dan dah berkahwin.

33 Kebaikan Esp Yang Perlu Anda Tahu 
  1. Cerahkan kulit
  2. Hilangkan jeragat
  3. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
  4. Bantu mempercepatkan penyembuhan luka
  5. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan
  6. Anjalkan payudara
  7. Anjalkan punggung
  8. Atasi gastrik dan pedih ulu hati
  9. Mengatasi lesu
  10. Merendahkan bacaan diabetis dengan menstabilkan paras glukosa
  11. Menyihatkan rambut dan mengatasi keguguran
  12. Mencantikkan kuku
  13. Menghaluskan tumit pecah
  14. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam contohnya ketika berpuasa
  15. Meningkatkan kualiti susu ibu – lebih berkualiti makanan, lebih berkualiti susu
  16. Meningkatkan pengeluaran susu – protein salah satu bahan mentah menghasilkan susu
  17. Pengganti sarapan dan supper
  18. Dilengkapi dengan mineral kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan.
  19. Meransang regenerasi sel kulit dan otot, mengurangkan kedutan
  20. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
  21. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
  22. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
  23. Rendah lemak, tanpa kolestrol
  24. Membantu mengurangkan risiko kanser,
  25. Bertindak sebagai antioksidan,
  26. Menguatkan sistem imun tubuh,
  27. Mempertingkatkan tahap kolestol baik,
  28. Memelihara kesihatan jantung
  29. Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan
  30. Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones.
  31. Membantu merendahkan paras kolestrol,
  32. Mencegah osteoporosis
  33. Membantu pembentukan sel-sel baru.
  34. Rugi kalau tak cuba. Sebab yang dah cuba memang akan repeat order. Satu canister boleh bertahan sebulan setengah hingga 2 bulan. 
Untuk Resepi Yang Lazat Boleh Klik Sini

RM162 
Ada diskaun 
Ada free pos 
Bulan November 2019 sahaja 

Detail seterusnya BOLEH KLIK DI SINI 
Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat


Continue Reading

Penyakit Batu Karang



Dalam entri kali ini saya nak ceritakan bahaya penyakit batu karang jika dibiarkan.
APAKAH ITU PENYAKIT BATU KARANG?
Air kencing kita mengandungi garam galian yang telah hancur. 
Jika garam ini terlalu pekat, garam berlebihan bertukar menjadi keras dan dinamakan ‘batu’. 
Batu karang yang besar boleh menyekat pengaliran air kencing dan menyebabkan jangkitan dan adakalanya dinamakan renal colic iaitu sakit teruk di sekeliling buah pinggang hingga ke bahagian kelengkang. 
Sesetengah orang yang mengalami batu karang tidak merasakan apa-apa tanda, ada pula terlalu sakit dan keradangan. 
Ubat melegakan sakit atau pembedahan diperlukan untuk membantu pesakit. 
Batu ini juga dipecahkan dengan rawatan ultrasound tanpa memerlukan pembedahan.
FAKTOR MENYEBABKAN BATU KARANG.


  1. Kurang minum air – Jika kurang minum air, kencing akan menjadi lebih pekat. Jika kencing lebih pekat, mudahlah untuk pembentukan kristal yang akhirnya akan menjadi batu.Sejarah keluarga atau diri-sendiri – Ini tak lain tak bukan masalah pemakanan yang sama dalam keluarga, seperti juga penyakit kencing manis dan penyakit metabolik yang lain. Orang yang pernah terkena penyakit batu karang juga perlu berhati-hati kerana risiko untuk berulang adalah tinggi.
  2. Umur – Kes batu karang paling tinggi dikalangan orang berusia 20 hingga 70 tahun.
  3. Jantina – Lelaki lebih mudah mengalami penyakit batu karang berbanding wanita.
  4. Penyakit lain – Penyakit-penyakit metabolik seperti hyperparathyroidism (kelejar yang terlibat dalam metabolisme kalsium terlebih aktif), hyperthyroidism (kelenjar thyroid terlebih aktif menyebabkan pengeluaran mineral daripada tulang dan pengumpulan kalsium) sistinuria (penyakit metabolik yang diwarisi yang menyebabkan sistin berlebihan dalam tubuh dan menyebabkan batu jenis sistin).
  5. Suplemen vitamin D berlebihan dan tidak seimbangkan dengan kalsium dan magnesium. Malahan penghidap kencing manis dan tekanan darah tinggi turut berisiko untuk mendapat penyakit ini terutama mereka yang menghidap Cushing Syndrome (masalah berkaitan hormon).
  6. Kesan sampingan ubat – Ubat-ubat seperti diuretik meningkatkan pengeluaran air kencing, lalu menyebabkan kencing semakin pekat.
  7. Pemakanan – Makanan yang tinggi protein purin seperti hati, jantung, limpa, daging merah dan makanan laut yang bercengkerang. Daging merah khususnya mengandungi kandungan fosforus yang tinggi, jadi menyebabkan lebih banyak kalsium dikeluarkan melalui air kencing. Selain itu alkohol dan diet kurang serat turut memberi kesan yang sama.
  8. Kurang aktif – Individu yang kurang aktif atau terlantar sakit adalah lebih berisiko kerana tulang membebaskan kalsium ke dalam salur darah dalam individu ini.
JENIS-JENIS BATU KARANG
tu karang ada beberapa jenis bergantung kepada campuran bahan-bahan yang membentuknya.

1) Batu kalsium


  • Jenis batu paling lazim yang merupakan campuran 2 bahan, iaitu kalsium dan oxalate. Pesakit batu jenis kalsium seharusnya mengurangkan gula atau makanan jenis karbohidrat yang diproses. 
  • Kerana peningkatan gula dalam darah akan meningkatkan penghasilan insulin, menyebabkan lebih banyak pengeluaran kalsium melalui buah pinggang, jika ditambah dengan kurang minum air, makan kalsium tadi akan membentuk kristal.
  • Mereka yang berisiko tinggi untuk mendapat batu karang jenis kalsium mendapat manfaat daripada makanan vegetarian yang berserat tinggi kerana pecahan protein haiwan ialah asid urik dan asid oxalik yang mana terlibat dalam pembentukan batu karang.
2) Batu struvite
  • Lebih banyak berlaku kepada wanita berbanding lelaki. 
  • Biasanya disebabkan oleh jangkitan bakteria pada saluran kencing yang menghasilkan enzime tertentu yang meningkatkan kandungan ammonia dalam air kencing sehingga membentuk kristal struvite
3) Batu asid urik
  • Peningkatan asid urik dalam badan disebabkan oleh metabolisme protein haiwan.
4) Batu sistein
  • Pembentukan batu karang jenis ini jarang berlaku dan hanya berlaku dalam individu yang mempunyai penyakit genetik : sistinuria , yang menyebabkan buah pinggang menghasilkan asid amino sistin dalam jumlah yang banyak sehingga menyebabkan pembentukan batu.

SIMPTOM BATU KARANG 
  1. Sakit pada bahagian belakang badan dan sisi di bawah tulang rusuk. Biasanya terjadi apabila batu dah besar dan menyekat aliran air kencing. Sakitnya boleh sampai ke telur zakar bagi lelaki. Kadang-kadang boleh rasa sakit itu bergerak ke depan apabila batu ditolak oleh air kencing. Ramai orang yang menghidap batu karang mengatakan sakit yang teramat sakit. Dari 10 poin, dia cakap 10. Ada juga orang cakap, bagi wanita, sakit yang paling sakit ialah melahirkan anak. Bagi lelaki pula, batu karang lah. Sakit ini juga tidak berterusan. Apabila batu tidak bergerak atau ditolak ke dalam pundi kencing, sakitnya juga akan hilang.
  2. Kencing berdarah.
  3. Kencing berpasir
  4. Air kencing keruh dan busuk
  5. Rasa pedih ketika kencing dan mungkin demam jika terdapat jangkitan pada salur kencing
PEMAKANAN UNTUK SI PESAKIT BATU KARANG
Untuk batu yang kecil, dinasihatkan anda minum air dengan banyak dan doktor akan bekalkan sejenis garam potassium citrate yang boleh memecahkan batu menjadi saiz lebih kecil kerana batu itu akan keluar melalui air kencing namun untuk batu yang besar, prosedur ESWL iaitu pemecahan batu dengan laser atau pembedahan mungkin diperlukan kerana sekali batu terbentuk, batu perlu dipecahkan sebelum dikeluarkan melalui air kencing.
Bagi mengelakkan pembentukan batu, pemakanan di bawah boleh diamalkan.
Selain menambahkan makanan yang tinggi serat dan mengurangkan protein haiwan, pengambilan garam yang tinggi juga boleh meningkatkan kehilangan kalsium daripada air kencing, yang turut menyumbang kepada pembentukan batu karang. Vitamin D meningkatkan penyerapan kalsium daripada usus dan pengeluaran kalsium dari tulang yang juga turut menyebabkan batu karang pada sesetengah orang yang mempunyai risiko. Disebabkan susu diperkaya dengan vitamin D, maka mungkin ini salah satu sebab kejadian batu karang kepada pengguna produk tenusu. Selain itu, kafein juga meningkatkan kalsium dalam air kencing.
Untuk batu jenis oxalate pula, seseorang harus mengehadkan pengambilan makanan tinggi oxalate. Makanan tinggi oxalate termasuk : kacang, koko, kopi, parsley, bayam, teh, lobak merah, seleri, anggur, kale, lada hitam dan ubi keledek. Alahai, banyaknya kan?
Pengambilan pyridoxine (vitamin B6) yang tidak lebih 150mg sehari banyak membantu untuk mengurangkan pembentukan baju karang jenis oxalate. Mengurangkan makanan tinggi oxalate kurang membantu dalam penyingkiran oxalate dalam air kencing, tapi vitamin B6 jauh lebih baik untuk mencegah batu karang jenis oxalate secara keseluruhan.
Kekurangan vitamin A dan K juga menjadi penyebab pembentukan batu karang. Ini disebabkan oleh kedua-dua vitamin ini diperlukan untuk membuat protein yang ditemui di dalam air kencing yang mengelakkan pembesaran kristal kalsium oxalate. Mengambil suplemen asid glutamic (sejenis asid amino) dan jus aloe vera mungkin perlu untuk mencegahan dalam beberapa kes batu karang.
Bagi batu karang jenis asid urik pula, amalan pemakanan vegetarian, suplemen asid folik dan potassium citrate sangat membantu. Citrate adalah perencat kepada pembantukan batu karang yang biasanya disarankan oleh beberapa pakar yang merawat batu karang. Paras citrate yang rendah telah ditemui didalam 20 hingga 60% pesakit batu karang. Elakkan pengambilan alkohol kerana alkohol meningkat asid urik, kalsium dan fosfat di dalam air kencing dan mengurangkan vitamin B6 dan magnesium yang menolong mencegah pembentukan batu karang.
Vitamin C dalam dos yang tinggi (lebih daripada 6,000mg sehari) dikatakan boleh meningkatkan pembentukan batu karang, namun sebenarnya tiada kajian yang membuktikan dakwaan ini. Malahan terdapat beberapa kajian yang diterbitkan mendakwa sebenarnya supelemen vitamin C boleh mengelakkan batu karang. Jika vitamin c digabung dengan magnesium citrate dan vitamin B6, pencegahan batu karang adalah lebih meyakinkan.
Cadmium yang berlebihan dalam badan juga sering menjadi punca batu karang. Cadmium berlebihan boleh disingkirkan dari badan dengan suplemen zink, vitamin B6, magnesium dan vitamin C. Last but not least, jika anda mempunyai sejarah batu karang, baguslah anda menghindarkan mengelakkan asid amino L-cystine secara berlebihan. Dapatkan nasihat doktor untuk tindakan yang terbaik untuk anda.



SET BATU KARANG SHAKLEE
  1. VIVIX - bantu baiki pulih sel sehingga ke peringkat DNA
  2. B COMPLEX – menurunkan oksalat (garam mineral) yg membentuk batu karang 
  3. VITAMIN C – mengasidkan urin dan batu karang tidak akan terhasil dlm urin berasid
  4. OSTEMATRIX – mengandungi Magnesium yg menurunkan oksalat & mencegah pembentukan batu karang 
  5. ALFALFA COMPLEX – mengurangkan infeksi & inflamasi 
  6. CAROTOMAX – menyembuhkan luka di urinari akibat batu karang
  7. PERFORMANCE DRINKS SHAKLEE. – Kandungan sitrat di dalamnya membantu mencegah batu karang disamping mencukupkan jumlah air yang diperlukan oleh tubuh dalam sehari. Paling penting, ianya bebas gula dan tidak berkarbonat! Minumlah tanpa was-was!

  1. HARGA SET RM917
  2. Diskaun RM731 sahaja
  3. Percuma starter kit 
  4. Bonus Rm30
  5. Pos Percuma 
  6. Percunabk

Detail seterusnya BOLEH KLIK DI SINI 

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat
Continue Reading

Rawat Bisul Dengan Cepat


Hanya orang yang pernah mengalaminya sahaja yang tahu sakitnya bisul bila ada di salah satu tempat anggota badan kita.
Mulalah pelbagai petua ingin dicuba. 
  1. Bisul selalunya terjadi apabila saluran di mana rambut tumbuh dijangkiti bakteria stafilokokus aureus. 
  2. Bisul boleh timbul di mana-mana bahagian tubuh tetapi kerap muncul di muka, leher, ketiak, punggung atau paha dan kawasan tubuh yang mempunyai rambut dan kerap berpeluh serta bergesel. 
  3. Bisul tahap 'Dewa' boleh menyebabkan demam panas dan juga tidak boleh berjalan.
Jom ikhtiar dengan SET BISUL SHAKLEE ini.

VIVIX 
  • Baik pulih sel yang telah rosak 
  • satu-satunya produk yang baik pulih sel yang rosak di dalam badan manusia sehingga ke peringkat DNA.
  • Jika sel tidak dibaik pulih oleh sebab itu la penyakit dari yang kecil jika tidak di rawat akan menjadi besar sehingga boleh  menyebabkan kanser.
VITAMIN C 
  • Merawat luka bisul agar cepat kering tanpa parut. Ini juga sangat bagus untuk rawa
  • t luka bisul dari dalam ke luar.
  • Vitamin antioksidan yang akan membantu meningkatkan imunisasi tubuh. 
  • Vitamin C akan membantu tubuh menghalang jangkitan seperti bisul dengan lebih efektif. 
  • Vitamin C juga menghalang bisul terjadi lagi kerana ia meningkatkan antibodi tubuh.
GARLIC
  • Sebagai Anti-Biotik semulajadi agar bakteri tidak merebak ke tempat lain.
  • Antibiotik semulajadi. 
  • Juga terkenal sebagai antiseptik dan antifungal. Bukan sahaja untuk bisul tapi ia boleh meningkatkan imuniti tubuh dan menyekat pembentukan kulat, yis candida dan virus virus lain.
ALFALFA
  • Detox darah dan membuang toksin dalam tubuh. yang ni adalah detox darah keseluruhan.
  • Ia adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid.
  • Boleh menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah yang mengakibatkan bisul dan mencantikkan kulit.
  • Toksin yang banyak dalam tubuh kita membuatkan badan kita terasa lemah dan tidak bermaya.
HERBAL BLEND
  • Krim sapu yang Mengecutkan bisul dan luka dengan cepat.


Cegah sebelum bisul tenggelam dan timbul semula.

HARGA SET RM727
Ada diskaun menanti anda 

Detail seterusnya BOLEH KLIK DI SINI 

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat
Continue Reading