Ceo Shaklee Corporation: Roger Barnett Meneraju Jalannya


Ceo Shaklee Corporation: Roger Barnett Meneraju Jalannya

Pengerusi & Ketua Pegawai Eksekutif kami Roger Barnett mendapat penghormatan untuk memulakan tugasnya sebagai Pengerusi Persekutuan Persatuan Jualan Langsung Dunia (WFDSA), bermula dari 1 Oktober 2020 sehingga Oktober 2023.

Kami sangat berbangga dengan Pengerusi & Ketua Pegawai Eksekutif yang kami sayangi dan pelantikan ini menandakan pengiktirafan kepada kepimpinan dan visi beliau.

Ditubuhkan pada tahun 1978, WFDSA adalah organisasi perdagangan global untuk industri Jual and langsung yang bernilai USD$180.5 bilion. Berpangkalan di 
Washington DC di Amerika Syarikat, WFDSA mewakili lebih daripada 60 persatuan jualan langsung nasional, 
di mana antara ahlinya adalah Persatuan Jualan Langsung Malaysia (DSAM).

Di Malaysia, telah menjadi ahli (DSAM) sejak tahun 1995 dan Penandatangan Kod Etika DSA. DSAM adalah sebuah persatuan perdagangan nasional yang ditubuhkan pada tahun 1978, berkomitmen untuk mewakili dan memastikan persekitaran yang kondusif 
untuk pertumbuhan industri penjualan langsung yang dinamik di Malaysia, yang akhirnya mencapai standard industri kelas dunia.


Ini adalah satu penghormatan dan keistimewaan untuk memberi khidmat kepada industri jualan langsung sebagai Pengerusi World Federation of Direct Selling Associations semasa tempoh yang penting dalam sejarah ini. Dengan pandemik yang mengancam 
kesihatan global dan pendapatan ratusan juta orang di hampir setiap negara di dunia, ini adalah masa di mana industri kita dapat benar-benar memberi khidmat kepada ramai orang dan masyarakat. 

Jualan langsung adalah salah satu cara yang paling terbukti dan teruji masa untuk orang yang mahu mencari pendapatan tambahan, dan hari ini ia semakin boleh dilakukan secara digital dan fleksibel. Kami berharap dapat menambah lagi kejayaan Pengerusi sebelum ini untuk meneliti semula, mencipta semula, dan mentakrifkan semula industri kita ini bagi membantu ratusan juta orang menjalani kehidupan yang lebih baik.

Di dunia ini, industri jualan langsung boleh menjadi daya positif yang menyatukan 
manusia dan membantu menjadikan dunia sebagai tempat yang lebih baik. Jualan langsung berada dalam keadaan yang baik di bawah kepimpinan Roger Barnett. Sudah bertahun-tahun saya mengenali Roger sebagai seorang yang berwawasan dan 
berintegriti, dengan minat dan kesungguhan yang tinggi untuk industri kita ini. Saya tidak pernah berasa sebegini yakin dan optimis tentang masa depan jualan langsung.
- Pengerusi WFDSA yang tamat tempoh perkhidmatan, MAGNUS BRANNSTROM

*************************************************

Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian


Post a Comment

0 Comments