Jatuh Cinta Dengan Ostematrix


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ..
Masing-masing ada pengalaman sendiri kan? Saya juga begitu. Melihat pada poster yang telah saya sediakan di atas ini, sebenarnya ada kisah disebaliknya.



Rasanya semua pun boleh mengagak apakah kisah itu. Untuk mengiakan dan menguatkannya lagi, akan saya ceritakan pengalaman sendiri yang mengamalkan OSTEMATRIX hampir 5 tahun.

Sebelum mengenali OSTEMATRIX, saya boleh dikategorikan OKU tapi hakikatnya tidak la begitu.

Saya mengalami kemalangan pada 9 mac 2006 yang mengakibatkan patah tulang peha. Tulang yang menyokong untuk saya berjalan. 

Alhamdulillah pada 24 Oktober 2006 saya telah boleh berjalan sepenuhnya tanpa menggunakan tongkat ketiak.

Selang beberapa tahun selapas saya boleh berjalan keadaan kaki saya bertambah parah sehinggakan saya tidak dapat solat berdiri seperti biasa seperti orang lain. Saat itulah paling saya sedih kerana jika solat berjemaah suami solat berdiri dan saya terpaksa solat duduk di belakangnya. Saya betul-betul rasa rendah diri.


Pada awal tahun 2015 saya di perkenalkan dengan OSTEMATRIX. Dengan hanya konsisten selama sebulan masalah saya beransur-ansur hilang. Alhamdulillah syukur dengan asbab dan izinnya saya kini sudah boleh melakukan aktiviti lasak iaitu HIKING yang sememangnya memerlukan kekuatan fizikal.

Tentunya ada yang tertanya-tanya apakah masalah saya. Takkan hanya tak boleh solat jer.

Berikut adalah masalah yang saya alami beberapa tahun sebelum mengenali OSTEMATRIX :-

  1. Tidak boleh duduk lama di dalam kereta atau di mana-mana juga
  2. Tidak boleh bawa motosikal
  3. Tidak boleh mengayuh basikal
  4. Tidak boleh berlari
  5. Tidak boleh naik tangga
  6. Tidak boleh membengkokkan kaki kerana urat terlalu tegang
  7. Tidak boleh melakukan tugas-tugas lasak
  8. Tidak boleh solat berdiri
  9. Dan banyak lagi

Saya betul-betul terkesan dengan OSTEMATRIX. Ruginya saya ketika itu tiada telefon canggih atau camera yang boleh saya ambil gambar sebagai kenangan. Hanya beberapa helai kertas yang membuktikan kejadian itu benar-benar berlaku.

Allah swt maha berkuasa. Dengan izinnya saya sihat walafiat sehingga sekarang. Ostematrix antara produk utama saya jual tiap-tiap bulan.

Allahuakbar.

Tekan pada gambar untuk pertanyan dan order





Post a Comment

0 Comments