Esp Mengenyangkan Ke??


Harga RM162

Shaklee merupakan Syarikat yang pertama mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr Shaklee pada awal tahun 70-an. 
Kini banyak ujian klinikal telah membuktikan Dr Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul. Ini kerana mempunyai khasiat makanan yang tinggi ESP Shaklee menjadi sarapan yang mengenyangkan.

5 SEBAB KENAPA ESP MENGENYANGKAN.

5 Sebab Esp Mengenyangkan 

Melambatkan Proses Pencernaan
Protein di dalam Esp menjadikan proses pencernaan menjadi lebih perlahan dan ia akan mengurangkan rasa untuk anda ambil makanan dalam jarak masa yang singkat. Ini akan mengelakkan anda untuk ambil lebih banyak kalori dan mempercepatkan proses menurunkan berat badan anda.

Melambatkan Penyerapan Gula
Mengambil Esp dan karbohidrat sebagai pasangan makanan boleh melambatkan penyerapan gula dari perut ke dalam aliran darah anda, yang mana  boleh membantu mengawal gula dalam darah anda dan mencegah untuk anda merasa lapar dengan cepat.

Thermic effect of food (TEF) 
Ini adalah tenaga yang kita gunakan untuk mencerna makanan menjadi kecil dan komponen diserap. Protien di dalam Esp mempunyai TEF yang lebih tinggi berbanding dengan karbohidrat dan lemak yang bermaksud anda sebenarnya membakar lebih banyak kalori untuk memproses protein Esp untuk memproses dua jenis makanan yang lain.

Bahan Pembakar Lemak. 
Ini mungkin mengejutkan, tetapi ia adalah satu fakta saintifik yang badan anda tidak boleh berkesan membakar dan menggunakan lemak sebagai tenaga jika ia tidak mempunyai bantuan sama ada daripada karbohidrat atau protein dari Esp. 
Dalam proses menurunkan berat badan, anda akan kehilangan kedua-dua otot dan lemak. Semasa dalam proses ini, adalah amat penting bahawa anda ambil protein Esp yang mencukupi dalam diet anda.

Membantu Baiki Pertumbuhan Otot.
Kebiasaannya keperluan pengambilan protien anda akan meningkat terutamanya selepas menjalani aktiviti senaman berat. Anda boleh memilih protien dari Esp untuk mengambil snack yang tinggi kandungan protein bagi membantu pertumbuhan otot dan memperbaiki otot yang mengeleber.


Namun anda perlu menyedari, makan lebih protein sahaja tidak akan semestinya membantu anda mengurangkan berat badan yang berlebihan dengan cara yang sihat. 

Apabila protein tersebut di ambil dalam jumlah yang lebih dari memenuhi keperluan ia masih boleh menyebabkan pertambahan berat badan sama seperti jika anda makan karbohidrat berlebihan atau lemak dalam masa yang sama, mengambil makanan berbentuk protein boleh meletakkan tekanan yang tidak perlu pada buah pinggang dalam tempoh masa yang panjang.


Dapatkan konsultation yang betul tentang cara pengambilan Esp dari saya. 
Jadi, sekiranya anda mahukan cara yang natural untuk turunkan berat badan secara telus dan benar-benar bermanfaat untuk anda, maka Set Kurus Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY

Post a Comment

0 Comments