Pengedar Tegar? Betul ke Bohong?






Assalamualaikum ..
Salam 1 Malaysia ...

Tergerak pulak kali ni saya nak ceritakan tentang diri saya.
Saya mula mengambil shaklee pada awal tahun 2014. Produk yang mula-mula saya ambil ialah ESP dikuti dengan OSTEMATRIX. Setelah beberapa bulan saya mengambil shaklee secara konsisten barulah saya mendaftar sebagai ahli pada 13/11/2014.

Pada mulanya, saya hanya makan sendiri. Lama kelamaan saya mula bercerita tentang kehebatan shaklee. Lebih-lebih lagi tentang OSTEMATRIX. Kerana asbab ostematrix masalah sakit-sakit seluruh badan saya kembali pulih sepenuhnya.

Ramai kawan-kawan rapat saya mempunyai masalah sakit tumit. So saya cerita serba sedikat tentang ostematrix kerana masalah saya sama seperti mereka semua.

Alhamdulillah kebanyakkan dari mereka yang mengambil ostematrix telah mengadu pada saya bahawa mereka sangat2 berpuas hati dengan OSTEMATRIX.

Now saya nak cerita sikit tentang ahli-ahli atau anak-anak di bawah susur galur saya iaitu saya beri nama INDAH's LEGACY.
Sebab apa saya namakannya begitu ialah saya duduk di TAMAN PULAI INDAH.
So Indah itu berkait rapat juga dengan 
Indahnya kami di bawah satu empayar. Walaupun ada di antara kami hanya berkenalan dan seterusnya mendaftar sebagai ahli hanya melalui hubungan WASAP dan TELEGRAM serta FACEBOOK.


Berikut ini senarai ahli-ahli saya berada di bawah empayar saya. Mereka adalah nadi saya selama ini. 










Saya bergerak sebagai Distributor lebih kurang selama 2 tahun. Dalam jangka masa itu, saya lebih mengenali SHAKLEE. Segala info saya cari melalui google, facebook, instagram, twitter dan wechat. 
Saya di bantu oleh orang yang membawa saya hingga ke ke hari ini iaitu ROHAIZA BINTI BACHOK.
Kami berhubung melalui wasap sahaja. Beliau banyak membantu saya kerana saya bermula dari zero yang tak tau langsung tentang SHAKLEE. 



Pada MAY 2016 saya telah melangkah ke satu tapak dari distributor ke SUPERVISOR. Barulah saya tahu apakah realiti di sebalik supervisor di samping bonus yang tinggi berbanding distributor. 
Apapun saya mungkin tidak menjadi seperti ini tanpa izin Allah swt semestinya. Dan tanpa bantuan dan dorongan mereka-mereka di belakang saya. Suami yang pada mulanya buat sambil lewa dengan apa yang saya buat tapi kini dia semakin faham. 






Saya bangga menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee. Saya akan terus menyampaikan info-info kesihatan yang berguna dan secara ikhlas menyedarkan mereka-mereka bahawasanya kesihatan dalaman itu sangat-sangat penting.


Beikut adalah gambar-gambar kenangan ketika saya mendapat pengiktirafan sebagai SUPERVISOR. Saya berazam ada lagi anak-anak di bawah empayar saya akan nenjadi seperti saya atau lebih dari saya 







Gambar di bawah ini pula adalah ketika pelancaran YOUTH SKINCARE. 











Gambar di bawah ini adalah emak dan abah saya yang sentiasa mendoakan dan menyokong saya. Saya di sini kerana mereka berdua.
Abah saya RAHMAT BIN TUMIJAN berumur 65 tahun.
Emak saya TUMILAH BINTI KARSID berumur 64 tahun.

Alhamdulillah saya boleh berbangga dengan mereka kerana mereka bebas dari penyakit-penyakit kronik. Saya bersyukur dan berbangga walaupun kelulusan saya hanya SPM tapi dengan bisnes Shaklee yang saya buat sekarang, saya mampu memberi mereka mengamalkan Shaklee hingga sekarang selama 3 tahun dengan bonus shaklee yang saya dapat tiap-tiap bulan.

Saya sayang mereks berdua. Mereka berdua pengamal tegar OSTEMATRIX, OMEGA GUARD, VITAMIN C, CAROTOMAX dan ESP.





Di bawah ini pula ialah keluarga saya. Saya mempunyai 5 orang anak hasil perkahwinan kami selama 17 tahun.

Suami saya KAMARUL.AZMAN BIN KARTO
Anak sulung MUHAMMAD NAZRIL IZMIE 
Anak kedua NURINA IZZATIE 
Anak ketiga ALMARHUM MUHAMMAD NAQIB IFFAT 
Anak keempat MUHAMMAD NIYAZ IZZUL
Anak kelima NAAZNEEN INARAH
















BERBALIK KEPADA PERSOLAN DI ATAS. Tegarkah saya sebagai pengedar SHAKLEE? 
Biarlah gambar di bawah ini berbicara 
















Seterusnya saya ada beberapa lama media sosial yang mengukuhkan lagi TEGARKAH SAYA SEBAGAI PENGEDAR SHAKLEE. Anda boleh lihat sendiri kebolehan dan ketakjuban saya.


We chet id azmankarto



Facebook Azman Shida 



PAGE shida supplement


PAGE vivix viral



INSTAGRAM shida_supplement 





TWITTER shida supplement 




SEGALA-GALANYA FAKTA BUKAN AUTA




Untuk order.
Untuk masuk bersama team saya.


HUBUNGI SAYA SEKARANG, 

Hanya klik link di bawah ini 

http://www.wasap.my/60197297176/Esp

#hargagempak
#codskudai
#codsenai
#codpulai 
#freepos 










Post a Comment

0 Comments