SET TENAGA UNTUK KEHIDUPAN SHAKLEE


JALANI KEHIDUPAN YANG 
CERGAS DAN BERTENAGA.
Bermula dengan tubuh anda. Dapatkan kesihatan yang 
baik. Nutrisi untuk kehidupan yang lebih ceria, sentiasa bertenaga sepanjang hari, tanpa mengira usia. Rasa lebih muda, sihat, penuh bertenaga dan cergas!

VIVIX® 
Minuman botani lazat yang mengandungi campuran 
botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum 
Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan 
Lobak Ungu




KENAPA MESTI MAKAN VIVIX?
Vivix adalah suplemen terbaik antara semua suplemen. 
Lebih-lebih lagi jika anda menghadapi masalah kesihatan seperti diabetes, darah tinggi, kanser, cyst, sakit jantung dan lain2. Jika ada sakit2 kronik WAJIB makan vivix. Lebih baik rawat sebelum bertambah parah!

Kenapa ramai ambil vivix? 
Kenapa percaya vivix boleh rawat semua tu?
Jom tengok kelebihan yang masih lagi anda tak tahu.

1. Ujian klinikal
Vivix adalah supplemen terulung yang telah di uji berkali-kali dan mendapat banyak pengiktirafan. Berbillion dollar sudah dilaburkan untuk kajian dan juga penciptaan Vivix. Hanya Vivix Shaklee sahaja yang dibuat khas mengandungi gabungan Resveratrol dan Polyphyenol dari phytonutrient yang telah dipatenkan. Tiada jenama supplemen lain yang setanding dan lebih baik dari Vivix dan mempunyai gabungan keduanya.

2. Supplemen botanik yang hebat
Vivix dicipta dari 4 sumber tumbuhan yang hebat iaitu Muscadine Grapes, Purple Carrot, European Elderberry dan Polyganum Cuspidatum. Jadi, tiada kesangsian terhadap penggunaan sumber haiwan terhadap Vivix. Dan sudah pasti HALAL.

3. Bertindak hingga ke sel DNA
Tubuh kita terdiri dari sel yang membentuk tisu kemudian membentuk organ dan otot. Jadi, semakin berusia dan juga faktor luaran seperti pencemaran, terdedah kepada sinaran UV, faktor pemakanan, menjadikan sel tubuh kita semakin cepat rosak dan mati. Sekaligus kita akan tua sebelum waktunya. Penyakit akan mula menyerang dan juga fungsi organ badan kita semakin merosot. Hanya Vivix mampu untuk membaiki, memberi tenaga, mempertahankan dan meningkatkan prestasi sel manusia kerana Vivix sahaja yang boleh mencapai hingga ketahap DNA sel anda.

4. Berikan khasiat kepada tubuh kita
Manusia sering tak sedar bahawa tubuh badan kita memerlukan khasiat. Sebaliknya ramai yang suka memudaratkan tubuh badan sendiri seperti makan makanan yang memudaratkan, merokok, minum minuman tinggi gula, tiada aktiviti senaman, kurang tidur, dan banyak lagi. Tidak sayangkah dengan tubuh kita? Kenapa tidak mahu dan berkira-kira apabila nak berikan yang terbaik untuk tubuh sendiri?


Bagaimana VIVIX bertindak ke atas sel tubuh manusia ?
- Cell Defence : mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit.
- Cell Energy : memberi tenaga kepada sel yang lemah
- Cell Repair : membaiki sel yang telah rosak
- Cell Performance : meningkatkan prestasi sel

10 Kebaikan VIVIX
1) Menggalak penuaan yang sihat – awet muda dan anti-penuaan
2) Membantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser daripada menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
6) Mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
7) Membantu dalam proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakan kesihatan keseluruhan

Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit serius, antaranya
  1. Diabetes / Kencing manis
  2. Strok
  3. Katarak dan masalah mata
  4. Tekanan Darah Tinggi
  5. Masalah saraf
  6. Kayap
  7. Batuk berpanjangan
  8. Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang (lutut dan pinggang)
  9. Resdung
  10. Bengkak jantung
  11. Letih (memberi tenaga)
  12. Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut dan kusam)
  13. Rambut kembali hitam (uban)
  14. Rambut gugur
  15. Kolestrol tinggi
  16. Masalah selera makan
  17. Asma
  18. Sembelit di kalangan warga emas
  19. Angin dalam badan
  20. Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
  21. Lemah imun tahan daya badan – lambat sembuh
  22. Perokok
  23. Masalah kelenjar tiroid
  24. Kanser dan tumor
  25. Cyst
  26. Penyakit SLE
  27. Kudis
  28. Gout
  29. Alzheimer atau nyanyuk
  30. Metabolisme badan rendah
  31. Masalah berat badan
  32. Awet muda
  33. Fibroid
  34. Alergik
  35. Tibi
  36. Wanita berpantang
  37. Breast lump
  38. Kerap ulser mulut
  39. Keputihan

Jom pilih shaklee, dijamin selamat dan berkesan 
KLIK DI SINI UNTUK PERTANYAAN, INFO SHAKLEE DAN ORDER

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat
Page ≠ Agen Shaklee Johor
Continue Reading

Set Perlindungan Kesihatan Shaklee


PERLINDUNGAN KUAT, 
KESIHATAN LEBIH BAIK.

Mulakan dengan
asas yang kukuh 
untuk membantu anda 
mencapai kesihatan 
optimum, secara 
semulajadi.

Bermula dengan tubuh anda. Dapatkan kesihatan 
yang baik. Berikan badan anda sokongan dan 
perlindungan yang diperlukan agar anda dapat 
menikmati kehidupan yang menakjubkan.

CAROTOMAX®
MAL11125035NC
Perlindungan antioksidan, 
hadiah dari alam semula jadi.



NUTRIFERON®GRANULES
MAL18106092TCR
Campuran proprietari empat ekstrak tumbuhan 
yang diperoleh daripada biji labu, bunga safflower, 
biji plantago dan bunga japanese honeysuckle. 
Diformulasi untuk menjaga kesihatan badan 
anda agar sentiasa berada dalam keadaan baik, 
selamat dan berfungsi secara semula jadi.


GARLIC COMPLEX
MAL19056166TC
Mempertingkatkan kesihatan 
tubuh anda.


KLIK DI SINI UNTUK PERTANYAAN, INFO SHAKLEE DAN ORDER

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat
Page ≠ Agen Shaklee Johor
Continue Reading

Set Detoks Shaklee



BERMULA DENGAN 
DETOKS UNTUK 
KESIHATAN YANG BAIK

Apa sahaja matlamat kesihatan anda, mulakanlah dengan 
detoks yang sihat. Dapatkan manfaat seperti sistem 
pencernaan yang sihat, kulit yang berseri, serta badan 
yang sihat dan hebat. Diperbuat daripada gabungan 
sinergistik herba yang lembut dan nutrien lain, Set Detoks 
Shaklee menyokong proses detoksifikasi semulajadi anda.

ALFALFA COMPLEX
MAL10053686XC
Dikenali sebagai gudang nutrien.
Akar tunjangnya mencecah sedalam
6 meter, membekalkan pelbagai 
nutrien dan mineral



DTX® COMPLEX

MAL07090948TC
Dicipta untuk membekalkan 
nutrisi yang menyokong 
dan merangsang fungsi 
hati yang sihat.



PEPPERMINT-

GINGER PLUS

MAL18126102TC
Membekalkan herba semula 
jadi untuk melegakan simptom 
ketidakselesaan perut



HERB-LAX™

MAL10080110TC
Digunakan secara tradisional 
untuk melegakan sembelit 
ringan dan untuk menyokong
pergerakan usus.



VIVIX®

Minuman botani lazat yang 
mengandungi campuran 
botani khas.



MENGAPA PERLU DETOKS?

Setiap hari, badan kita terdedah kepada 
toksin dari persekitaran, pemakanan 
yang tidak sihat, dan tekanan hidup. 
Pendedahan yang kerap dan berterusan 
melemahkan keupayaan semula jadi 
badan untuk menyingkirkan toksin. Ia 
menyebabkan berlakunya pengumpulan 
toksin yang boleh membawa kepada 
pelbagai penyakit. Oleh itu, amalan 
detoks secara berkala adalah penting 
untuk kesihatan.

Manfaat Detoks

MENURUNKAN BERAT BADAN
KOLON LEBIH SIHAT
MENINGKATKAN TENAGA
MENGAWAL NAFSU MAKAN
KULIT LEBIH CANTIK
MENGUATKAN SISTEM IMUN
TIDUR LEBIH LENA

KLIK DI SINI UNTUK PERTANYAAN, INFO SHAKLEE DAN ORDER

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat
Page ≠ Agen Shaklee Johor











Continue Reading

Set Keperluan Harian Shaklee


MULAKAN ASAS 
UNTUK KEHIDUPAN 
YANG LEBIH LAMA, 
LEBIH SIHAT.

Pengambilan nutrisi yang baik memainkan 
peranan penting dalam amalan gaya hidup sihat. 
Set Keperluan Harian Shaklee membantu tubuh 
anda mendapat nutrisi asas berkhasiat yang 
diperlukan untuk menyokong kesihatan 
yang optimum.

OMEGAGUARD : RM137
MAL12015013NC
Membekalkan spektrum luas asid 
lemak penting omega-3 bergred 
farmaseutikal dan dilengkapi dengan 
proses penyulingan proprietari 
molekul tiga peringkat.



SUSTAINED RELEASE : RM98
VITA-C PLUS™ 

MAL13085068NC
Vitamin C semula jadi untuk 
kesihatan gigi, gusi dan tulang.



B-COMPLEX : RM58
MAL12035068NCZ
Vitamin B memainkan peranan 
penting untuk fungsi tubuh 
kerana ia membantu menukar 
makanan kepada tenaga untuk 
sel-sel anda.



VITA-LEA® IRON FORMULA : RM94
MAL07081506XC
Memberikan 28 vitamin 
penting dan mineral utama 
untuk menyokong kesihatan 
dan kesejahteraan optimum.



ESP : RM162
MIXED SOY PROTEIN 
ISOLATE POWDER

Makanan lazat yang kaya dengan 
kalsium dan protein.
Protein soya membantu 
mengurangkan kolesterol.



KLIK DI SINI UNTUK PERTANYAAN, INFO SHAKLEE DAN ORDER

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat
Page ≠ Agen Shaklee Johor


Continue Reading

Harga Promosi Esp 2020


Harga Promosi Esp 2020
Siapa yang tak sertai sangat-sangat rugi 

2 pilihan yang sangat menguntungkan anda dan bukannya orang lain.

PERTAMA 
Dapat 1 Tong Esp 
Dapat Percuma Pos (tak perlu bayar rm10)

KEDUA 
Dapat 1 Tong Esp 
Dapat Percuma Pos (tak perlu bayar rm10)
Dapat Percuma Keahlian (tak perlu bayar rm35)



Jadi berapakah harga pilihan setiap set 
Klik saja link-link di bawah ini 
Sudah pasti saya akan menjawabnya secepat mungkin 

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Page ≠ Agen Shaklee Johor

TESTIMONI ESP 




7 SEBAB ANDA PERLU PILIH ESP 










Continue Reading

Cara Hilangkan Senggugut


Sakit senggugut sememangnya sangat perit iaitu sakit perut ketika haid atau semasa datang bulan (period).

Hanya kaum wanita yang mengalami sakit sengugut saja yang tahu betapa seksanya kesakitan ini.

Ramai yang menghadapi sakit seperti ini dan mencari cara hilangkan senggugut dengan cepat.

PETUA MUDAH HILANGKAN SENGGUGUT & LANCARKAN HAID DENGAN HALIA

Buat secawan air halia atau teh halia dan minum dalam keadaan air masih suam-suam, kalau sejuk kurang berkesan. 

Dipercayai halia mempunyai khasiat yang  dapat mengalirkan darah haid dengan lebih lancar dan kita selesa ketika minum.

Kemudian sapu minyak panas ke perut – cara ni sengugut akan hilang. Kalau boleh amalkan setiap hari sebagai amalan. Suami pun boleh minum jugak sebab khasiat halia ni boleh jugak boleh membantu menambahkan air mani.

Selamat mencuba semua :) 

Terdapat pelbagai cara yang sering diwar-warkan untuk hilangkan senggugut.

Ini adalah cara yang paling ringkas dan bagi kebanyakan wanita. Selamat Berkesan Semulajadi.
SET SENGUGUT SHAKLEE

OSTEMATRIX .

  • Melegakan kekejangan, sakit belakang dan gementar
  • Kalsium yang Diperkaya dgn Vitamin D - yang mana ia merangsang penyerapan kalsium dengan lebih efisyen.
  • Magnesium - Membantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang
  • Boron - membantu dalam metabolisme tulang
  • Zink,mangan, dan tembaga - bg mengaktifkan enzim yg membantu dalam pembinaan kepadatan tulang.

GLA COMPLEX

  • Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid
  • Mengandungi pati biji borage yang merupakan sumber terkaya bagi GLA semulajadi. Wanita penghidap senggugut tidak dapat menukarkan asid linolenik (sejenis asid lemak penting) dengan baik untuk menjadi GLA. Oleh itu pengambilan GLA tambahan dapat meringankan simptom senggugut
  • Ia juga dapat mengurangkan sakit payudara dan mengawal keinginan makanan manis.



HARGA SET PERTAMA 
RM155 
Dapat OSTEMATRIX dan GLA 
Pos percuma jimat RM10 

HARGA SET KEDUA
RM170 
Dapat OSTEMATRIX dan GLA 
Percuma pos jimat rm10
Percuma keahlian jimat rm35 


SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian



Continue Reading

Cara Hilangkan Jeragat Dengan Cepat


Bila cerita tentang jeragat, semua orang tak suka. Bila tak suka macam-macam cara nak buat asalkan jeragat hilang dari muka.

Nak tekankan kat sini bahawasanya jeragat takkan pernah hilang jika hanya repair luaran dengan penggunaan produk-produk skincare.

AWAS !!! Jika jeragat hilang dengan cepat dek kerana penggunaan produk. Itu bermakna anda sedang membahayakan diri sendiri..

Sebenarnya cara rawatan yang anda guna sebelum ini hanya hilangkan lapisan atas jeragat.

Jeragat ada AKAR. Ia akan tumbuh semula. Jadi untuk hapuskan jeragat kita kena matikan akar jeragat dari dalam.

Perumpamaannya ibarat macam kita potong rumput hari ni, esok lusa rumput tu akan tumbuh balik.

Bayangkan jeragat tu macam rumput, setiap hari perlu ke kita kena potong rumput tu? Lagi baik kita cabut jer terus akarnya, jadi tak perlulah kita nak potong rumput tu lagi.

Macam tu juga jeragat kalau asyik rawat dari luar jer mana nak hilang kalau akarnya anda simpan.

Kalau anda tak ubah cara rawat masalah anda bermula dengan hari ni, masalah ni akan ada sampai bila-bila. Percayalah!

OLEH ITU JOM KITA MATIKAN AKAR JERAGAT DENGAN SET SHAKLEE.


Nak bagitau ni ... Jeragat ni puncanya banyak tau. Antaranya :
• perubahan hormon
• usia yang meningkat
• penghasilan kolagen di dalam kulit berkurangan (usia meningkat)
• pengambilan pil perancang
• tisu dan sel kulit mati
• penggunaan kosmetik dan alat solek
• serangan radikal bebas yang merosakkan kulit yang mudah terhakis disebabkan sinaran UV

So nak rawat jeragat bukan sesuatu yang mudah kena rawat dari dalam supaya jeragat yang dah ade di permukaan kulit tu tidak bertambah.

Jeragat berlaku apabila melanocytes (yang merupakan sel yang menyebabkan pigmentasi kulit) dirangsang oleh tahap progesteron dan estrogen yang tidak normal. 
GLA COMPLEX dapat membantu.

Kajian menunjukkan pengambilan VITAMIN E mampu menghalang sel rosak sebanyak 57%.
Vitamin E akan meneutralkan kesan sinar UV yang merosakkan sel kulit.

HARGA SET PERTAMA 
RM250 
Dapat GLA dan VITAMIN E
Percuma pos jimat rm10 

HARGA SET KEDUA 
RM250 
Dapat GLA dan VITAMIN E 
Percuma pos jimat rm10
Percuma keahlian jimat rm35

PILIHAN DI TANGAN ANDA 

SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian

Continue Reading