Vivix Untuk Cantik Dan Anti Penuaan


Vivix ni memang suplemen anti penuaan yang dah sememang ramai yang dah tau. Anti penuaan secara sihat.

Anti penuaan tu bukan lah bermaksud tak tua langsung bila amal Vivix ni. Tetapi kalau amal Vivix ni, penuaan tu terjadi dengan sihat, walaupun ada kedut bila tua nanti, still nampak vouge gitu.

Bukan lah bila amal Vivix ni terus tak tua. Tua secara sihatlah, tak nak lah bila tua je, sakit lutut, sakit pinggang. Kita nak walaupun tua, kita tetap kuat. Boleh pergi masjid jalan kaki je, boleh beribadah dengan tenang dan senang je.

Tak nak lah bila tua, asyik check in hospital je. Macam tu lah lebih kurang. 

So, mencegah lebih baik dari merawatkan? 

Nak merawat tu, confirm lah beribu ribu kosnya. Dah tu dengan tak laratnya lagi.

So invest sekarang for your future healthy.

Vivix adalah gabungan semua jenis suplement yang tersenarai dalam Shaklee.

Kandungan Vivix juga mampu mengawal ketagihan kalian yang suka minum manis tu. Selain dari tu Vivix pun salah satu AGEN DETOX tau.


“Cantiknya, kulit awak..”“

Hah?.. dah 42 umur akak?”

“Tak nampak kedutan langsung”

“Flawless nya kulit..”


Contoh ayat yang bisa membuat kita tersipu-sipu malu bila sahabat wanita puji kan? .. ???



Wanita Takut TUA. 

Bukan sebab tak mahu sedar diri, tapi semakin melihat kedutan di wajah hari semakin hari … hehehe.

Bak kata kakak-kakak..

“Cantik boleh di BELI.. tetapi kami kalah dengan Usia.” 

– ada wanita berusia lebih cantik dari wanita usia muda..

– Tetapi tetap kalah dengan umur Biologi.

Peningkatan usia seringkali dikaitkan dengan masalah kecantikan dan kesihatan.

Antaranya ialah -masalah kedutan pada wajah dan kulit serta jeragat.

Selain itu masalah kesihatan seperti sakit sendi, keletihan dan sebagainya seringkali menyebabkan kualiti hidup seseorang menjadi berkurangan.

Jangan bimbang, dunia moden semua dah ada.. 

Pelbagai rawatan boleh membantu dalam masalah Kecantikan ok! ?



 


 


JOM KENALI VIVIX SHAKLEE UNTUK KECANTIKAN.

Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser!

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Pelakon popular Ayu Raudhah sendiri mengakui Vivix Shaklee membantu menjadikanya awet muda dan kekal cantik! Tidak ketinggalan juga Rita Rudani, Emma Maembong dan lain-lain.



Jeles tauuu ????

Ok jom tengok 

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?




 



INFO WAJIB TAHU TENTANG MENGAPA KITA LEBIH CEPAT TUA DARI USIA SEBENAR 

4 faktor yang menyebabkan penuaan sel.

1) Kemusnahan DNA

- berjuta-juta kemusnahan DNA berlaku setiap hari dan apabila musnah akan mempercepatkan lagi proses penuaan atau senang dikatakan "CEPAT TUA". 

- Kemusnahan berlaku disebabkan oleh radikal bebas yang terkandung di dalam badan sangat banyak dan seteruskan merosakkan DNA dan sel tubuh badan.



2) Aktiviti pengawalan genetic semakin berkurang.

- ini disebabkan oleh protien yang mengaktifkan DNA untuk bekerja dimusnahkan oleh radikal bebas.

- untuk mendapatkan kuasa genetic kita perlu banyakkan antioksidan dalam badan supaya radikal bebas tidak menghalang atau menganggu proses sel-sel badan berfungsi.


3) Penghasilan tenaga diperingkat sel berkurang 

- apabila sel badan kurang tenaga secara automatik badan anda juga akan menjadi kurang tenaga kerana sel-sel badan dah banyak yang rosak.


4) Pengumpulan AGE protien

- apabila meningkatnya AGE protien akan menyebabkan penyakit seperti kencing manis, jantung dan sebagainya.


APABILA SEMUA FAKTOR DI ATAS INI BERLAKU AKAN MENYEBABKAN SEMUA SEL BADAN MATI. APABILA SEL BADAN MATI, DIA AKAN MEMBERI KESAN KEPADA PROSES PENGAWALAN DAN PENGHASILAN PELBAGAI SEL-SEL YANG PENTING DALAM BADAN.

JADINYA INI BERMAKSUD JIKA BANYAK SEL-SEL MATI AKAN MEMPERCEPATKAN PROSES PENUAAN.



Dan apabila semua sel-sel badan mati maka peluang mendapatkan sakit-sakit kronik akan terbuka luas. 




Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

Vivix kaya dengan resveratrol menjadikan produk ini popular sebagai produk 'anti-aging', dan mengekalkan kesihatan bersama. 

KEBAIKAN DAN KELEBIHAN VIVIX.

  • sesuai untuk turunkan kolesterol dan lemak tepu
  • Cantikkan kulit
  • lebatkan rambut
  • beri tenaga
  • sesuai untuk mereka yang alami masalah backpain.
  • trying to conceive
  • masalah penyakit wanita
  • pesakit kanser
  • penghidap kencing manis dan darah tinggi
  • alami masalah sendi
  • pengidap sakit jantung dan lepas strok.
  • kebas-kebas otot
  • supplement selepas pembedahan.
Vivix ni sesuai untuk lelaki dan wanita. Orang dewasa sehingga warga emas. Orang yang tiada penyakit boleh ambil untuk tenaga dan kecantikan serta kesihatan yang baik diusia tua



CARA MINUM VIVIX
  1. Boleh diminum bersama campuran jus atau air kosong.
  2. Minum 1 sudu sehari.
Vivix ini bukan sahaja untuk KECANTIKAN, bahkan untuk segala penyakit KRONIK hingga penyakit kanser sebagai usaha dan ikhtiar untuk menghidupkan kembali sel-sel yang telah mati akibat radikal bebas. 



INFO PENTING 
Radikal bebas adalah molekul yang kekurangan satu elektron, dan membuat molekul tersebut menjadi tidak stabil dan selalu berusaha mengambil elektron dari molekul atau sel lain. Radikal bebas dapat dihasilkan dari hasil metabolisme tubuh dan faktor luaran seperti asap rokok, hasil penyinaran ultra ungu, zat kimia dalam makanan dan bahan pencemar lain. Penyakit yang disebabkan oleh radikal bebas bersifat kronis, iaitu diperlukan masa waktu bertahun-tahun untuk penyakit tersebut menjadi nyata. Contoh penyakit yang sering dihubungkan dengan radikal bebas adalah serangan jantung dan barah. Untuk mencegah atau mengurangi penyakit kronik karena radikal bebas diperlukan antioksidan.


Detail seterusnya BOLEH KLIK DI SINI 

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat



0 ulasan: