Tambah Berat Badan Dengan Shaklee


HARGA RM275


Nak tambah berat badan kena ada caranya. Tak boleh suka-suka tau!! Nanti lain jadinya.

Sebenarnya tidak ada cara paling cepat dalam usaha menambah berat badan. Akan tetapi Shaklee ada supplemen yang boleh menolong kita dalam percubaan menambahkan berat badan. Shaklee boleh membantu kita mendapatkan berat badan yang idealmenawan dan akan membuatkan kita kembali konfiden. 

Apa kata kita cuba ikhtiar dengan Set tambah berat badan Shaklee ni. Hari ni saya nak cerita tentang set tambah berat untuk orang yang terlalu kurus. Makan banyak mana pon.still berat badan tak naik-naik. Ramai yang dah cuba dan memang puas hati sangat tau!

Set Tambah Berat Shaklee mengandungi Vitalea, B Complex dan MealShakes. 

HARGA RM95

VITALEA PLUS 
Multivitamin yg membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.

Harga RM58

B COMPLEX 
Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan... mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

 HARGA RM120

MEAL SHAKE
Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Protein amat penting dalam proses menambah berat badan kerana pengambilan protein boleh mengisi keperluan tubuh. Protein adalah asas kepada pemakanan tubuh badan sama ada untuk menambah berat, menguruskan badan atau nak cantik pun semuanya perlukan protein. Antara sebab yang lain ialah, protein membantu penyerapan yangg lebih baik ke atas supplement yang kita ambil.

Selain itu, ESP juga boleh membantu menambah berat badan dengan cara pengambilan yang berbeza kerana ESP merupakan serbuk soya berprotein terbaik.
sama-sama berusaha dan ikhtiar dengan vitamin Shaklee.. sambil tue dapat jaga kesihatan... 

Jadi.. jika anda hendak menaikkan berat badan anda secara sihat.. anda hanya perlu berdisplin dalam jadual pemakanan vitamin dan jadual pemakanan harian dan semuanya perlulah istiqamah dan berterusan… Insha Allah.. anda akan berjaya menaikan berat badan secara sihat.. badan juga akan berubah menjadi lebih menarik dan mantap.

TESTIMONI TAMBAH BERAT BADAN

Testimoni Pertams 

Testimoni Kedua

Testimoni Ketiga

Testimoni Keempat

Testimoni Kelima

Testimoni Keenam

Testimoni Ketujuh


Jadi, sekiranya anda mahukan cara naikkan berat badan yang natural dan benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka vitamin Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY

Post a Comment

0 Comments