Tips Kulit Cantik Bebas Jerawat


Tips kulit cantik bebas jerawat 
  1. kulit yang cantik datangnya dari rutin harian yang bagus.
  2. pandai disiplinkan diri sendiri untuk jaga kulit setiap hari
  3. tahu jenis kulit, masalah kulit yg dialami dan belajar cari produk mengikut keperluan kulit 
  4. baca kandungan produk terlebih dahulu sebelum membeli supaya dapat elak kandungan yang alah pada kulit.

Basic rutin 
Cleanser +moisturizer +sunblock.





TIPS KULIT BEBAS JERAWAT
  1. WAJIB MINUM AIR KOSONG  LEBIH DARI AIR MANIS.
  2. BANYAK MAKAN SAYUR.
  3. AMAL MAKAN BUAH SETIAP HARI.
  4. TANGAN FREE DARI MUKA.
  5. JANGAN PICIT JERAWAT!!

TIPS YANG SANGAT MUDAH! 
Kulit yang cantik berhasil daripada pemakanan yang sihat tau! 







HARGA SET :- RM475 
Penggunaan dari 2 bulan hingga 6 bulan 

KELEBIHAN SET KECANTIKKAN SHAKLEE
  • Pengambilan protein yang mencukupi iaitu ESP
  • Protein membantu penghasilan sel2 kulit yang baru
  • Amalkan Vitamin E setiap Hari
  • Vitamin E membantu mengurangkan pembengkakan sebum
  • Vitamin C is a MUST!
  • Vitamin C membantu keringkan luka/jerawat lebih pantas
  • Vitamin C membantu penghasilan kolagen dalam kulit
  • B Complex elak stress bila jerawat mula menampakkan kemunculannya

Hendak seribu daya tak nak seribu dalih....
Kalau nak berjaya inilah yang patut kita buat. Kalau dah betul-betul nak kita akan cari jalan sampai dapat.

Kalau asyik cakap kita tak boleh tu, kita tak boleh ni, bila baru boleh berjaya kan?

Bila kita makan apa-apa suplement, air masak haruslah kena ambil dengan kuantiti yang banyak. Sekarang ni pun cuaca panas je so memang wajib la minum air yang banyak

Smoga terus disiplin ambil air 3 litre sehari. Nak kekal kulit cantik, sihat bebas jerawat cubalahbSET KECANTIKKAN SHAKLEE. 


TESTIMONI DIRI SAYA SENDIRI SATU KETIKA DULU


Jangan lupa 
JOM PM SAYA UNTUK CERITA TENTANG SHAKLEE 😍😍

Untuk info lanjut 👇👇
Detail seterusnya BOLEH KLIK DI SINI 
Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

0 ulasan: