Kisah Tentang Vivix Viral



Mukadimah entri saya kali ini ialah VIVIX VIRAL. Macam page saya di facebook. https://www.facebook.com/shidavivix0197297176

Dalam entri ni, saya nak cerita semua tentang VIVIX. Semua tau bukan sikit. Senang nak buat rujukan. Tak payah dah nak google satu persatu.


APA ITU VIVIX SHAKLEE?



VIVIX mengandungi RESVERATEROL & POLYPHENOL yang terbukti secara saintifik MENINGKATKAN KESIHATAN & TENAGA SEL, serta MELINDUNGI & MEMBAIKI DNA.

Sangat baik untuk penjagaan kesihatan dan mengurangkan risiko penyakit. Dengan izin Allah jua.

Vivix merupakan tonik campuran polifenol yang telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel, termasuk membantu melindungi dan membaikki kerosakan DNA, mempengaruhi pengawalatur genetik untuk jangka hayat sel, membantu penghasilan tenaga dari mitokondria dan melambatkan pembentukan protein AGE


KENAPA VIVIX MENJADI PILIHAN UTAMA ?

Kenapa vivix menjadi supplement pilihan rakyat Malaysia, walaupun harganya lebih mahal berbanding product lain di Malaysia, terutama product tempatan.

kerana vivix dihasilkan daripada bahan semulajadi yang tinggi dengan khasiat anti oksidan, resveratrol, polifenol. dan khasiat ini mampu melindungi dan memperbaiki sel DNA kita.



Apa pula kebaikan vivix ni ye 👇




🍷Menggalak penuaan yang sihat – awet muda dan anti-penuaan
🍷Membantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
🍷Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
🍷Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
🍷Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
🍷Mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
🍷Membantu dlm proses penurunan berat badan
🍷Menyokong kesihatan mata
🍷Meningkatkan kesihatan imun badan
🍷Menggalakan kesihatan keseluruhan



Apa pula kandungan vivix ni? 😱



Vivix merupakan extract daripada 👇👇






.
Fakta Tentang Vivix
.
Fakta 1
Vivix mengandungi resveratrol. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL!
.
Fakta 2 
Saintis telah menjalankan kajian dan hasil kajian mendapati orang-orang Perancis gemar memakan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah di Perancis. Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui rahsia di sebalik Paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang terkandung dalam wain merah.
.
Fakta 3 
Satu hidangan Vivix mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.
.
Fakta 4 
Sekiranya hendak dibandingkan dengan minuman jus lain, Vivix ternyata mendahului dengan hanya 1 sudu teh sehari mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh iaitu 3000-5000 ORAC.



10 Orang Pesakit Yang Memerlukan Vivix 



JOM KENALI VIVIX SHAKLEE ❤️

Buat yang belum pernah kenal tentang produk shaklee atau satu2nya produk paling top shaklee ni, jom cikgu terangkan ringkasan tentang vivix ni ye😊

1.
Vivix adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

2.
Mengandungi campuran unik botani Anggur Muscadine , Polygonum Cuspidatum , Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik.

3.
Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


TAHUKAH ANDA VIVIX TIDAK BEKU DI DALAM PETI SEJUK?

Ini bermakna ketulenan kandungan dalam sebotol VIVIX. Orang kata nak test madu tulen atau yang dicampur gula dan air, simpan dalam peti sejuk. . . . .

Sekarang uji VIVIX. Letaklah pada suhu paling sejuk yang boleh. Simpan semalaman ke..2 hari ke. Cuba tuang, masih mengalir cecair VIVIX

100% tanpa air. Tiada campuran gula. Tiada perisa, tiada pewarna tambahan yang boleh merosakkan struktur VIVIX.
Terbaik lah! 😁😍 _

Ada berani uji minuman kesihatan anda dari jenama lain? .

Jadi, bak kata pepatah alah membeli menang memakai! .

Baru la berbaloi dengan duit yang dilaburkan untuk beli VIVIX ini sebab apa yang kita masukkan dalam badan ni memang tinggi kualiti. Pasti berkesan.


Harga Vivix Shaklee Mahal ??

Yang sebenarya tidak mahal, sebab kalau ikutkan anggur muscadine tu hanya ada di Tenggara Amerika. Tiada di Jus**, Tes**, Jaya Cold Sto****z. 
Dan sebiji anggur harga RM100+. Tengok currency exchange la juga 😂. 
Tapi khasiat Vivix Shaklee, sesudu ibarat makan sebiji anggur. 
1 botol Vivix boleh makan 30 sudu tau 🍷. 
Ikutkan harga yang sepatutnya untuk sebotol Vivix adalah beribu ringgit.
Jadi nak nikmati kehebatan anggur muscadine dengan cara yang paling murah adalah dengan VIVIX SHAKLEE



SOALAN-SOALAN VIRAL TENTANG VIVIX



SOALAN #1 : 
SIAPA YANG AKAN BEROLEH MANFAAT DARIPADA VIVIX ?

Sesiapa sahaja yang mementingkan kesihatan badan yang optimum. (Vivix tidak digalakkan untuk ibu mengandung).

SOALAN #2: 
BAGAIMANA VIVIX BERTINDAKMELAWAN PENYAKIT?

Vivix bertindak melalui 4 cara tindakan iaitu :
1. Membaiki dan melindungi sel
2. Mempertahankan dan mengawal genetik
3. Memberi tenaga kepada sel (mitokondria)4. Meningkatkan prestasi sel dan melambatkan penghasilan protien AGE 

SOALAN #3 : 
APA ITU RESVERATROL?

Ia merupakan bahan semulajadi yang terdapat dalam sesetengah tumbuhan dan buah buahan seperti anggur. Resveratrol mengandungi antioksida yang berpotensi memperbaiki kesihatan. Ujian Makmal menunjukkan resveratrol melawan penuaan sel.

SOALAN #4 : 
BERAPA BANYAK RESVERATROL YANG TERDAPAT DALAM VIVIX?

Setiap hidangan Vivix mengandungi 100mg resveratrol. Ekstrak resveratrol ini mengandungi 98% resveratrol semulajadi. Khasiat vivix ditambah dengan anggur muscadine, satu satunya anggur dengan kromosom ekstra.

SOALAN #5: 
APA ITU POLIFENOL?

Polifenol merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi antioksida dan kebaikkan anti-penuaan.

SOALAN #6 : 
ADAKAH VIVIX SEJENIS PRODUK ANTIOKSIDA?

Vivix mengandungi polifenol yang telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel.

SOALAN #7 : 
ADAKAH VIVIX SEJENIS MINUMAN JUS DAN APA BEZA DENGAN PRODUK YANG TERDAPAT DI PASARAN?

Vivix merupakan tonik kesihatan eksklusif yang mengandungi resveratrol tulen dan ekstrak polifenol yang mempunyai manfaat yang banyak. Campuran polifenol ini  telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel. Shaklee Melaburkan jutaan Dollar dengan sepasukan saintis untuk membuat kajian terperinci sehinggalah terhasilnya formula Vivix Shaklee,Tonik terbaik Abad ini.

SOALAN #8 : 
BAGAIMANAKAH PENGAMBILAN VIVIX?

Ia boleh diambil setiap hari, Goncang sebelum digunakan. Jumlah pengambilan yang disyorkan adalah 1 sudu teh setiap hari. Namun bagi masalah kesihatan tertentu, saya akan bantu untuk dos Vivix yang sesuai.


SOALAN #9 : 
ADAKAH VIVIX MENGANDUNGI ALKOHOL?

Vivix tiada alkohol sama sekali. Vivix Shaklee disahkan halal oleh ISA Badan Halal Amerika Syarikat, iaitu antara badan halal antarabangsa yang diiktiraf JAKIM.

SOALAN #10 : 
MENGAPA PERLU DISEJUKKAN SELEPAS DIBUKA?

Ini adalah untuk membantu mengekalkan kesegaran optimum, warna dan aktiviti polifenol yang maksimum dalam Vivix. Botol yang belum dibuka juga perlu disimpan pada suhu tidak lebih suhu bilik.

SOALAN #11 : 
BOLEHKAH SAYA MENGAMBIL VIVIX BERSAMA SUPPLEMEN SHAKLEE YANG LAIN?

Ya. Boleh. Ia memberi kesan yang lebih baik bila diambil bersama sama. Walaubagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel,menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

Untuk Pengambilan ubatan lain / jamu. Jarakkan pengambilan antara 2 ke 4 jam dari waktu pengambilan Vivix. Ia adalah untuk memastikan anda mendapat manfaat sepenuhnya daripada vivix dan sekaligus tidak menganggu fungsi ubatan / jamu yang anda ambil.

SOALAN #12 : 
APAKAH MANFAAT VIVIX YANG TERBUKTI KEBERKESANANYA?

😖

Vivix terbukti berkesan. Malah hasil kajian mengenai keberkesanan suplemen Shaklee diterbitkan di dalam jurnal perubatan, info-info kesihatan dan landmark study yang dibuat oleh badan ketiga. Termasuklah kajian terhadap telomere di dalam DNA manusia.






KENAPA VIVIX LEBIH BAIK?

Kandungan terdiri dari 100mg resevatrol pada ketulenan 98%. Siapa penah cuba Vivix akan akui kepekatannya. Warna pun dah pekat, tak boleh dibekukan pun pada suhu beku peti ais biasa. Prinsip kimia - semakin tulen sebatian tu, makin rendah titik beku.

KENAPA VIVIX LEBIH BAIK?

Polifenol ni bahan yang ada pada kebanyakan tumbuhan. Ada banyak jenis. Dalam Vivix digabungkan dua jenis polifenol - Resevatrol & Ellagic Acid. Bila bergabung, kuasa antioksidan jadi 10× ganda dari suplemen jenis botanical beverages yang lain. Formula terbaru Vivix, 13× ganda!

KENAPA VIVIX LEBIH BAIK?

Resevatrol & Ellagic Acid telah dikaji secara meluas seluruh dunia. Ada kira² 3000 kajian saintifik telah diterbitkan tentang keduanya (1800 Resveratrol & 1200 ellagic acid) - lebih banyak  dari sebatian tumbuhan lain. Boleh buat pembacaan jika masih ragu² tentang kebaikan dua bahan ni.

KENAPA VIVIX LEBIH BAIK?

Dikatakan sebagai produk  paling kompleks dalam sejarah Shaklee, ambil masa bertahun untuk dibangunkan oleh saintis. Kenapa? Kaedah ekstrak yang digunakan unik, untuk dapatkan sebatian unik dari ladang terbesar dan terbaik dunia. Bukan sumber yang tak diketahui asal usulnya

KENAPA VIVIX LEBIH BAIK?

Vivix disokong oleh 5 patent termasuk cara proses, gabungan sebatian polifenol dan formula tanpa pengawet serta stabil

Maknanya Vivix ni betul² eksklusif. Satu-satunya di dunia.


Kandungan anggur dalam surah Abasa ayat 27-29 Allah SWT berfirman: 
“Lalu kami tumbuhkan biji-bijian, anggur, dan sayur-sayuran, zaitun dan kurma (di bumi itu).”

Allah SWT menciptakan anggur di bumi, dengan memberikan begitu banyak manfaat bagi umat manusia. Aneka jenis buah-buahan segar diciptakan olih Maha Pencipta untuk umat manusia. 

Menurut Thlbah, anggur sudah dikenal sejak masa Nabi Nuh AS.


VIVIX SHAKLEE



Satu kajian klinikal baru-baru ini menunjukkan bahawa bahan-bahan Vivix mengaktifkan pengatur utama genetik yang membantu menolak penuaan selular. Dalam kajian makmal, bahan-bahan Vivix telah menunjukkan kesan 4 mekanisme utama penuaan selular:

1. Kerosakan DNA
Setiap hari, setiap sel dalam badan anda dihujani oleh sehingga satu juta "penyerang hendap" yang boleh merosakkan DNA. Serangan ini boleh merosakkan pangkalan data genetik sel, mewujudkan "typo" yang boleh menjejaskan fungsi sel dan panjang umur.
>> Vivix bahan-bahan yang membantu melindungi dan membaiki DNA selular.

2. Pengawal selia genetik
Pengawal selia genetik menyumbang kepada kemerosotan selular yang berkaitan dengan usia.
>> Dalam satu kejayaan utama, satu kajian klinikal baru-baru ini menunjukkan bahawa bahan-bahan vivix mengaktifkan pengatur utama genetik yang membantu menolak penuaan selular.

3. Penurunan pengeluaran tenaga selular
Mithochondria dalam sel-sel kita mencipta tenaga yang kita tidak boleh hidup tanpa. Sebagai penurunan kecekapan mithochondrial, penurunan fungsi sel.
>> Bahan-bahan vivix menggalakkan biogenesis mitokondria,

4. Pengumpulan protein AGE
Pengumpulan lebihan "Advanced Glycation End" produk (AGE) boleh menyebabkan kerosakan selular yang boleh berkompromi Intergriti dan panjang umur sel.
>> Bahan-bahan Vivix adalah 10x lebih berkuasa daripada resveratrol pada AGE yang membantu memperlahankan pembentukan protein.

Vivix juga menyokong: kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, meningkatkan tenaga selular, kesihatan yang baik dan kesejahteraan.

** Satu bekalan 30-hari Vivix memberikan jumlah yang setara resveratrol ditemui dalam 3000 gelas wain merah. 

Tapi kita as a Muslim takkan nak minum wain pulak kann.. Jadi, minumlah Vivix


VIVIX PRODUK TERBAIK SHAKLEE DAN DI JAMIN BERKESAN DENGAN PENGAMBILAN YANG KONSISTEN


Harga asal vivix rm503 Sebotol

✔BEST DEAL RM450 😀

✔Tapi jika beli 2 botol *AUTOMATIK JADI AHLI*

✔ 2 botol rm805.60- lagi MURAH!
✔ Automatik PERCUMA yuran KEAHLIAN shaklee JIMAT rm79.50
✔ Tengah bulan depan BONUS RM36
✔ PERCUMA Postage jimat rm10.60
✔ Saya bagi reward tambahan 

*KESIMPULAN*

Jadi sebagai alternatif yang selamat dan halal, untuk resveratrol ini, Shaklee telah mengeluarkan produk yang sangat bagus, VIVIX yang mana:-

✅Satu sudu teh Vivix mengandungi resveratrol yang bersamaan dengan 100 gelas wain merah (jangan minum wain, haram!)


✅2500 kajian yang diterbitkan terhadap bahan2 yang digunakan dalam Vivix


✅Vivix adalah 10 kali lebih power dari resveratrol semata-mata

VIVIX THE BEST!!
😊😊😊😊👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Untuk order.
Untuk masuk bersama team saya.



HUBUNGI SAYA SEKARANG, 

Hanya klik link di bawah ini 

http://www.wasap.my/60197297176/Vivix 

#hargagempak
#codskudai
#codsenai








Post a Comment

1 Comments

Unknown said…
Best nya VIVIX ! Info menarik 😍