Set Cadangan Ulser Perut Shaklee

Set Cadangan Ulser Perut Shaklee 
Ulser perut adalah keadaan yang menyebabkan rasa sakit perut yang teruk pada individu. 
Umumnya, kesakitan yang dialami berpunca daripada luka terbuka pada lapisan perut. Antara punca biasa ulser perut adalah disebabkan oleh bakteria Helicobacter pylori atau H.pylori.

SET CADANGAN ULSER PERUT SHAKLEE

Alfalfa Complex 
  • Ia bersifat alkali. So, ia amat-amat membantu mengembalikan kenormalan perut yang berasid. Korang tau kan antara punca Gastrik terjadi adalah sebab rembesan Asid Hidroklorik yang dah menghakis dinding perut. So, Alfalfa akan membantu menyeimbangkan tahap pH dalam perut ke paras yang sihat. Asid Hidroklorik ni sangat berasid tau. Boleh sampai melarutkan besi! Haaa. Bayangkanlah kalau asid ni menghakis dinding perut kita. Macam mana tak sakit.
  • Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti Kembung, Hyperacidity, Ulser Perut, Hepatitis dan Sembelit.
  • Bantu buang Angin dalam badan
  • Buang TOKSIN dalam badan.

ESP Shaklee 
  • ada kandungan protein yang tinggi – dapat membantu dalam sistem pencernaan bekerja dengan lebih baik kerana sistem pencernaan kita mula bekerja apabila wujudnya unsur protein dalam perut.
  • ESP Shaklee boleh menggantikan susu – dimana bagus untuk bantu membina semula, memulihkan dan menggantikan sel-sel rosak dengan sel-sel baru di lapisan mukosa perut yang rosak dan menipis akibat hakisan asid
  • ESP merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya yang merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan didalam perut. Di samping itu, nutrien protein yang terkandung didalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.
Set Gastrik Bajet
DI BAWAH INI PULA ADALAH SET CADANGAN PREMIUM LENGKAP 
Set Gastrik Premium
Untuk lebih info boleh klik pada gambar 



Post a Comment

0 Comments