Cara Nak Dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee



Setiap kali dapat bonus Shaklee pada bulan Ramadhan itu lah duit raya awal dari Shaklee untuk kami agen Shaklee satu Malaysia. Tak sangka dah dapat sudah 9 kali dari tahun 2015 hingga 2023.

Alhamdulillah. Siapa sangka selepas berhenti kerje di Venture Technocom Johor Bahru pada tahun 2004, saya akan dapat duit lagi hasil titik peluh sendiri dengan berbisnes. Tak perlu lagi dah bangun sewal 4 pagi bersiap nak pergi hantar anak ke rumah pengasuh dan pergi kerja terus.


Cara nak dapat duit raya awal Shaklee

Sekarang ni Shaklee menyediakan cara paling mudah nak mendaftar keahlian iaitu bayar RM35 atau pilih mana-mana set yang Shaklee dah sediakan dengan percuma keahlian. Mudahkan? Lagi mudah setiap agen yang telah berdaftar, Shaklee dah sediakan link untuk anda terus daftar isi form dan terus buat bayaran atau belian melalui debit atau kredit. 

Ahli makan sendiri pun boleh dapat bonus Shaklee inikan pula yang betul-betul nak buat bisnes Shaklee. Di Shaklee kami tidak memaksa anda untuk bisnes tapi kami amat tekankan bahawa anda ahli yang berdaftar layak dapatkan duit raya awal Shaklee bermula bulan Mac 2023. 


Banyak ke dapat bonus Shaklee?

Perlu anda tahu banyak atau sikit bonus yang kita dapat, kita yang tentukan. Semakin banyak jualan maka banyaklah bonus yang kita dapat. Walaupun anda bukan berada dalam rank Supervisor tapi anda masih boleh dapatkan bonus paling minimum RM2000 dan ke atas. Haaaa tak percaya kan. 

Shaklee tak pernah culas bayar bonus kepada kami sebelum atau setiap 14hb pada setiap bulan. Bonus tu akan masuk ke akaun anda yang layak bukan akaun upline anda. Jom jom buat bisnes Shaklee. Masih belum terlambat nak dapat duit raya awal Shaklee sebelum raya.

Jadual bonus Shakee mengikut point UV 



Siapa yang boleh dapat duit raya awal Shaklee? 
  1. Umumnya semua dari rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.
  2. Pelajar sekolah universiti yang nak tambah duit belanja makan dan barang-barang keperluan harian.
  3. Suri Rumah yang sangat banyak masa terluang.
  4. Mereka yang dah bekerja tapi nak tambah duit gaji setiap bulan.

Boleh beli apa duit raya awal Shaklee?

Bila dah nak sampai raya, dapat pulak bonus Shaklee itu dah kira nikmat paling berharga sebab belum raya Shaklee dah bagi duit raya. Hehehe
  1. Bonus shaklee mestilah untuk duit raya anak-anak. Selain tu untuk duit raya budak-budak tak kira la siapa. Dalam masa yang sama duit raya tu kira amal jariah juga.
  2. Beli keperluan raya termasuklah bahan-bahan nak buat biskut raya, beli kuih raya, beli alatan nak cantikkan rumah.
  3. Beli supplemen balik raya. Dah ramai-ramai balik kampung mesti ada je yang tak sihat. So beli siap-siap supplemen untuk kuatkan imun halang virus penyakit berjangkit. 

Nak lagi lebih info Cara Dapat Duit Raya Awal Shaklee, jom baca entri dari sahabat blog saya ni juga. Klik sini yea dari blog FIQA JEF


Yang berminat nak dapatkan duit raya awal shaklee jom klik terus di sin untuk DAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE. Saya upline yang mampu membawa anda ke bisnes Shaklee lebih maju dan sukses. Saya Kak Shida sedia membantu anda. Klik di gambar untuk terua ke wasap saya.


#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee
#pengedaraktifshaklee

Post a Comment

1 Comments

aeinnamusa said…
Banyak benda kan boleh buat dari duit raya awal dari shaklee ni. Tambah lagi persiapan raya dan persiapan sekolah anak datang serentak tahun ni. moga dipermudahkan urusan kita semua