Cara Minum Cinch Shake Shaklee Semasa Sahur


Rasanya ramai yang tak tahu lagi macam mana cara minum cinch shake semasa sahur. Dalam entri ni saya nak kongsikan. 


Cara Minum Cinch Shaklee Semasa Sahur.

Cinch Shake Shaklee didatangkan dalam 3 perisa iaitu perisa vanilla, coklat, dan café latte. Cinch Shake boleh dijadikan sebagai pengganti makanan. Hanya 2 skop atau 6 sudu biasa untuk 1 hidangan, memang boleh kenyang.

Waktu sahur sangat di sarankan untuk kurangkan pengambilan kahohidrat dan gantikan dengan Cinch Shake Shaklee. Paling penting juga waktu sahur adalah jangan ambil terlalu banyak kalori. Apapun jaga permakanan, dan lakukan aktiviti yang bergerak.

Minum cimch shake perlu didahulukan sebelum mengambil makanan yang lain untuk memberi impak kenyang terlebih dahulu. Lebih berkesan jika diambil dengan beberapa biji Lecithin Shaklee

Cara minum Cinch Shake Semasa sahur ialah 2 scoop penuh cinch shake dibancuh atau shake bersama 500ml hingga 800ml. Secara tidak langsung kita akan terus kenyang kerana kuantiti air yang kita minum itu. Maka akan cepatlah hormon leptin hantar signal kenyang pada otak kita.

Harga Cinch Shake Shaklee

Untuk sahihkan lagi harga. Saya tunjukkan dalam bentuk.gambar di bawah. Saya link kan juga entri sahabat blog saya fakta Cinch Shake Shaklee yang dianbil semasa berpuasa Amirah Jadilah. Untuk dapatkan harga promosi pula klik di sini untuk lebih info.




KELEBIHAN CINCH SHAKE YANG PERLU DIKETAHUI

Di dalam Cinch Shake Shaklee ada bahan yang sangat efektif dalam proses penurunan berat badan. Tak lain tak bukan ialah Leucine. Tidak semua protein diluar sana mempunyai Leucine. Apa itu Leucine?

  1. Leucine adalah asid amino penting yang membantu mengurangkan berat badan dengan cara yang betul.
  2. Leucine membantu tubuh mengekalkan dan membina otot tanpa lemak.
  3. Leucine menyokong metabolisme yang sihat dengan memelihara otot.

Kesimpulanya, kandungan Leucine di dalam Cinch ini membantu membakar lemak, menurunkan berat. hilang inci tanpa menjejaskan otot di dalam badan. Anda akan nampak lebih shape atau ramping walaupun berat badan statik. Woww!! teruja kan. Jom beli cepat-cepat minum waktu sahur.

Testimoni Pengguna 






Cara nak beli Cinch Shake harga murah, boleh klik pada gambar di bawah:





Post a Comment

0 Comments