Harga Promosi Esp 2020


Harga Promosi Esp 2020
Siapa yang tak sertai sangat-sangat rugi 

2 pilihan yang sangat menguntungkan anda dan bukannya orang lain.

PERTAMA 
Dapat 1 Tong Esp 
Dapat Percuma Pos (tak perlu bayar rm10)

KEDUA 
Dapat 1 Tong Esp 
Dapat Percuma Pos (tak perlu bayar rm10)
Dapat Percuma Keahlian (tak perlu bayar rm35)



Jadi berapakah harga pilihan setiap set 
Klik saja link-link di bawah ini 
Sudah pasti saya akan menjawabnya secepat mungkin 

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Page ≠ Agen Shaklee Johor

TESTIMONI ESP 




7 SEBAB ANDA PERLU PILIH ESP 










Continue Reading

Cara Hilangkan Senggugut


Sakit senggugut sememangnya sangat perit iaitu sakit perut ketika haid atau semasa datang bulan (period).

Hanya kaum wanita yang mengalami sakit sengugut saja yang tahu betapa seksanya kesakitan ini.

Ramai yang menghadapi sakit seperti ini dan mencari cara hilangkan senggugut dengan cepat.

PETUA MUDAH HILANGKAN SENGGUGUT & LANCARKAN HAID DENGAN HALIA

Buat secawan air halia atau teh halia dan minum dalam keadaan air masih suam-suam, kalau sejuk kurang berkesan. 

Dipercayai halia mempunyai khasiat yang  dapat mengalirkan darah haid dengan lebih lancar dan kita selesa ketika minum.

Kemudian sapu minyak panas ke perut – cara ni sengugut akan hilang. Kalau boleh amalkan setiap hari sebagai amalan. Suami pun boleh minum jugak sebab khasiat halia ni boleh jugak boleh membantu menambahkan air mani.

Selamat mencuba semua :) 

Terdapat pelbagai cara yang sering diwar-warkan untuk hilangkan senggugut.

Ini adalah cara yang paling ringkas dan bagi kebanyakan wanita. Selamat Berkesan Semulajadi.
SET SENGUGUT SHAKLEE

OSTEMATRIX .

  • Melegakan kekejangan, sakit belakang dan gementar
  • Kalsium yang Diperkaya dgn Vitamin D - yang mana ia merangsang penyerapan kalsium dengan lebih efisyen.
  • Magnesium - Membantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang
  • Boron - membantu dalam metabolisme tulang
  • Zink,mangan, dan tembaga - bg mengaktifkan enzim yg membantu dalam pembinaan kepadatan tulang.

GLA COMPLEX

  • Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid
  • Mengandungi pati biji borage yang merupakan sumber terkaya bagi GLA semulajadi. Wanita penghidap senggugut tidak dapat menukarkan asid linolenik (sejenis asid lemak penting) dengan baik untuk menjadi GLA. Oleh itu pengambilan GLA tambahan dapat meringankan simptom senggugut
  • Ia juga dapat mengurangkan sakit payudara dan mengawal keinginan makanan manis.



HARGA SET PERTAMA 
RM155 
Dapat OSTEMATRIX dan GLA 
Pos percuma jimat RM10 

HARGA SET KEDUA
RM170 
Dapat OSTEMATRIX dan GLA 
Percuma pos jimat rm10
Percuma keahlian jimat rm35 


SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian



Continue Reading

Cara Hilangkan Jeragat Dengan Cepat


Bila cerita tentang jeragat, semua orang tak suka. Bila tak suka macam-macam cara nak buat asalkan jeragat hilang dari muka.

Nak tekankan kat sini bahawasanya jeragat takkan pernah hilang jika hanya repair luaran dengan penggunaan produk-produk skincare.

AWAS !!! Jika jeragat hilang dengan cepat dek kerana penggunaan produk. Itu bermakna anda sedang membahayakan diri sendiri..

Sebenarnya cara rawatan yang anda guna sebelum ini hanya hilangkan lapisan atas jeragat.

Jeragat ada AKAR. Ia akan tumbuh semula. Jadi untuk hapuskan jeragat kita kena matikan akar jeragat dari dalam.

Perumpamaannya ibarat macam kita potong rumput hari ni, esok lusa rumput tu akan tumbuh balik.

Bayangkan jeragat tu macam rumput, setiap hari perlu ke kita kena potong rumput tu? Lagi baik kita cabut jer terus akarnya, jadi tak perlulah kita nak potong rumput tu lagi.

Macam tu juga jeragat kalau asyik rawat dari luar jer mana nak hilang kalau akarnya anda simpan.

Kalau anda tak ubah cara rawat masalah anda bermula dengan hari ni, masalah ni akan ada sampai bila-bila. Percayalah!

OLEH ITU JOM KITA MATIKAN AKAR JERAGAT DENGAN SET SHAKLEE.


Nak bagitau ni ... Jeragat ni puncanya banyak tau. Antaranya :
• perubahan hormon
• usia yang meningkat
• penghasilan kolagen di dalam kulit berkurangan (usia meningkat)
• pengambilan pil perancang
• tisu dan sel kulit mati
• penggunaan kosmetik dan alat solek
• serangan radikal bebas yang merosakkan kulit yang mudah terhakis disebabkan sinaran UV

So nak rawat jeragat bukan sesuatu yang mudah kena rawat dari dalam supaya jeragat yang dah ade di permukaan kulit tu tidak bertambah.

Jeragat berlaku apabila melanocytes (yang merupakan sel yang menyebabkan pigmentasi kulit) dirangsang oleh tahap progesteron dan estrogen yang tidak normal. 
GLA COMPLEX dapat membantu.

Kajian menunjukkan pengambilan VITAMIN E mampu menghalang sel rosak sebanyak 57%.
Vitamin E akan meneutralkan kesan sinar UV yang merosakkan sel kulit.

HARGA SET PERTAMA 
RM250 
Dapat GLA dan VITAMIN E
Percuma pos jimat rm10 

HARGA SET KEDUA 
RM250 
Dapat GLA dan VITAMIN E 
Percuma pos jimat rm10
Percuma keahlian jimat rm35

PILIHAN DI TANGAN ANDA 

SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian

Continue Reading

10 sebab kenapa Shaklee ni Bisnes Pilihan Terbaik!

10 sebab kenapa Shaklee ni Bisnes Pilihan Terbaik!

Korang hairan tak kenapa Shaklee sangat meletup popular sekarang?

Ramai giler yang dah berdaftar dengan Shaklee tahun ni.
Masters baru pun dah bertambah-tambah rank up.
Termasuk barisan Coordinators dan Supervisors, Leaders semua
Car Bonus Achievers lagi
Termasuk juga ahli-ahli Business Builders yang baru nak rank up
Ya Allah, ramainya.

Salah satu rahsia kejayaan mereka adalah datang dari sebab syarikat Shaklee itu sendiri!
Shaklee tanpa gagal berjaya bayar bonus pada ahlinya setiap tengah bulan sejak 25-30 tahun lalu.
Ini menunjukkan bisnes ini sangat sangat dipercayai oleh orang ramai.
Bukan mudah beb nak bertahan dengan kekuatan ahli dalam 2-3% dari populasi rakyat Malaysia ni.

Oleh itu, inilah sebabnya KENAPA..







===========================================
SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian


Continue Reading

Vita-lea Iron Plus : Vitamin Keperluan Harian


KEPERLUAN HARIAN
MENYOKONG KESIHATAN OPTIMUM. 
NUTRIEN PENTING UNTUK KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN OPTIMUM.

VITA-LEA IRON PLUS 
Vita-Lea adalah formulasi dicipta khas untuk menyokong keperluan khusus lelaki dan wanita. 
Setiap hidangan memberikan 28 jenis vitamin penting 
dan mineral kritikal, termasuk vitamin C, dan Beta 
Karotena untuk perlindungan antioksidan.

Vita-Lea Iron Plus mengandungi 400mcg asid 
folik, vitamin B yang diperlukan untuk tubuh yang sihat, melalui sistem pengangkutan mikrosalutan berpaten, direka untuk memastikan penyerapan asid folik.

#10131 | 120 tablet / 60 hidangan
Saranan penggunaan: Untuk dewasa sahaja. 
Ambil 2 tablet sekali sehari selepas makan.

Nutritional Facts Amaun Ramuan Setiap Kaplet
Vitamin A (sebagai Beta Karotena) 
~ 1250 IU
Vitamin A (sebagai Vitamin A asetat) 
~ 1250 IU
Vitamin C (sebagai asid askorbik) 
~ 60 mg
Vitamin D(sebagai kolekalsiferol) 
~ 200 IU
Vitamin E (sebagai alfa-d tokoferil asid suksinat) 
~ 30 IU
Tiamina (sebagai tiamina mononitrat) 
~ 0.75 mg
Riboflavin 
~ 0.85 mg
Niasin (sebagai niasinamida) 
~10 mg
Vitamin B(sebagai piridoksin hidroklorida) 
~ 1 mg
Folat (sebagai asid folik) 
~ 200 mcg
Vitamin B12 (sebagai sinokobalamin) 
~ 3 mcg
Biotin (sebagai biotin-d) 
~ 150 mcg
Asid Pantotenik (sebagai kalsium-d pantotenat) 
~ 5 mg 
Kalsium (sebagai dikalsium fosfat) 
~ 225 mg
Fosforus (sebagai dikalsium fosfat) 
~ 175 mg
Iodin (sebagai kalium iodida dan rumpai laut) 
~ 75 mcg
Magnesium (sebagai magnesium oksida) 
~ 100 mg
Zink (sebagai zink glukonat) 
~ 7.5 mg
Selenium (sebagai mineral surih hidrolisat protein) 
~ 35 mcg
Kumprum (sebagai kuprum glukonat) 
~ 1 mg
Mangan (sebagai mangan glukonat) 
~ 1 mg
Kromium (sebagai mineral surih hidrolisat protein) 
~ 60 mcg
Molibdenum (sebagai mineral surih hidrolisat protein) 
~ 37.5 mcg
Nikel (sebagai mineral surih hidrolisat protein) 
~ 7.5 mcg
Tin (sebagai mineral surih hidrolisat protein) 
~ 5 mcg
Vanadium (sebagai mineral surih hidrolisat protein) 
~ 10 mcg
Boron (sebagai mineral surih hidrolisat protein) 
~ 0.5 mg
Zat Besi (sebagai ferus fumarat) 
~ 9 mg

KEISTIMEWAAN SHAKLEE
Pada tahun 1915, Dr. Forrest C. Shaklee mencipta salah satu multivitamin pertama di A.S. Dari asas inilah 
terhasilnya Vita-Lea.

BOLEHKAH ANDA MENGAMBIL INI SEMUA SETIAP HARI? 👇


Jika tidak jawapan anda, maka anda perlu mengambil VITA-LEA IRON PLUS sebagai makanan tambahan

Khasiat Utama Vita-Lea Shaklee
✯ Sebagai penambahan tenaga segera.. kecergasan tubuh dan kekuatan mental.. sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian
✯ Pelengkap Nutrisi, kerana kita sering kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anemia
✯ Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar
✯ Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan
✯ Elemen penting pada sel tubuh, kerana ia menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.
✯ Melindungi organ seperti buah pinggang, jantung dan hati

===========================================
SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian


Continue Reading

Cara Bangkitkan Ghairah Suami Isteri

Cara Bangkitkan Ghairah Suami Isteri

Ada yang mempunyai masalah tidak ada ghairah (nafsu) kepada pasangan di dalam rumahtangga tetapi malu untuk mencari alternatif penyelesaiann masalah bersama. 
Maka PENCERAIAN adalah jalan terakhir.

Ada banyak kes penceraian di mana suami kantoi curang dengan isteri atau sebaliknya. Kurangnya kehangatan antara suami dan isteri di dalam alam perkahwinan merupakan salah satu punca yang menjurus kepada kecurangan dan penceraian.

Inilah set yang dikenali sebagai VITAMIN CINTA.
In Shaa Allah dengan izinnya tiada masalah yang tak dapat diselesaikan.

Vitamin E Complex

  1. Dihasilkan dari Vitamin E semulajadi, Selenium dan ekstrak biji anggur.
  2. Terlibat dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan (androgen, estrogen & progesterone)
  3. Bantu perbaiki kuantiti, kualiti dan memperkasakan sperma lelaki
  4. Bantu pasangan dingin hubungan intim kerana Vita E Complex bantu meningkatkan sexual desire (kemahuan seks)
  5. Bantu tingkatkan libido Suami & Isteri
  6. Bantu meningkatkan aliran darah ke organ seks suami dan isteri

Alfalfa Complex

  1. Bertindak seperti Kacip Fatimah
  2. Memberikan kuasa grip untuk hubungan cinta yang lebih berkualiti
  3. Bantu untuk mengatasi masalah kekeringan ketika bersama
  4. Dikenali sebagai Jamu Moden
  5. Bantu atasi masalah keputihan
  6. Bantu atasi masalah Vagina berbau



Tak perlu telan ubat pelik-pelik yang tidak certified oleh KKM. Bahaya tau. Lambakan so called ‘ubat kuat’ di pasaran yang entah dari mana datangnya sangat membimbangkan. Why not cuba Vitamin Cinta Shaklee ini yang terdiri dari 2 botol vitamin yang boleh diambil bersama-sama pasangan. 
Kedua-dua vitamin ini juga bukan hanya semata untuk perbaiki hubungan intim sahaja. Ada banyak lagi kebaikannya!

SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian


Continue Reading

Testimoni Carotomax Shaklee Dan Kebaikan


KEBAIKAN 6 JENIS KAROTENA DI DALAM SETIAP KAPSUL CAROTOMAX SHAKLEE

Alpha Carotene - Menjaga kesihatan mata, menghalang degenerasi penglihatan dan membantu dalam penglihatan malam

Beta Carotene - Memperbaiki kulit, mempertingkatkan sistem imun badan serta mempercepatkan pemulihan luka

Astaxanthin - Pigment di dalam alga dan fitoplankton memberikan warna merah jambu kepada ikan salmon. Namun Shaklee telah menuai astaxanthin daripada mikro alga laut iaitu sumber yang tulen dan potent. Ia membantu dalam melindungi daripada kerosakan akibat oksidasi kolesterol LDL

Lycopene - Bersifat antioksidan dan menghalang penuaan organ. Ia juga membantu mengurangkan penyakit kelenjar prostat serta meningkatkan kesihatan jantung, serviks dan menguatkan sistem imun badan

Lutein - Membantu untuk menyekat katarak, glaukoma serta AMD iaitu Age Related Macular Disease atau Penyakit Makular Berkaitan Umur

Zeaxanthin - Melindungi mata dan menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya. Ia juga membantu mengurangkan risiko kanser payudara dan ovari termasuklah serviks



7 KEBAIKAN CAROTOMAX SHAKLEE

▪ Carotomax adalah lebih selamat daripada Vitamin A
Pengambilan Vitamin A secara berlebihan akan menyebabkan berlakunya toxicity. Akhirnya ahli saintis telah menemukan beta karotena pada tahun 1932. Beta karotena merupakan satu precursor Vitamin A dan ia didapati selamat untuk diambil

▪ Carotomax membantu dalam mempertingkatkan penglihatan
Carotomax membantu menghasilkan ungu visual yang akan membolehkan kita mengekalkan penglihatan dalam gelap. Ia juga meningkatkan dan mengatasi masalah penglihatan seperti rabun dekat, rabun malam, katarak, glaukoma, kelesuan mata, astigmatism, xerophtalmia atau mata kering, gegelung hitam mata, eye bag dan floaters

▪ Carotomax juga menggalakkan perkembangan yang normal dan sihat
Carotomax membantu merangsang perkembangan normal kanak-kanak dan remaja. Ia juga membantu menguatkan tulang, melindungi rambut, kuku, kulit, gigi, gusi, membran mukosa dan sistem reproduksi. Ia juga membantu dalam penghasilan sperma yang sihat

▪ Carotomax melindungi epithelia
Carotomax memelihara lapisan luar cornea, rongga mulut termasuklah usus, perut, paru-paru, pundi kencing, bronkus serta ovari. Ia juga dapat mengatasi masalah ulser di dalam saluran usus

▪ Carotomax mengurangkan penyakit kulit
Mengambil Carotomax secara konsisten dan banyak akan melegakan dan mengurangkan masalah kulit seperti kulit kering, jerawat dan psoriasis. Selain itu penggunaan Carotomax secara luaran juga membantu dalam mengatasi masalah kulit seperti pustule, scabies dan ulser kulit

▪ Carotomax menghalang infeksi atau jangkitan
Carotomax akan merangsang enzim dalam badan untuk membunuh kuman, menyekat dan memperbaiki keadaan penyakit pernafasan paru-paru serta mengatasi batuk, asthma, selesema dan flu

▪ Carotomax melawan kanser dan serangan oksidasi radikal bebas
Pengambilan Carotomax yang kaya dengan beta karotena mampu menguatkan sistem imun badan, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti kanser serta menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser terutamanya kanser payudara dan paru-paru. Ia juga mengurangkan dan melawan radikal bebas serta menyingkirkan sel-sel mati akibat kesan daripada radikal bebas

TESTIMONI CAROTOMAX 








SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian


Continue Reading