3 Sebab Vivix Buat Tubuh Badan Lebih Ringan


Tubuh Lebih Selesa, Badan Terasa Lebih Ringan!
Proses detoksifikasi yang dilakukan secara berkala boleh menyingkirkan toksin dari badan anda, meningkatkan kesihatan dan merangsang berat badan yang lebih sihat. Di samping itu, dengan pemakanan yang sihat dan seimbang, tubuh anda akan berasa lebih selesa dan badan terasa lebih ringan.

3 Sebab Vivix Buat Tubuh Badan Lebih Ringan 
1) Hati Sihat, Anda Gembira
Polifenol yang terkandung dalam Knotweed Jepun kaya dengan antioksida dan didapati dapat melindungi hati dengan membantu badan mengawal selia tekanan dalaman badan, menyusutkan bengkak dan kemerahan, serta mengurangkan kematian sel-sel hati. Ia amat bagus untuk individu yang sering berasa penat, mempunyai masalah hati berlemak atau mereka yang sedang mencari jalan penyelesaian untuk menyingkirkan toksin dari hati secara semulajadi!



2) Mengurangkan Pengumpulan Lemak
Beberapa kajian juga membuktikan kemampuan polifenol dalam mengurangkan pemendapan dan sintesis trigliserida dan kolesterol di dalam hati, seterusnya mengekalkan hati yang sihat dan berat badan yang ideal.


3) Mencapai Berat Badan Yang Sihat
Polifenol telah dibuktikan dapat meniru kesan kesihatan daripada berpuasa atau pengurangan kalori yang boleh membantu anda menurunkan berat badan. Ia merangsang peningkatan hormon yang sama seperti dialami oleh individu yang mengamalkan diet pengurangan kalori.


Kenapa Ramai Yang Jauh Cinta Dengan Vivix?
Vivix ni adalah minuman campuran bahan botani, yang kaya dengan Resveratrol yang berfungsi untuk memperbaiki sel dan menyihatkan sel badan. Bila sel badan kita sihat, bebas daripada radikal bebas, tisu akan sihat, organ akan sihat sekaligus seluruh sistem badan akan turut sihat sama dan dapat berfungsi dengan baik.


KESAN YANG BOLEH DAPAT DARI PENGAMBILAN VIVIX
  1. Kulit JARANG tumbuh jerawat. Boleh kata bila consume Vivix dengan konsisten, kulit sangat payah tumbuh jerawat
  2. Kulit jadi LICIN, PORI-PORI RAPAT. Yang ni antara yang obvious jugak bila konsisten consume Vivix, kulit jadi macam kulit baby. Licin dan lembut jer.
  3. Berat badan kekal. Yang ini antara yan paling jelas sebab kandungan Resveratrol dalam Vivix membantu untuk tingkatkan metabolisme badan dan menyerap lemak dari makanan. Tak heran lah siapa makan Vivix secara konsisten berat badan tak cepat naik.
  4. SAKIT PINGGANG kurang! Perempuan lepas bersalin mudah kena sakit pinggang. Mungkin sebab posisi menyusu tak betol. Makan vivix untuk alami sendiri perubahan.







Dapatkan harga promosi ni hanya pada bulan JANUARI 2022 Promosi vivix murah

Post a Comment

0 Comments