TESTIMONI VIVIX untuk ibu berpantang DAN FAKTA TENTANG VIVIX

Assalamualaikum..
Salam satu Malaysia ..

3 FAKTA MENARIK VIVIX YANG WAJIB TAHU.
Sampai ramai yang angau, sampai beribu orang tergilakannya.

FAKTA NO 1 :
Para Saintis Shaklee mengambil masa bertahun-tahun untuk hasilkan VIVIX. Bukan 3 bulan, bukan 7 bulan dan bukan juga 12 bulan. Malah VIVIX Shaklee ni patent pending. Apa dia patent pending? Maknanya produk ni dah dihantar permohonan utk dapat hak patent exclusive hanya boleh didapati di Shaklee. Dengan adanya patent pending, VIVIX ni secure, tidak ada company lain boleh tiru atau ciplak formula produk Shaklee ni.

Apa yang Shaklee patenkan KHAS untuk VIVIX Shaklee?
1. Proses Cold Filling Extraction.
Ada banyak jenis proses untuk ekstrak jus/minyak/pati dari tumbuh-tumbuhan. Cold extraction maknanya buah-buah yang digunakan dalam VIVIX di-press utk mengeluarkan patinya dengan suhu rendah.

Biasa proses yang guna air panas/suhu panas. Process macam ini boleh menurunkan kualiti produk itu walaupun hasilnya mgkn lebih banyak. VIVIX Shaklee tidak mengandungi sedikit pun air.

Shaklee patenkan proses cold filling extraction ini khas dalam pembuatan untuk VIVIX. Nampak kan? begitu teliti process ini demi menjaga kualiti.

2. Gabungan Polifenol
Bagi kesan maksimum, VIVIX Shaklee bukan cuma ada resveratrol tapi gabungan 15 polifenol. Umpama kita telan anggur 🍇 muskat sebijik.

3. Semulajadi, tanpa pengawet & stabil.
Cuba letakkan VIVIX atas meja, VIVIX tidak meruap. Cuba letak dlm freezer, VIVIX tidak beku.
Dan tindakan ini bukan dengan bantuan bahan-bahan kimia.

Haaa betapa specialnya Sang VIVIX Shaklee si tonik merah. Berbaloi dengan nilai wang yang kita bayar.

FAKTA NO 2 :
Salah satu bahan utama VIVIX adalah makanan syurga dan disebut dalam Al Quran
Apa dia ? ANGGUR. Siapa kita untuk menafikan anggur 🍇 makanan syurga. Dan ia adalah salah satu dari 4 bahan utama VIVIX adalah anggur.Anggur bukan sebarang anggur, tapi anggur muscadine yang mana hanya anggur jenis ini yang mempunyai ELLERGIC ACID yang mampu elak kancer terjadi (occuring), membesar (growing) dan merebak kebahagian anggota lain(metastasizing).Special nya..masyAllah 😍💕

FAKTA NO 3 :
VIVIX tidak beku bila diletakkan dalam peti ais beku. Apa maknanya? Ini bermakna ketulenan kandungan dalam sebotol VIVIX.Orang kata nak test madu tulen atau yang dicamour gula dan air, simpan dalam peti sejuk.
Sekarang uji VIVIX. Letaklah pada suhu paling sejuk yang boleh. Simpan semalaman ke..2 hari ke. Cuba tuang, masih mengalir cecair VIVIX.100% tanpa air. Tiada campuran gula. Tiada perisa, tiada pewarna tambahan yang boleh merosakkan struktur VIVIX. Terbaik lah! 😁😍

Untuk order klik link👇👇
http://www.wasap.my/60197297176
Instagram : shida_shaklee

*🚁 COD :-*
#pulai
#pekannenas
#kulai
#senai
#skudai
#uluchoh

*🚁 POS PERCUMA :-*
Seluruh Malaysia by PosLaju

Continue Reading

Keahlian percuma shaklee

BELIAN 2 BOTOL VIVIX AUTOMATIK MENJADI AHLI
.
Detail belian:
.
✔ Automatik PERCUMA yuran KEAHLIAN shaklee JIMAT rm79.50
✔ Tengah bulan depan BONUS RM36 (14hb bln dpn)
✔ PERCUMA Postage .
✔SET 2 BOTOL VIVIX : jimat RM200
✔PWP COOLER BEG +SPOON RM29.89
✔FREE 2 PAPER BEG
.

Nak Dapat Harga Special VIVIX klik sini 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

http://www.wasap.my/60197297176
Instagram : shida_shaklee

*🚁 COD :-*
#pulai
#pekannenas
#kulai
#senai
#skudai
#uluchoh

*🚁 POS PERCUMA :-*
Seluruh Malaysia by PosLaju

Continue Reading

Resepi Esp dan Avocado


Assalamualaikum semua..
Salam 1 Malaysia ...

Selamat hari Ahad. Ada yang kerja, ada yang  cuti-cuti.

Pagi ini melepaskan kempunan nak rasa buah avokado.

Dengan semangat yang jitu ke dapur buat ESP Avokado smootiesss.

Ternyata ia sangat berbaloi kerana rasa yang sangat sedap lemak bercreammm...😍😋😋

Mudah sangat buat smooties ini. Kurang 5 minit. Kita dapat nikmati ESP dengan sangat enak. Kita pun kenyang.

Hidangan sarapan yang sangat-sangat healthy. Protein, fiber dan vitamins.

Mood kita pun elok je happy.

Sebab tu kalau jenis yang bekerja keluar awal pagi atau student yang tak sempat nak breakfast, Farah memang highly recommend ambil ESP sebagai rutin harian.

Dah lah kenyang, bagi tenaga, kulit pun cantik, ape lagi nakk?

Cuba cakapp sekarang! Hihi .

🥑 Nak KURUS : ESP mengawal selera makan dan rasa kenyang dengan lebih lama .

🥑 Nak PUASA : ESP membekalkan tenaga sepanjang hari .

🥑 Nak TAMBAH SUSU IBU : ESP menggalakkan penghasilan susu dan susu menjadi lebih pekat serta menyokong perkembangan bayi .

🥑 Nak CANTIK : ESP memberikan kulit yang cantik, otot, kuku dan rambut yang sihat .

🥑 Nak SIHAT : ESP menyihatkan tubuh keseluruhannya dan mengurangkan risiko kanser .

🥑 Nak SUBUR / HAMIL : ESP dapat membantu keseimbangan hormon dan kurangkan gejala menapos .

🥑 Nak KAWAL KENCING MANIS : ESP mengawal kepekatan gula dalam darah .

🥑 Nak KAWAL KOLESTROL : ESP menyokong paras LDL kolestrol yang sihat .

Teringin nak minum ESP tapi tak tau macam mana nak bancuh dan nak tau pelbagai RESEPI ESP, meh wassap Farah meh 🙂 .

Untuk order klik link👇👇
http://www.wasap.my/60197297176
Instagram : shida_shaklee

*🚁 COD :-*
#pulai
#pekannenas
#kulai
#senai
#skudai
#uluchoh

*🚁 POS PERCUMA :-*
Seluruh Malaysia by PosLaju

Continue Reading

SET BATU KARANG SHAKLEE

SET BATU KARANG SHAKLEE

Merawat Batu Karang Dengan Shaklee..


Assalamualaikum ..

Salam 1 Malaysia ..

Hari ini saya ingin bercerita mengenai penyakit Batu Karang, Terutama golongan kaum lelaki mengidap penyakit Batu Karang. Batu Karang ini akan menyebabkan kencing berdarah dan sakit yang teramat sangat  apabila ingin membuang air kecil. Di sini saya ingin mencadangkan untuk mencuba SET BATU KARANG daripada produk Shaklee. 

In Sha Allah dengan ini boleh membantu anda mengatasi masalah ini. ..


Terdapat beberapa jenis batu karang yang biasa terjadi iaitu Batu kalsium, Batu Struvite, Batu Asid Urik dan Batu Kristal.

Jenis-Jenis Batu Karang:

1.  Batu Kalsium

     Terjadi dalam bentuk kalsium oxalate iaitu bahan semulajadi terdapat dalam 

     makanan kita. Beberapa buah-buahan dan sayur-sayuran, serta kacang dan coklat, 

     mempunyai tahap oxalate tinggi. Selain pengambilan dos yang tinggi untuk vitamin D 

     boleh menyebabkan Batu Kalsium.

2. Batu Struvite

    Batu struvite terbentuk dalam tindak balas kepada jangkitan , seperti jangkitan saluran 
    kencing. Batu-batu ini boleh berkembang dengan cepat dan menjadi agak besar, 
    kadang-kadang dengan beberapa tanda-tanda atau amaran. 

3. Batu asid urik

    Terjadi disebabkan pengidapnya tidak minum air secukupnya ataupun orang-orang 

    yang makan diet protein tinggi, dan mereka yang mempunyai gout.

4. Batu Kristal

    Batu-batu ini terbentuk di dalam orang-orang dengan penyakit keturunan yang 

    menyebabkan buah pinggang untuk mengeluarkan terlalu banyak asid amino 

    tertentu ( cystinuria ).

Kesakitan batu karang ini boleh berubah-ubah disebabkan beralih tempat dalam saluran kencing.

Tanda-tanda anda mengidap batu karang seperti: 

1. Sakit yang teruk di sebelah dan belakang, bawah tulang rusuk 

2. Sakit yang merebak ke bahagian bawah abdomen dan pangkal paha 

3. Sakit pada membuang air kecil 

4. Air kencing berwarna pekat ataupun coklat ataupun berbau busuk

5. Loya dan muntah-muntah 

6. Dorongan berterusan untuk membuang air kecil 

7. Membuang air kecil lebih kerap daripada biasa 

8. Demam dan seram sejuk jika jangkitan hadir

 Set Batu Karang Shaklee yang terdiri daripada Vitamin C, Alfalfa, Bcompleks dan Ostematrix


Vitamin C Shaklee bertindak untuk mengasidkan urin kita iaitu air kencing. 

    Kerana air kencing yang berasid tidak akan menghasilkan batu karang. 

Ostematrix Shaklee mengandungi magnesium iaitu mengurang oxalate yang 

    terdapat makanan kita makan setiap hari.

Bcompleks Shaklee mengandungi B6 iaitu penyakit batu karang disebabkan 
    kekurangan vitamin B6 dan bantu menurunkan oxalate (garam mineral). 

Alfalfa Shaklee mengurangkan inflamasi ataupun keradangan dan infeksi.

Jom cegah sebelum terlambat kerana jika batu karang semakin membesar memerlukan pembedahan dilakukan. Insyallah boleh dielakkan dengan vitamin semulajadi Shaklee....

Untuk maklumat lanjut,
hubungi saya

http://www.wasap.my/60197297176


Continue Reading

Rawat Bell Palsy Dengan Shaklee

Macam Mana Vitamin Shaklee Bantu Atasi Bells Palsy?

~♥~ Vivix :-
bantu dalam membaiki sel-sel saraf Bells Palsy. 4 bahan utama dalam Vivix sangat membantu dalam masalah Bells Palsy ini. Dalam vivix ada kandungan utama iaitu anggur muscadine dan ellegic asid yang mana sangat bantu untuk antiradang. Disamping itu, Vivix juga bantu dalam memperbaiki sistem saraf yang kurang lancar akibat serangan Bells Palsy.

~♥~ Omega Guard :-
bantu kurangkan keradangan Bells Palsy. Dimana kandungan dalam Omega Guard ada Omega 3 yang bantu untuk keradangan di sistem saraf yang menganggu fungsi saraf itu sendiri.

~♥~ B Complex :-
bantu dalam tingkatkan sistem saraf. Ini kerana dalam B Complex ada kandungan vitamin B1, B6, dan B12 yang penting untuk pembentukan myelin iaitu protein yang terbentuk di sekeliling sel saraf.

~♥~ Vitamin E :-
pula bantu dalam melancarkan peredaran darah. Untuk pengetahuan anda, vitamin E ialah vitamin yang tinggi antioksidan yang mampu bantu melancarkan peredaran darah dan bantu penghantaran oksigen secukupnya di bahagian saraf yang kebas akibat Bells Palsy. 

Continue Reading

OSTEMATRIX: KALSIUM UNTUK TULANG DAN SENDI

Tuesday, August 15, 2017, 12:52

Ramai yang tertanya-tanya produk apa sebenarnya OsteMatrix ni. Bagi pengguna shaklee memang tiada masalah lah, sebab dah lama kenal dengan suplemen ni. Tapi bagi yang pertama kali bertemu Cik Oste ni, meh saya kenalkan yer. :)

 

Apa itu OsteMatrix?

OsteMatrix ialah supplemen kalsium yang dilengkapi dengan pelbagai zat dan mineral penting yang lain seperti Magnesium, Fosforus, Vitamin D, Zink, Kuprum, Manganes dan Boron.

Ostematrix terbukti secara klinikal menyediakan matriks nutrien penting bagi membina dan mengekalkan tulang dan gigi yang kuat.

 

 

1 tablet OsteMatrix mempunyai kebaikan sama seperti 1 gelas susu tinggi kalsium atau 80 biji badam. Setiap tablet mengandungi 250 mg kalsium dan 100 mg magnesium sebagai bahan utama.

 

 

Dianggarkan satu daripada tiga wanita dan satu daripada 12 lelaki berumur melebihi 50 tahun kini menderita akibat osteoporosis di seluruh dunia. Kos bagi rawatan osteoporosis seluruh dunia untuk semua peringkat umur pula dijangka meningkat kepada AS$131.5 bilion (RM432.4 bilion) menjelang 2050. Selain itu, insiden keretakan pinggul di seluruh dunia dijangka meningkat sebanyak 240 peratus bagi wanita dan 310 peratus bagi lelaki menjelang 2050.

-info http://ekesihatan.blogspot.com

Osteoporosis ini atau mudah dikenali dengan kata lain bongkok. Adakah gejala bongkok ni 
merupakan proses semulajadi penuaan? Dalam ertikata lain, bila dah tua, automatik akan menjadi 
bongkok. Benarkah?

 

 

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati, dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Ia lebih daripada Sekadar Kalsium.

OsteMatrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganes untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Tablet yang 
bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

 

Apakah kalsium ni? Biasa orang kaitkan kalsium dengan tulang, kan? Sakit tulang.. kurang kalsium.. nak kuatkan tulang.. banyakkan makan kalsium.. Sebenarnya, BUKAN KALSIUM SEMATA-MATA yang terlibat dalam pembinaan tulang. Bayangkan macam ni.. kalsium adalah batu-bata dalam 
proses pembinaan tulang. Bolehkan kita membina bangunan yang kukuh dengan batu-bata sahaja tanpa simen atau mortar untuk melekatkannya antara satu sama lain??? Tak boleh kan? Di sinilah pentingnya mineral lain seperti magnesium, boron, zink, kuprum, manganes, vitamin K dan vitamin D.

 

Di samping membina tulang yang kuat dan gigi, nutrien dalam Ostematrix juga bertindak:

1) Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.
2) Membantu dalam pengecutan otot dan tindakbalas saraf.
3) Membantu mengurangkan gejala PMS seperti kembung, kejang, water retention, cepat marah, dan kemurungan.

APAKAH KANDUNGAN OSTEMATRIX? 
1) 1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber semulajadi yang pekat dan mudah 
diserap.
2) 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya.
3) 400 IU vitamin D (100% DV) untuk merangsang penyerapan kalsium.

Walau bagaimanapun, senaman yang kerap dan diet yang sihat dengan kalsium tambahan boleh mengurangkan risiko osteoporosis, terutama terhadap warga tua. Pengambilan kalsium yang mencukupi adalah penting, tetapi pengambilan harian melebihi 2,5000 mg tidak mungkin untuk memberikan apa-apa manfaat tambahan, malah memberi mudarat sekiranya ia tidak dikeluarkan dari tubuh.

 

 

APAKAH MANFAAT OSTEMATRIX?

1) Menguatkan tulang, kuku, gigi dan sistem saraf.
2) Ia juga boleh membantu merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema, kekejangan dan gusi berdarah.
3) Membantu mengatasi kekejangan dan kebas-kebas.   4)Pengambilan OsteMatrix sebelum tidur dapat 
membantu mengurangkan kebas-kebas, kejang, sakit sendi dan juga artristis.
5) Mengurangkan stress, di mana OsteMatrix membantu mengimbangi tekanan darah, menenangkan saraf, 
menggalakkan tidur lena dan membantu mood swing serta sakit kepala.
6) Mengurangkan masalah haid. Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium 
serentak, ia akan meringankan sakit semasa waktu haid dan membantu pembuangan air kecil.
7) Membantu mengurangkan hiperaktiviti perut dan masalah gastrik.
8) Membantu atlet sukan, membekalkan kalsium dan mineral penting dalam tubuh. Justeru, pergerakan 
dan aktiviti lasak dapat dilakukan dengan selesa dan mudah.

 

 

Bagaimana kita ingin tahu badan kita kekurangan kalsium ? Lihat tanda2 seperti di gambar rajah dibawah.

Siapa yang perlukan Ostematrix ini?
1. Ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anaknya dan wanita yang pernah melahirkan anak.

2. Mereka yang mempunyai masalah alergi pengambilan bahan-bahan tenusu seperti susu.

3. Mereka yang selalu mengalami sakit-sakit kaki, sakit-sakit sendi, sakit di bahagian tulang 
belakang, sejuk-sejuk badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2 
dengan jarum.

4. Mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan 
sukar untuk bangun tidur.

5. Sakit kepala yang teruk dan berhari-hari.

6. Mereka yang sedang menjalani fisioterapi.

7. Mereka yang mempunyai masalah pecah-pecah di telapak kaki dan rekahan di tumit kaki.

8. Mereka yang mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit 
setiap kali datang bulan.

9. Mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah.

10.Mereka yang mengalami masalah sembelit,

Bagi yang telah amalkan Ostematrix Shaklee, tahniah kerana anda memberi tubuh badan anda antara 
supplement formula terbaik dari Shaklee! Bagi yang belum cuba dan mengambil kalsium dari jenama 
lain, apa kata cuba Ostematrix Shaklee dan saya yakin anda akan jatuh cinta dengan kebaikan 
yang anda perolehi.... just like me!!!! hehehe....

 

 

CARA PEMAKANAN
- 6 biji sebelum tidur
ATAU,

- 4 Biji selepas sarapan
- 4 Biji sebelum tidur

 

BAGAIMANA OSTEMATRIX MEMBEKALKAN KALSIUM?

Setiap dewasa disarankan mengambil kalsium 600 mg hingga 1000 mg untuk memenuhi keperluan tubuh. Kalsium yang tinggi boleh didapati dalam almond, Ikan sardin segar (bukan dalam tin), Keju, Kerang, Sayuran HIjau, Tahu, Bijan, Susu dan Kekacang.

Adakah kita penuhi menu seharian dengan makanan yang tinggi Kalsium?? Jika tidak, kita wajar fikirkan kaedah lain. Kita sedar usia semakin meningkat. Kandungan kalsium semakin merudum dan mula rasa kejang otot di sana sini tapi masih belum mahu berubah. Jangan nanti bila kita telah di sahkan OSTEOPOROSIS (reput tulang), baru kita mula panit mencari kalsium. Saat itu kita 
mungkin telah terlewat.

Setiap tablet OsteMatrix shaklee mengandungi 250 mg, sehari anda hanya perlukan 4 tablet sahaja untuk memenuhi 1000mg sehari. Jangan terlebih makan pula sehingga lebih dari 2500mg. Ini kerana limit kalsium yang mampu di proses badan kita sehari adalah hanya 2500mg sahaja.

Dah faham tentang OsteMatrix Shaklee ?? Jika dah faham mari kita tengok testimoni pengguna 
OsteMtrix Shaklee pula. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cara untuk order :

Fon : http://www.wasap.my/60197297176

Email : cda_4171@yahoo.com 

Continue Reading

Saya Adalah Pengedar Shaklee Yang Mesra Alam

🚀 FOR COD AREA  👇👇

#kangkarpulai #skudai #uluchoh #pekannenas #kulaijaya #senai #tamanpulaiindah
#tamanpulaiutama #tamanpulaiperdana
#tamanpulaijaya #tamanpulaiemas
#pulaihijauan #tamanuniversiti #utmskudai #bandarbarukangkarpulai #pulaibestari #tamansripulai #tamanteratai #tamandesaskudai #mutiararini

🚀 POS PERCUMA SELURUH MALAYSIA

http://www.wasap.my/60197297176
🍁 Roger for thr best deal
🍀 konsultasi berterusan
🌸 + free gift

Continue Reading

KENALI DENGAN LEBIH DEKAT LAGI MEAL SHAKE SHAKLEE

Meal Shake ialah produk NON SOY PROTEIN

Selalu orang salah anggap cakap Mealshake adalah produk dari soya jugak macam ESP

Kandungan Meal Shake

Antara 24 multivitamin yang terkandung dalam meal shake tu, terdapat,

♥️Anti oksidan - vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan juga anti penuaan.

♥️Protein - membina sel-sel kulit, kuku, rambut, organ dan darah dan membantu memulihkan sel

♥️Vitamin B - membina sel-sel darah merah yang sihat.

♥️Fiber/Serat - memberikan rasa kenyang ketika lapar terutamanya dipagi hari. Juga membantu melawaskan pembuangan air besar bagi mereka yang mengalami sembelit.

♥️Asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan megnasium - membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran.

Antara kebaikan mealshake

1. Nutrisi Lengkap
Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.

*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.

*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung

4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.

*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Pemulihan Kulit
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.

*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.

6.Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.

*Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.

Antara kelebihan mealshake yang lain

• Kurangkan Ekzema 
• Untuk Tumbesaran 
• Untuk Perkembangan Minda 
• Untuk Tingkatkan Selera Makan anak 
• Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu 
• Untuk Anak kekal aktif 
• Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak 
• Meningkatkan berat badan anak 
• Membantu anak fokus 
• Membantu kurangkan kekerapan asthma 
• Mengatasi masalah sembelit pada anak 
• Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 
• Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti 
• Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi 
• Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu

Siapa yang perlukan MEALSHAKE


1. Anak susah nak makan?
2. Anak tak nak makan sayur?
3. Anak selalu demam dan selesema?
4. Anak yang kurus @ Anda yang kurus
5. Anak mengalami Asma/ lelah
6. Anak yang batuk
7. Kegunaan untuk seisi keluarga

Cara Pengambilan Mealshake

 ☘️Untuk set eczema kanak-kanak
Meal shake - 1 sudu setiap kali susu. Max 5 sudu sehari

☘️Sembelit Kanak-Kanak
Meal shake - 1 sudu setiap kali susu. Max 5 sdu sehari

☘️Untuk selera makan anak
Meal shake - 1 sudu setiap kali susu. Max 5 sdu sehari

Antara set yang boleh dikombinasi kan bersama dengan Mealshake

☘️ Set tambah selera - Mealshake, Vita Lea, B complex
☘️Set Eczema anak2 - Mealshake, Omega Guard, Herbal Blend
☘️Set Imun Anak2- Mealshake, Nutriferon
☘️Set tumbesaran anak2- Mealshake, Omega

Antara ratusan TESTIMONI Mealshake saya boleh kongsikan








Continue Reading

RAHSIA DI SEBALIK 'E S P'

ESP atau nama panjangnya Energizing Soy Protien merupakan makanan tambahan protin berasaskan kacang soya.
APA YANG BEST TENTANG ESP SHAKLEE

 Sumber “Protin Lengkap” dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian.

 Berasaskan tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan rendah kolestrol.

 Terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tanga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yang aktif.

 Membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim serta hormon dengan sempurna.

Membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah.

 Kandungan lemak dalam ESP sangat minimum iaitu 1 gram dan tanpa laktosa di mana kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah.

 Mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat untuk tenaga.

 Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet.

Continue Reading