Bagaimana Vivix Membantu Berhenti Merokok


Alhamdulillah, ramai customer kami ikhtiar dengan VIVIX dalam usaha berhenti merokok.

Vivix mempunyai ANTIOXIDANTS yang tinggi vivix memang terbukti boleh bantu seseorang tu berhenti merokok.

Apabila seorang perokok tegar minum vivix, kandungan nikotine di dalam darah akan dikeluarkan dari badan melalui air kencing dan kumuhan.

Semakin rendah paras NICOTINE dalam darah, semakin KURANG KETAGIHAN kepada rokok. Ini bermakna sel-sel badan sendiri akan menolak rokok secara automatik!.

Dengan pengambilan VIVIX selama 2 minggu secara konsisten, tak mustahil awak akan berhenti merokok! hebat sungguh vivix nihhh.


Sebagaimana yang kita sedia tahu, bila seseorang perokok menghisap rokok, nikotin dan bahan toksin akan masuk ke dalam badannya.

Nikotin dan bahan toksin yang berada dalam badan akan merosakkan sel-sel dalam badan.

Bila perokok mengamalkan Vivix, Vivix yang tinggi antioksida akan bertindak menyahkan kesemua toksin dan nikotin. 

Pengambilan Vivix yang konsisten menyebabkan sedikit demi sedikit nikotin disingkirkan sehinggalah perokok sudah tidak boleh menerima kehadiran nikotin baru bila terus merokok.

Kenapa macam tu?
Sebenarnya bila sel-sel badan telah bebas dari semua nikotin, kehadiran nikotin yang baru akan ditolak oleh badan perokok menyebabkan rokok yang dihisap terasa pahit, tawar dan berasa tak sedap. 

Secara automatik hilang rasa nikmat merokok.
Tak best dah!
Antioksidan yang tinggi dalam Vivix buat ketagihan merokok semakin berkurang.

Secara perlahan-lahan, Vivix akan bantu baiki sel dan dalaman badan perokok yang terjejas akibat tindakan nikotin dan bahan toksin dalam rokok.

Bagaimana Vivix Membantu Berhenti Merokok


1. Vivix Menghilangkan Ketagihan Nikotin


◆ Nikotin adalah antara bahan utama dalam rokok. Apabila perokok menghisap rokok, nikotin yang disedut tadi akan meresap ke dalam tubuh, termasuklah salur darah, sehinggalah ke dalam sel tubuh. Nikotin ini lah akan menyebabkan ketagihan merokok. Vivix akan mendetokskan nikotin tadi dari dalam darah, organ, otak dan sebagainya. Apabila nikotin sudah tiada, maka rasa ketagihan merokok tu akan hilang.


2. Menghilangkan Kesedapan Rasa Rokok.


◆ Orang yang merokok akan ada rasa satu feeling apabila dia hisap rokok. Sebab tu, apabila mereka mula berhenti merokok mereka merasa lain macam. Tapi dengan vivix, tiada lagi rasa kesedapan rasa rokok tu.




3. Kurangkan simptom Withdraw Bila Berhenti Merokok.


◆ Seperti yang kita tahu, apabila seseorang nak berhenti merokok secara mengejut akan menyebabkan mereka mengalami masalah kesihatan lain. Ini adalah kerana badan mereka terkejut dengan kedaaan yang tidak biasa (tidak merokok)





Komplikasi Merokok




Tip Berhenti Merokok




Secara jelasnya ...


Dengan pengambilan VIVIX dan DTX Complex membantu badan untuk mendetoks kan segala benda berbahaya akibat merokok yang ada dalam organ badan kita terutamanya hati. 





DTX Complex memang di khaskan untuk hati yang rosak ! 

Ini adalah kerana kandungan Vivix Shaklee itu sendiri yang bersifat antioksida yang sangat tinggi. 


Terhasil daripada buah anggur muscadine yang sangat tinggi kandungan revestrolnya.




Bagi mereka yang merokok, setiap sedutan daripada rokok itu menghasilkan beribu-ribu radikal bebas masuk dalam tubuh badan.



Bayangkan satu batang rokok berapa kali sedutan .





VIVIX Shaklee bertindak untk menggantikan sel-sel yang telah rosak dengan sel-sel baru. Selepas beberapa hari mengambil sesudu teh, perokok akan merasakan seperti pahit bila mahu merokok.





Seolah-olah seperti pertama kali mencuba rokok. Penyakit yang dikaitkan dengan merokok adalah penyakit jantung. Dengan vivix, bukan sahaja boleh hilangkan ketagihan merokok namun membantu untuk kurangkan masalah sakit jantung. Tetapi perlu konsisten pengambilannya.



Testimoni Pengguna Berhenti Merokok















JOM BERHENTI MEROKOK UNTUK KESIHATAN YANG LEBIH BAIK. INGATLAH ORANG-ORSNG YANG ANDA SAYANG 

Detail seterusnya BOLEH KLIK DI SINI 
Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat



Post a Comment

0 Comments