Supplemen Untuk Tenaga Dan Kesuburan Lelaki



Cerita bab tenaga untuk lelaki ini sangat luas. Tunjang utama lelaki baik dalam keluarga dan di dalam rumahtangga. Lelaki sememangnya memerlukan tenaga lebih untuk berkerja mencari nafkah untuk keluarga. Tiada tenaga, maka saya percaya banyak kerja terbengkalai.

Bagi memenuhi tuntutan gaya hidup lelaki yang penuh dengan pelbagai tanggungjawab, berikut adalah produk yang mesti dimiliki untuk membolehkan mereka sentiasa memberikan yang terbaik. Untuk itu jom baca Supplemen Untuk Tenaga Dan Kesuburan Lelaki.

Dtx Complex
Tidur sehingga lewat malam dan bangun juga terlalu lambat akan mengganggu proses membuang bahan kimia yang tidak perlu. Jadi lama kelamaan hati rosak dengan cepat bila banyak toksin. Dtx Complex untuk mengembalikan dan meningkatkan kecergasan.

Manfaat DTX Complex 
• Membantu badan anda untuk menjalankan proses detoksifikasi bagi membantu memulihkan dan mengekalkan kesihatan hati dengan formula herba yang mempunyai ciri-ciri bermanfaat.
• Dirumus khas dengan ekstrak biji milk thistle, cendawan reishi, schisandra chinensis, dandelion, kunyit, dan articok yang melinduûngi keupayaan semula jadi badan untuk mengekalkan kesihatan hati.





Lecithin 
Pembakar lemsk semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran. Bila lemak tidak dibuang maka saiz badan juga akan bertambah. Bagi lelaki yang mempunyai badan yang besar akan menghadkan kerja untuk mereka lakukan.

Manfaat Lecithin 
• Membantu memecahkan lemak kepada molekul halus untuk proses penghadaman yang lebih mudah. 
• Daripada sumber semulajadi kacang soya
• Pengambilan Lecithin mengikut kuantiti yang disyorkan membantu mempercepatkan pembakaran untuk mendapat kesan penurunan berat badan yang seimbang





Vita-E Complex 
Mengandungi selenium terkenal sebagai “vitamin cinta”. Ia menggalakkan pembentukan sel sel baru(termasuk RNA & DNA). ia juga berkhasiat untuk meningkat kelakian dan meyuburkan organ reproduksi lelaki dan juga wanita. Sebanyak 50% selenium didalam badan lelaki berada di testikel & duktus. Selain itu kehilangan air mani oleh lelaki boleh membantu lelaki dengan pengambilan Vitamin E ini.

Dalam 1 kapsul mempunyaii;
• 400IU vitamin E dari sumber semula jadi minyak kacang soya yang lebih mudah diserap oleh tubuh badan.
• 65mcg selenium untuk melengkapi aktiviti vitamin E bagi memberi fungsi optimum.
• 39.4mg Ekstrak Biji Anggur, mengandungi proantosianidin, sebatian yang mempunyai kandungan antioksida yang bagus.





Coq Trol Plus 
Meningkatkan tenaga dan sebagai antioksida yang kuat untuk melawan tindakbalas oksidatif, CoQ10 juga menyokong sistem reproduktif yang sihat dengan meningkatkan tenaga dalam sperma dan ovum. 

Pengambilan CoQ10 membantu: 
• Meningkatkan jumlah sperma yang sihat.
• Membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Koenzim Q10bersama resveratrol dan tokoferol.
• Dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun untuk penyerapan optimum.
Formulasi berpaten untuk meningkatkean penyerapan Koenzim CoQ.





Zinc Plus 
Zink merupakan salah satu mineral yang sangat penting untuk setiap manusia. Seperti juga Vitamin C, ianya tidak boleh dihasilkan oleh tubuh kita sendiri. Jadi pengambilan melalui pemakanan amatlah perlu bagi mencukupkan keperluan harian tubuh kita.

Manfaat Zinc Plus
• Mengaktifkan Enzim untuk mengoptimumkan proses tubuh badan
• Mengekalkan fungsi tubuh badan yang baik.
• Menyokong pertumbuhan sel-sel rambut, kuku dan kulit yang sihat serta menyokong kesihatan tubuh. 
• Diformulasikan dengan zinc gluconate dengan penyerapan yang tinggi.





INFO PENTING 

Menurut kajian, buah-buahan, ayam, soya, gula tambahan dan gula terproses daripada jagung (HFCS) mengandungi bahan yang boleh mengurangkan penghasilan hormon testosteron yang begitu penting untuk menyerlahkan ciri-ciri kejantanan seorang lelaki. Oleh sebab itu la kaum adam memerlukan Supplemen Untuk Tenaga Dan Kesuburan supaya lebih sukses. 


Untuk lebih lagi maklumat berkaitan makanan lelaki. Klik di bawah ini.

Post a Comment

0 Comments