Kelebihan Alfalfa Shaklee Untuk Wanita



KELEBIHAN ALFALFA SHAKLEE UNTUK WANITA
Alfafa Shaklee bertindak seperti KACIP FATIMAH untuk kaum wanita.

Ramai yang tidak tahu kehebatan Alfafa Complex Shaklee ni sebenarnya setanding dengan minuman atau jamu kacip fatimah. Kenapa??

Ini kerana Alfafa mampu mengetatkan kembali faraj kita. Jangan pandang ringan masalah ini. Ramai wanita diluar sana kurang menitikberatkan soal keintiman selepas kahwin.

Mungkin kerana terlalu sibuk bekerja dan apabila pulang ke rumah sibuk dengan anak² pula. So mereka tiada masa untuk menjaga kesihatan dalaman diri sendiri. .

Apa yang hebatnya dengan Alfafa Shaklee?? Alfafa Shaklee mampu mengetatkan kembali faraj anda seperti zaman anak dara dahulu atau mungkin lebih dari itu. Kesan membuatkan suami anda puas bersama anda.

Ramai telah mcuba makan alfalfa bagus utk dalaman wanita dan mendapat feedback yang positif dari kawan² pelanggan yang telah mengamalkan Alfalfa

INFO ALFALFA
ALFAFA JAMU MODEN

Sedikit sejarah tentang Alfalfa ya. Alfalfa Shaklee merupakan produk pertama yang dicipta oleh Dr. Forrest C Shaklee pada tahun 1950an. So Alfalfa Shaklee ni merupakan produk signature Shaklee Corporation.

Kenapa  Dr. Shaklee memilih Alfalfa Shaklee sebagai supplement pertama? Sebab Alfalfa merupakan herba tradisional masyarakat orang putih dan mereka menggunakan Alfalfa untuk pelbagai jenis keadaan kesihatan terutamanya bagi wanita selepas bersalin.

Oleh sebab Alfalfa mempunyai banyak kebaikan kepada wanita, lelaki dan kanak-kanak, maka Dr. Shaklee merumuskan formula Alfalfa menjadi supplement Alfalfa Shaklee yang sangat-sangat memberi manfaat kepada jutaan manusia

KHASIAT ALFALFA
  1. Tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
  2. Melegakan sakit sendi dan belakang.
  3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  4. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee  mengandungi minyak Peppermint)
  5. Memberi kelegaan semasa haid.
  6. Merawat arthritis (sakit sendi)
  7. Bagus untuk elergi dan ekzema
  8. Merawat asma
  9. Mencuci usus bagi membuang toksik
  10. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitan dalam buah pinggang
  11. Meneutralkan asid dalam badan
  12. Merawat masalah keputihan pada wanita
  13. Membesar dan menegangkan payudara
  14. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
  15. Memulihkan urat selepas bersalin
  16. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  17. Meningkatkan stamina seorang suami
  18. Melegakan sembelit

Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.

Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.


Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy


Post a Comment

2 Comments

Mrs Pip said…
Makanan kesihatan sebegini memang baik diambil bagi mereka yg memerlukan. Semoga membantu memperbaiki tahao kesihatan dan kekalkan hidup lebih sihat.
仙妮 said…
Thanks for sharing this good supplement for ladies ~ Alfafa Shaklee, I'm interested to check out more to add to my health routine. Cheers SiennyLovesDrawing