Pengalaman Ramadhan bersama Set Puasa Shaklee



Lebih kurang 15 hari lagi bulan Ramadhan 2023 akan menjelma. Sudah pastinya pelbagai persiapan akan disediakan. Bagi saya sendiri persiapan yang paling utama ialah Set Puasa Shaklee iaitu Esp, Cinch Shake, Performance Drink, Lecithin, Herblax dan Omega Guard. 

Kenapa set puasa Shaklee wajib ada pada setiap bulan Ramadhan? Jom baca Pengalaman Ramadhan Bersama Set Puasa Shaklee dari kisah saya sendiri.


Esp Soy Protien ... Klik di sini untuk lebih info

Esp ni yang terpaling best dan wajib ada tau. Saya percaya Esp nih yang bantu saya puasa dari segi tenaga dan tahan lapar kerana ia kaya denga kacang soya yang bersifat alkali, jadi ia sangat membantu meneutralkan lebihan asid gastrik yang dirembeskan oleh kelenjar perut. Bila asid ada dalam perut terlalu banyak, maka mulalah terjadinya angin, pedih ulu hati dan seterusnya akan terjadi gastrik. 


CINCH SHAKE SHAKLEE ... 
Klik di sini untuk lebih info

Tak kira perisa apapun saya minum semuanya. Cinch Shake nih perlu ada bagi saya kerana saya dah rasakan inch loss banyak dan badan jadi fit. Dulu memang saya XL tapi sekarang saya dah boleh saiz M. Namun saya tetap pakai baju saiz XL sebab bila dah rasa inch loss, pakai baju besar pun nampak kurus. Hehehe. 

Saya sangat-sangat sarankan pada mereka yang nak nampak fit pada bentuk badan protien cinch shake ini perlu ada kerana ia menghilangkan lemak yang berlebihan dan mengurangkan inci pada badan. Cinch Shake juga mengandungi Cinch Pro iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusine untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan. Pengalaman Ramadhan yang saya rasa paling best.


PERFORMANCE DRINK ... 
Klik di sini untuk lebih info

Setakat hari ni minuman inilah yang menunjukan kesan yang terbaik untuk kulit. Sebab kulit kita akan menjadi lembab. Kelebihan minuman ni juga meningkatkan daya tahan badan dan otot. Memberi tenaga kepada otot dan sel dengan cepat serta menggantikan air yang hilang semasa berpuasa yang semestinya kita kurang minum air ketika berpuasa. Tak rasa haus, inilah yang saya dapat rasakan sepanjang puasa. Dengan performance drink dah tak ada kulit kering dan merekah pada tumit kaki terutamanya.




LECITHIN SHAKLEE ... Klik di sini untuk lebih info

Waktu berbuka la yang paling mencabar nafsu. Oleh sebab itu lah lecithin sangat saya perlukan kerana bila diambil sebelum makan dia akan bekerja memecahkan lelemak makanan yang kita ambil masa buka puasa. Lecithin adalah penyelamat kerana dia adalah ‘pengemulsi semulajadi‘ yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran. Tak lah risau walau ada lemak dalam makanan berbuka puasa. 


HERBLAX SHAKLEE ... Klik di sini untuk lebih info

Paling saya suka herblax ni bila saya rasa makan banyak tapi keluar balik. Hehehe. Herblax membersihkan najis yang tersekat. Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan najis yang tersimpan lama dalam tubuh kita. Membantu masalah sembelit. Memang seronok bila pagi bangun membuang. Terasa lega bila kita makan keluar balik. Tu yang perut kempis sebab tak ada makanan tersekat dalam usus.


OMEGA GUARD ... Klik di sini untuk lebih inf

Sekat nafsu makan. Ini lah kelebihan guard bila masuk bab makan. Siapa yang tak nak kan? Pengalaman Ramadhan bersama set puasa Shaklee paling bernilai. Selain itu omega guard bantu kita dari darah tinggi dan kolesterol naik lebih tinggi dengan di bantu dengan Lecithin. Rugi puasa tanpa Omega Guard minyak ikan terbaik dunia di samping membantu kesihatan jantung yang boleh merosakkan salur darah dan menyebabkan penyakit jantung dan strok.




Dengan penerangan yang telus dan saya rasa terperinci di atas, anda tidak perlu lagi fikir panjang. Dapatkan hari ni juga. Dua jenis Set Puasa Shaklee ini juga bukan khas untuk bulan puasa malah hari-hari pun boleh amalkan. 

Bulan Mac 2023 ni ada promo untuk Set Puasa Shaklee. Pilihan di tangan anda sendiri. Klik sini untuk Promosi Shaklee Mac 2023 dan Set yang terpaling murah dan laku giler  Hello New You Set

NAK LEBIH PENGALAMAN BOLEH KLIK SINI Fiqa Jef. Sudah pasti pengalamannya lain dari saya. Jemput klik dan follow yea 


#shakleethrive2023
#projekblogmega
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleeaktif
#shakleejohor

Post a Comment

0 Comments