Agen Detox Shaklee

Agen Detok Shaklee
Ramai di antara kita yang tak tahu tanda-tanda toksin banyak dalam badan. Yang ada masalah sembelit maksudnya sukar membuang air besar juga petanda toksin banyak dalam badan. Selain itu juga badan yang berbau.

APA ITU TOKSIN?
TOKSIN adalah bahan buangan beracun dalam tubuh manusia. Bahaya toksin, bukan sahaja boleh menghancurkan fungsi-fungsi pencernaan, bahkan, boleh mengikuti peredaran darah ke seluruh organ tubuh lalu merosakkan system sirkulasi manusia, organ-organ penyaring (system hati dan ginjal), dan organ-organ pengeluaran tubuh.

Selain itu, toksin yang banyak mempengaruhi keberkesanan supplemen yang di ambil. Ini kerana, toksin boleh mengganggu proses penyerapan vitamin di dalam badan anda. Jika berlaku ketidak berkesanan supplemen yang di ambil, anda perlu melihat, adakah badan anda mempunyai toksin yang banyak.
Punca Toksin terkumpul adalah kerana pengambilan diet makanan yang tidak sihat.
Apa itu toksin?
AGEN DETOX SHAKLEE 
Kelebihan Alfalfa 
dikenali sebagai pembersih dan badan dan penyahtoksin yang meransang aliran hempedu dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh.
Kelebihan Herblax 
meransang pengecutan otot usus. Ini membolehkan penyingkiran sisa-sisa yang terperangkap dan mengelakkan penyerapan toksin. Herblax juga membantu meningkatkan pengaliran darah, mengurangkan bau badan, jerawat, melegakan sembelit dan menormalkan fungsi usus.
Set Detox 
KEBAIKAN SET DETOX

  1. Mencuci usus bagi membuang toksik
  2. Mengandungi enzim yang tinggi dalam membantu masalah penghadaman dan pencernaan 
  3. Melegakan sembelit
  4. Terkenal sebagai purifier untuk darah dan hati daripada bahan kimia dan logam berat
  5. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
  6. Membuang angin dalam badan (Toksin punca angin berlebihan dalam badan)
  7. Menghilangkan kelesuan dan tekanan. (Toksin juga membuatkan badan lesu dan lemah)
  8. Melegakan elergi dan ekzema
  9. Meneutralkan asid dalam badan (Kealkalian yang tinggi)
  10. Meringankan masalah badan, kaki dan nafas berbau
Siapa yang nak buang toksin-toksin dalam badan..Jom kita proses detoks dulu ye.. Boleh klik info di sini juga tentang detox Kenapa Perlu Detox




Post a Comment

0 Comments