𝐏𝐈𝐋𝐈𝐇 𝐓𝐄𝐀𝐌 𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐁𝐄𝐓𝐔𝐋 | Shida Rahmat

 


Berjaya sebuah empayar perniagaan bermula dengan teraju yang mengetuainya. Oleh itu ingin saya tekankan di sini pilihlah team yang betul untuk menguatkan lagi arah tuju sebuah bisnes online yang anda pilih. 
Harus diingatkan bahawa dalam perniagaan, bimbingan dan ilmu pengetahuan tentang pemasaran, pengiklanan dan sebagainya amatlah penting bagi memajukan lagi perniagaan.

Kenapa perlu pilih team yang betul? 

Ini kerana hanya dengan team yang kuat sahaja yang mampu 𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮 𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐦𝐛𝐢𝐧𝐠 anda dalam mengharungi liku-liku dalam dunia perniagaan. 
Team yang yang betul mempunyai 𝐦𝐚𝐭𝐥𝐚𝐦𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐚𝐡 𝐭𝐮𝐣𝐮𝐚 bagi menyampaikan ilmu pengetahuan dan kemahiran yang spesifik. Membimbing dan menyokong perkembangan kendiri atau profesional.
Team yang betul mempunyai 𝐜𝐚𝐫𝐚 𝐩𝐞𝐧𝐝𝐞𝐤𝐚𝐭𝐚𝐧 yang tersendiri dalam menyampaikan ilmu pengetahuan, kemahiran, amalan, pengalaman, kebijaksanaan dan pemikiran, baik yang secara formal ataupun yang tersirat.
Team yang betul semestinya 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐢 𝐭𝐮𝐦𝐩𝐮𝐚𝐧 untuk membantu anda memperolehi ilmu pengetahuan dan kemahiran yang spesifik. Fokus kepada matlamat individu, kerjaya dan perniagaan bisnes online.
Bakal usahawan online memerlukan team yang diketuai mentor yang mempunyai pengalaman yang luas dalam bisnes online. Menurut kajian kejayaan besar bisnes online akan lebih terserlah dengan kehadiran seorang ketua yang sentiasa berkongsi nilai masa, pengalaman dan nasihat setiap masa. 
Kebanyakan usahawan bisnes online yang berjaya memiliki jaringan perniagaan yang sangat kuat dan luas. Menurut U.S. Small Business Adminstration (SBA), 30 peratus daripada perniagaan yang baru ingin memulakan langkah berniaga akan tidak mampu untuk bertahan selepas 24 bulan pertama dan 50% peratus pula tidak mampu bertahan selepas 5 tahun berniaga. 
Namun, tahukah anda bahawa 70% peratus perniagaan yang memiliki team dan ketua yang kuat mampu untuk bertahan melebihi lima tahun berniaga.

Adakah anda masih teragak-agak untuk menjadi sebahagian daripada team saya? Team saya sudah pun berdiri teguh dari tahun 2015. Ramai dari kalangan team ini telah berjaya mendapat hasil dari bisnes online Shaklee.

Hanya RM 35 untuk menikmati banyak kelebihan sebagai ahli Shaklee. Daftar sekarang.. TEAM INDAH LEGACY
Setiap supplemen Shaklee melalui kajian dan ujian klinikal dan keberkesanannya dibuktikan dalam Kajian Landmark Study 
KAJIAN SHAKLEE
KLIK DI SINI UNTUK PERTANYAAN, INFO SHAKLEE DAN ORDER.. KAK SHIDA

Klik Di Gambar Untuk Kelebihan Mendaftar Ahli 












Shida Rahmat | Suri Rumah@Bisnes Online

Post a Comment

0 Comments