Shaklee Fun Day Pada 18 Mac 2023


Telah berlangsung Shaklee Fun Day Pada 18 Mac di di empat cawangan Shaklee terpilih iaitu Home Office Petaling Jaya, Branch Kuala Lumpur, Kota Bahru dan Johor Bahru. 

Istimewanya pada hari tersebut boleh bawa keluarga dan rakan-rakan. Terbahagi kepada 2 kategori, Shaklee Fun Day telah memberi kelebihan kepada ahli baru yang berdaftar pada hari tersebut dan juga kepada ahli sedia ada. Jom saya kongsikan keistimewaannya.

UNTUK AHLI BARU 
  1. Ahli baru yang daftar dengan bayaran RM35 atau belian produk Shaklee bernilai 100uv anggaran RM450 akan dapat percuma Umbrella.
  2. Belian yang berikutnya 150uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella dan Noted Book.
  3. Belian yang berikutnya 200uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee dan City Bag City Bag City.
  4. Belian yang berikutnya 300uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee, City Bag City Bag dan D'daun Bag.
  5. Belian yang berikutnya 500uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee, City Bag City Bag, D'daun Bag dan Alfalfa Complex L.



UNTUK AHLI SEDIA ADA 
  1. Belian 100uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml
  2. Belian 150uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml dan Note Book 
  3. Belian 200uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml, Note Book dan Blue Shimmer Cosmetic Case
  4. Belian 300uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml, Note Book, Blue Shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse Dan Firm Device
  5. Belian 500uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml dan Note Book, Blue Shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse, Firm Device, Alfalfa Complex L dan Shaklee Shopping Grocery Bag Devoce.

ANGGARAN HARGA SETIAP ITEM PERCUMA PADA HARI SHAKLEE FUN DAY
  • Umbrella - RM28 
  • Noted Book - RM12.90 
  • City Bag City Bag - RM25
  • D'daun Bag - RM52 
  • Alfalfa Complex L - RM92 
  • Ceramic Mug With Lid 400ml - RM28.80
  • Shaklee Shopping Grocery Bag - RM25



SHAKLEE FUN DAY PROMOSI ISTIMEWA YOUTH SKINCARE 
  1. Youth Lominous Gel Cleanser - 5% = RM150.10 
  2. Youth Perfecting Skin Toner - 5% = RM154.85 
  3. Youth Lominous Gel Cleanser, Perfecting Skin Toner dan Age Defence Moisturizer SPF50 (1 set) - 10% = RM440.10 




Sambutan yang sangat luar biasa di semua cawangan Shaklee. Setiap ruang dipenuhi pelanggan-pelanggan Shaklee yang nak dapatkan pelbagai barangan percuma. SHAKLEE TRUSTED BRAND PILIHAN NO 1 RAKYAT MALAYSIA dan untuk kukuhkan lagi fakta kenapa rakyat Malaysia memilih Shaklee, jom baca 7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia

Di hari Shaklee Fun Day Pada 18 Mac 2023 semua branch sesak dengan kehadiran pelanggan-pelanggan baru dan sedia ada berbagai kaum. Secara tak langsung juga Shaklee bagi peluang yang terbentang luas macam mana Cara Nak Dapatkan Duit Raya Awal Shaklee hasil dari belian promosi. 

Terima kasih kepada semua yang sentiasa percaya kepada saya selama 8 tahun bisnes bersama Shaklee. Untuk lebih detail setiap promosi, harga murah dan konsult mengikut masalah penyakit anda, boleh klik di sini untuk saya bantu.

Dan untuk melihat kemeriahan sahabat-sahabat Shaklee yang mengikut program Shaklee Fun Day Pada 18 Mac 2023 boleh baca di sini bersama Siti Balkish dan pastinya dari sahabat blog saya juga Salmiah Content IG. Mereka juga rakan bisnes Shaklee yang hebat 

#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee
#pengedaraktifshaklee

Post a Comment

15 Comments

Fatin Hamdan said…
Bestnya fun day! Byk brg yg dpt harga murah murah pastu dpt hadiah. Baloi grab. Harap nnt di Penang ada juga mcm ni, boleh serbu ehehehe🤩
Netty Ah Hiyer said…
Seronok ni siapa yang join Shaklee. Macam-macam benda best boleh grab masa fun day kan. Untung sangat.
Myzan said…
memang suka sangat datang fun day sebab mesti ada macam macam promo menarik. nanti kalau ada rezeki nak datang fun day shaklee ni.
Bestnyaa banyak hadiah, next kalau ada lagi Fun Day boleh pergi :)
仙妮 said…
Ohh wow... I'm sure all consumers of Shaklee sure enjoy all the special privilege of this Shaklee fun day kan. Cheers Siennylovesdrawing
flizzy86 said…
wah..meriahnya! Ni kalau pi ramai-ramai memang best nak pula semua yang ditawarkan tu item best
shidarahmat said…
@flizzy86 Terima kasih hadir bagi komen
shidarahmat said…
@Netty Ah Hiyer.. terima kasih hadir komen
shidarahmat said…
@Myzan terima kasih hadir komen
Reen said…
Pengguna produk shaklee pasti teruja untuk singgah dapatkan diskaun menarik produk disukai..tq for info
Mrs Pip said…
Mesti happening kan time tu, Dan lagi best boleh beli brg Shaklee pada harga promo Dan diskaun.
Kalau ahli auto family shakelee rugi tak join fun day macam nih... meriah sekali siap ada promo tu best