Kelebihan Perniagaan Online atas talian buat orang baru nak berniaga | Shida Rahmat


𝐊𝐄𝐋𝐄𝐁𝐈𝐇𝐀𝐍 𝐏𝐄𝐑𝐍𝐈𝐀𝐆𝐀𝐀𝐍 𝐎𝐍𝐋𝐈𝐍𝐄 𝐀𝐓𝐀𝐒 𝐓𝐀𝐋𝐈𝐀𝐍 𝐁𝐔𝐀𝐓 𝐎𝐑𝐀𝐍𝐆 𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐁𝐀𝐑𝐔 𝐍𝐀𝐊 𝐁𝐄𝐑𝐍𝐈𝐀𝐆𝐀 

Semua orang sedang menghadapi masalah kewangan. Ada yang di berhentikan kerja dan ada pula yang diberi cuti tanpa gaji. Melihat pada keadaan ekonomi Malaysia sekarang ramai yang menanggung kesan negetif. 

Oleh itu kita perlu ambil satu tindakan bagi meningkatkan ekonomi diri sendiri dan keluarga. Salah satu cabangnya ialah dengan melakukan Bisnes Online. Perniagaan online ini telah pun saya buat selama 5 tahun secara serius. 

Saya kongsikan 3 kelebihan yang perlu semua orang tahu supaya dapat menarik minat untuk sama-sama buat bisnes online ini secara telus. 

Kelebihan pertama adalah 𝐊𝐔𝐑𝐀𝐍𝐆 𝐑𝐈𝐒𝐈𝐊𝐎 bermaksud tidak perlu sewa kedai atau tapak perniagaan untuk memperkenalkan produk yang hendak di jual. Bisnes ini hanya memerlukan sebiji telefon yang mempunyai line internet dan seterusnya boleh gunakan semua laman media sosial termasuk facebook, instagram, page, twitter dan lain-lain untuk memperkenalkan produk. Semuanya secara percuma. 

Kelebihan kedua pula 𝐓𝐈𝐃𝐀𝐊 𝐏𝐄𝐑𝐋𝐔 𝐌𝐎𝐃𝐀𝐋 𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐁𝐄𝐒𝐀𝐑  kerana jika ada pelanggan yang ingin membeli produk, sudah tentu mereka akan bayar dahulu kerana proses bisnes online bayar dahulu dan kemudian barulah proses seterusnya. Jadi inilah yang dimaksudkan tidak perlu modal besar. Hanya Rm35 sahaja sebagai daftar keahlian. 

Kelebihan ketiga ini merupakan yang paling utama ialah 𝐁𝐄𝐁𝐀𝐒 ke sana dan ke sini. Bebas yang dimaksudkan adalah di mana-mana juga bisnes dapat dijalankan kerana tidak terikat dengan sesiapa. Meskipun dikala mengambil anak sekolah, waktu makan, waktu beriadah bersama keluarga. Semuanya di atas diri sendiri kerana itulah di namakan Bisnes Online Atas Talian. 

Berdasarkan kelebihan-kelebihan di atas, adakah anda masih tak nak berubah? Masih nak menunggu duit jatuh dari langit?

Saya menyeru kepada semua untuk sama-sama buat Bisnes Online ini bersama-sama empayar Indah Legacy yang telah saya tubuhkan dari tahun 2015 hingga sekarang.

Mula dari sekarang untuk kejayaan akan datang. Tiada kejayaan yang datang tanpa permulaan.

Hanya RM 35 untuk menikmati banyak kelebihan sebagai ahli Shaklee. Daftar sekarang .. TEAM INDAH LEGACY

Setiap supplemen Shaklee melalui kajian dan ujian klinikal dan keberkesanannya dibuktikan dalam Kajian Landmark Study .. KAJIAN SHAKLEE

KLIK DI SINI UNTUK PERTANYAAN, INFO SHAKLEE DAN ORDER.. KAK SHIDA

Klik Pada Gambar Untuk Kelebihan Daftar Ahli Shaklee





Post a Comment

0 Comments