Mengapa Vivix Tidak Beku Walaupun Simpan Dalam Freezer?

Vivix Tetap Cair 

Mesti ada yang tak percaya. 
Mesti ada yang tertanya-tanya dengan tajuk entri saya kali ini. Saya nak huraikan persoalan itu di sini. Jemput baca sampai habis yea.


Vivix 100% tanpa air, tanpa campuran gula, tiada perisa tambahan, tiada perwarna tiruan yang boleh merosakkan struktur vivix. Apabila Vivix tak beku ia menunjukkan bahawa VIVIX mengandungi POLIFENOL dan RESVERATOL yang tulen.

Ini lah sebab utama mengapa Vivix tidak beku.
” Orang kata kalau nak tahu madu asli ke tidak, boleh letak dalam freezer (bahagian beku). Kalau beku, maksudnya ada campuran gula. Tapi jika dia tidak beku bermakna madu itu adalah yang asli dan original tanpa sebarang campuran”.

Eksperiman Vivix Pertama 

Vivix pula bila simpan dalam freezer keluarkan ianya still cair…TAK BEKU..walaupun simpan berjam-jam dalam freezer, malah rasanya lagi sedap. Inilah dia keistimewaan vivix yang tidak boleh didapati di mana-mana melainkan dengan SHAKLEE.

Eksperimen ke atas vivix dan jus buah-buahan jika dibiarkan di mana-mana ternyata semut tidak mahu datang dekat pada vivix kerana vivux TIDAJ MENGANDUNGI GULA berbanding jus buah-buahan yang mengandungi kandungan gula yang tinggi. Di mana semut mudah datang.

Eksperimen Vivix Kedua 

Vivix terbaik hasil rumusan dari 4 bahan ekslusif anggur muscadine, purple carrot, Europian elderberry, polyganum cuspidatum.
Vivix juga turut di iktiraf sebagai Super Excellent Brand dari Books Of Record.
Hebatnya Vivix, tak hairanlah kalau google testimoni Vivix, berjuta testimoni yang best-best. Dari sekecil-kecil masalah kesihatan, sampai lah ke penyakit kronik.

Bahan Kandungan Vivix

3 FAKTA MENARIK VIVIX YANG WAJIB TAHU.
Sampai ramai yang angau, sampai beribu orang tergilakannya.


FAKTA NO 1 :
Para Saintis Shaklee mengambil masa bertahun-tahun untuk hasilkan VIVIX. Bukan 3 bulan, bukan 7 bulan dan bukan juga 12 bulan.

Malah VIVIX Shaklee ni patent pending. Apa dia patent pending? Maknanya produk ni dah dihantar permohonan utk dapat hak patent exclusive hanya boleh didapati di Shaklee. Dengan adanya patent pending, VIVIX ni secure, tidak ada company lain boleh tiru atau ciplak formula produk Shaklee ni.


APA YANG SHAKLEE PATENKAN KHAS UNTUK VIVIX?
1. Proses Cold Filling Extraction.
Ada banyak jenis proses untuk ekstrak jus/minyak/pati dari tumbuh-tumbuhan. Cold extraction maknanya buah-buah yang digunakan dalam VIVIX di-press untuk mengeluarkan patinya dengan suhu rendah.


Biasa proses yang guna air panas/suhu panas. Process macam ini boleh menurunkan kualiti produk itu walaupun hasilnya mungkn lebih banyak.
VIVIX Shaklee tidak mengandungi sedikit pun air.
Shaklee patenkan proses cold filling extraction ini khas dalam pembuatan untuk VIVIX. Nampak kan, begitu teliti process ini demi menjaga kualiti.


2. Gabungan Polifenol
Bagi kesan maksimum, VIVIX bukan cuma ada resveratrol tapi gabungan 15 polifenol. Umpama kita telan anggur muskat sebijik.


3. Semulajadi, tanpa pengawet dan stabil.
Cuba letakkan VIVIX atas meja, VIVIX tidak meruap. Cuba letak dlm freezer, VIVIX tidak beku.
Dan tindakan ini bukan dengan bantuan bahan-bahan kimia. Haaa betapa specialnya Sang VIVIX si tonik merah. Berbaloi dengan nilai wang yang kita bayar.

3 Paten Untuk Vivix


FAKTA NO 2 :
Salah satu bahan utama VIVIX adalah makanan syurga dan disebut dalam KITAB AGAMA MASING-MASING.
Apa dia ? ANGGUR. Siapa kita untuk menafikan anggur makanan syurga. Dan ia adalah salah satu dari 4 bahan utama VIVIX adalah anggur.
Anggur bukan sebarang anggur, tapi anggur muscadine yang mana hanya anggur jenis ini yang mempunyai ELLERGIC ACID yang mampu elak kancer terjadi (occuring), membesar (growing) dan merebak kebahagian anggota lain(metastasizing).
Specialnya kan ? 


FAKTA NO 3 :
VIVIX tidak beku bila diletakkan dalam peti ais beku.
Bermakna apa? Ini bermakna ketulenan kandungan dalam sebotol VIVIX.
Orang kata nak test madu tulen atau yang dicampur gula dan air, simpan dalam peti sejuk.
Sekarang uji VIVIX. Letaklah pada suhu paling sejuk yang boleh. Simpan semalaman ke..2 hari ke. Cuba tuang, masih mengalir cecair VIVIX.
100% tanpa air. Tiada campuran gula. Tiada perisa, tiada pewarna tambahan yang boleh merosakkan struktur VIVIX. Terbaik lah! 

INILAH VIVIX HANYA ADA DI SHAKLEE






VIDEO INI MENUNJUKAN VIVIX TIDAK BEKU 

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan vitamin yang benar-benar bermanfaat untuk anda, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
ORDER SHAKLEE
Kenali Kak Shida di sini 
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY



Post a Comment

0 Comments