9 Tanda Rahim Tidak Sihat



Masalah ini bukan wanita jer yang perlu ambil tahu bahkan lelaki juga. Jangan pandang remeh kalau tidak mahu ia 'jatuh'. Anda perlu sentiasa peka dengan perubahan diri.



9 TANDA-TANDA RAHIM TIDAK SIHAT

1. Sakit tumit.
Bahagian tumit sering rasa sakit, berdenyut-denyut dan mencucuk-cucuk. Rasa itu kerap dialami setelah anda banyak berjalan, berdiri lama atau selepas mengangkat benda berat.

2. Sakit telapak kaki.
Berasa sengal, bisa urat pada tapak kaki, kejang dan mencucuk di sekitar telapak kaki.

3. Sakit ari-ari.
Bahagian bawah perut hingga ke pangkal paha pun rasa sakit, sengal dan lenguh pada pangkal paha dan ia merebak sehingga ke lutut.

4. Kentut VAGINA.
Sering mengalami kentut di bahagian VAGINA. Ini bermakna rahim anda sedang bermasalah dan VAGINA dalam keadaan kembang.

5. Vagina sentiasa basah.
Vagina sentiasa berair dan berbau. Mungkin juga berlaku keputihan luar biasa. Dipercayai ia adalah salah satu tanda peranakan kembang.

6. Kerap terkencing ketika BATUK.
Apabila anda mudah terkencing selepas bersin, batuk atau ketawa, maka ia adalah tanda-tanda awalnya. Selain itu juga, anda juga mudah dijangkiti penyakit kencing kotor dan rasa ngilu di bahagian saluran kencing ketika membuang air kecil.

7. Sakit ketika bersama suami isteri.
Mengalami kesukaran sewaktu mengadakan hubungan asmara dan sering merasa sakit pada bahagian ari-ari. Hal ini perlu perhatian segera memandangkan ia boleh merosakkan hubungan suami isteri.

8. Sakit pinggang.
Sering kali sakit di sekeliling pinggang hingga ke punggung dan atas urat belikat merupakan salah satu tanda. Sakit pinggang ini biasanya dialami seperti lenguh dan rasa senggugut tetapi ia berlaku di luar waktu kitaran haid.

9. Selalu kembung perut.
Badan anda sering berangin dan perut pun kerap kembung. Dalam keadaan ini, anda kerap sengal badan.



IKHTIAR DENGAN ESP SHAKLEE UNTUK KUATKAN RAHIM
Klik di sini untuk info lebih lagi 

  1. Sumber protein terbaik dalam supplement Shaklee semestinya ESP – ESP mengandungi protein yang cukup lengkap dengan asid amino yang diperlukan oleh badan.
  2. Esp membantu menguatkan otot rahim dan memperbetulkan kedudukan rahim agar tidak jatuh semula.
  3. Akibat kekurangan protein dalam badan menyebabkan antibodi kita lemah iaitu unsur melawan penyakit, kandungan air dalam badan tinggi, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ.
  4. Organ yang dimaksudkan di sini termasuklah rahim wanita. Rahim yang lemah berpunca dari sel-sel dalam organ tersebut yang telah rosak dan perlu dipulihkan untuk kekalkan fungsi dengan baik.


ESP TENGAH PROMOSI SEKARANG NI TAU ... Klik sini untuk dapat harga murah Esp Murah

Paling penting anda perlu berjumpa dengan pakar sakit puan untuk mengetahui lebih terperinci serta saranan yang sepatutnya ataupun berurut secara tradisional. Alternatifnya, anda boleh mencuba vitamin berasaskan semulajadi, Shaklee bagi membantu anda.


Post a Comment

0 Comments