Insentif Percutian Shaklee Ke Jepun Dan Phuket Tahun 2024



Insentif Percutian Shaklee Ke Phuket Dan Jepun pada tahun 2024 bagi semua pemimpin Shaklee tidak terkecuali seorang pun. Sudah pastinya pengalaman sekali seumur hidup pasti dirasai bagi mereka yang pertama kali mendapat insentif Percutian Shaklee. Pada Tahun 2024 tahun hadapan Shaklee telah menyediakan percutian Shaklee ke Phuket dan Jepun.


Bagaimana Cara Untuk Dapatkan Insentif Percutian Shaklee

Insentif ini mesti bermula April 2023 hingga Mac 2024 mengikut terma dan syarat.
Peserta Lawatan Insentif mesti layak berdasarkan Mata Ganjaran Konferens dan Pangkat Efektif Minimum. Terdiri daripada 2 jenis lawatan iaitu;

1. Lawatan Insentif Antarabangsa Shaklee:-
Peserta mestilah Efektif Minima pada pangkat COORDINATOR sepanjang tempoh kelayakan dan sehingga 1 bulan sebelum lawatan.

2. Lawatan Insentif Serantau Shaklee:-
Peserta mestilah Efektif Minima pada pangkat SENIOR SUPERVISOR sepanjang tempoh kelayakan dan sehingga 1 bulan sebelum lawatan.

Bagi Pemimpin Perniagaan Baharu, pangkat efektif minima hanya bermula dari bulan Naik Pangkat sebagai Coordinator atau Senior Supervisor.
Lawatan Insentif Shaklee adalah eksklusif untuk Para Pemimpin Perniagaan yang telah memenuhi keperluan Lawatan Insentif serta mempunyai rekod yang baik dengan Syarikat seperti yang telah diterangkan dalam P&R Shaklee.
Untuk mengetahui bagaimana mata ganjaran boleh diperolehi. Boleh klik di sini Insentif Percutian Shaklee


Insentif Percutian Shaklee Terbahagi kepada dua iaitu 

1 - Shaklee International Incentif Trip - Japan di mana Shaklee akan membawa ke 4 destinasi menarik di Jepun yang terdiri daripada Osaka, Istana Osaka, Taman Nara dan Kiyomizudera, kyoto. Saya ceritakan serba sedikit info tentang destinasi tersebut 

OSAKA

Osaka merupakan ibu negeri kepada wilayah Osaka, Jepun. Osaka mempunyai populasi seramai 2.7 juta penduduk dan merupakan bandar dengan populasi kedua terbesar di Jepun selepas bandar Tokyo pada siang hari. Pada waktu malam, ia menjadi bandar ketiga terbesar di Jepun selepas Tokyo dan Yokohama. 

Osaka ialah sebuah bandar yang menawan dan santai yang terkenal dengan makanan, keseronokan dan kehidupan malamnya - dengan beberapa sejarah dan budaya yang menarik. Di samping mempunyai banyak tempat membeli-belah dan tarikan moden, Osaka juga mempunyai sisi bersejarah, kemuncaknya ialah Istana Osaka.




ISTANA OSAKA

Istana kota Osaka merupakan bangunan peninggalan budaya yang dilindungi oleh pemerintah Jepun. Menara utama Istana kota Osaka yang menjulang tinggi merupakan simbol kota Osaka.
Istana Osaka pernah berada di bawah kawalan langsung Shogun, dan parit berkembar dan dinding batu yang besar merupakan halangan yang menakutkan bagi mana-mana bakal penceroboh. Sejarah ini masih diraikan dan diingati, kerana kejatuhan istana berkait rapat dengan permulaan Zaman Edo - masa yang aman dan makmur bagi Jepun.




TAMAN NARA

Taman Nara adalah salah satu kawasan yang mesti dilawati di Bandar Nara. Kawasan yang luas itu meliputi 660 hektar dan terkenal dengan 1,400 rusa yang berkeliaran bebas dan kuil yang terkenal di dunia. Feeding the Deer adalah satu tarikan tersendiri dan mereka gemar memakan keropok istimewa yang dipanggil “shika senbei” dan akan mendekati manusia.



KIYOMIZUDERA, KYOTO

Terletak di atas gunung kecil di sebelah timur Kyoto, Kuil Kiyomizudera menawarkan pemandangan bandar yang mengagumkan. Ia diasaskan pada 780 di tapak Air Terjun Otowa di bukit berhutan di timur Kyoto dan mendapat namanya daripada air tulen musim luruh. Kiyomizudera menawarkan lebih daripada sekadar pemandangan yang cantik, dengan pengalaman melawat bermula jauh sebelum anda sampai ke kuil itu sendiri.



2 - Shaklee Regional Incebtif Trip - Phuket di mana Shaklee akan membawa menaikan kapal Pelayaran Royal Carribean Singapura Ke Phuket. Team percutian Shaklee akan di bawa menjelajah ke 4 tempat menarik di dalam kapal tersebut. Saya kongsikan sedikit apa yang menarik di 4 tempat di bawah. 

SPECTRUM OF THE SEAS

Spectrum of the Seas ialah kapal pelayaran kelas Quantum Ultra yang dikendalikan oleh Royal Caribbean International dan kapal pertama kelas Quantum Ultra, pengubahsuaian daripada kapal kelas Quantum syarikat.  Kapal itu telah dibina di Meyer Werft di Papenburg, Jerman dan telah dihantar pada April 2019. Pada 169,379 GT, dia menjadi kapal kelima terbesar dalam armada dengan tan kasar selepas penghantaran.  Beliau kini beroperasi terutamanya di Asia Timur.

Quantum yang memenangi anugerah dalam ketegorinya, Spectrum of the Seas® merupakan pengembaraan Timur Jauh yang penuh dengan aksi dan kejayaan pertama. Rasai tahap adrenalin anda meningkat dalam Sky Pad®, pengalaman trampolin bungee yang menambah realiti maya pada campurannya. Tontoni robot membuat ciptaan jus tersendiri khas untuk anda di Bionic Bar. Tingkatkan penginapan anda di penginapan di laut dengan akses kepada pelbagai kemudahan eksklusif. Alami percutian jauh ke timur yang lebih jauh daripada biasa.



KURSUS GOURMET

Di Ruang Makan Utama, anda boleh mengalami rasa yang membawa anda dari Jamaica ke Jaipur, pertukaran pilihan hidangan lazat sentiasa menawarkan sesuatu yang tidak dijangka. Restoran bertingkat ialah tempat yang sesuai untuk menikmati makan tengah hari yang enak digandingkan dengan mimosa yang menyegarkan, waktu makan malam berubah menjadi pengalaman makan bertaraf dunia dengan menu yang menjemput anda untuk merasai makanan sekeliling dunia secara “course by course”.



KESERONOKAN MENENTANG GRAVITI

Angin di muka anda, tiada tanah dibawah kaki anda dan perasaan adrenalin dipam semasa anda terapung tanpa berat di udara – tiada keterujaan di dunia yang menandingi terjun udara. Pada simulator RipCord® oleh iFLY® anda boleh merasai kebebasan terjun bebas tanpa meninggalkan dek. Masa untuk semangat anda melambung tinggi.



CARTA TERTINGGI DAN MENAKJUBKAN

Daripada makanan, aktiviti dan hiburan, Spectrum of the Seas mempunyai semuanya. Setiap pelayaran menampilkan produksi asli yang anda hanya boleh rasai di atas kapal. Vokalis dan penari yang hebat menyampaikan persembahan meriah yang digandingkan dengan set yang menakjubkan dan produksi multimedia yang luar biasa. Sama ada ekspedisi jazz, kabaret berinspirasikan teknologi atau sesuatu yang luar biasa, bersedialah untuk kagum.



Yang pasti masih ada kesempatan untuk kita semua dapatkan insentif Percutian Shaklee ke Jepun Dan Phuket. Masih berbaki 8 bulan untuk mengejar kelayakan. Tiada yang mustahil asalkan kita berpaut pada satu impian. Letakkan impian ini di vision board anda masing-masing. 

Ada banyak lagi info Incentif Percutian Shaklee

Untuk lebih detail boleh klik gambar di bawah ini.




Post a Comment

2 Comments

仙妮 said…
Ohh wowo...so attractive the incentive to motivate all Shaklee agents in their target achievement, travel packages always the best motivation encouragement:) cheers SiennyLovesDrawing
Atul Hamid said…
Best betul trip shaklee ni, tempat² yang dibawa memang menarik lah. Untung betul siapa yang dapat join trip Shaklee ni.