ESP: Apakah Dalam Protien Shake Anda?

Harga Esp RM162

APAKAH DALAM“PROTEIN SHAKE” ANDA?

Senang dan mudah disediakan serta boleh digunakan pada bila-bila masa dan di mana sahaja, serbuk protein merupakan cara paling mudah untuk memastikan anda memperolehi protein yang mencukupi setiap hari. Walau bagaimanapun, dengan lambakan jenama dan pelbagai jenis protein di pasaran, yang mana satukah terbaik untuk anda?

Keistimewaan Esp Shaklee

DAPATKAN SOYA ESP 
Sesuai untuk semua orang termasuk mereka yang sensitif kepada laktosa.
• Mengandungi pelbagai faedah seperti berkesan untuk mengurangkan kolesterol
• Pengambilan protein soya yang berterusan membantu wanita menopos menangani sindrom menopos seperti kepanasan badan.
• 100% berasaskan tumbuhan dan sesuai untuk individu vegetarian.

Kelebihan Esp Shaklee

ESP TIADA GULA PASIR TAMBAHAN 
Kebanyakan pengeluar menambah gula pasir ke dalam serbuk protein mereka untuk meningkatkan rasa. 
Ambil keputusan yang betul dan katakan tidak kepada gula pasir tambahan!
• Pengambilan protein membantu memastikan anda tidak mengambil kalori yang berlebihan.
• Membantu mengekalkan paras gula darah yang sihat.

Kebaikan Esp Shaklee Untuk Wanita

ESP LENGKAP DENGAN 9 ASID AMINO PENTING
Asid amino adalah blok untuk menghasilkan protein. Pengambilan harian 9 asid amino penting untuk:
• Fungsi badan yang optimum.
• Proses biologi seperti memberi struktur sel, mengangkut dan menyimpan nutrien serta membentuk organ, kelenjar dan otot.
• Membaiki tisu seperti kulit, tulang dan rambut.

Info Tambahan Esp Shaklee

ESP MEMPUNYAI INDEKS GLISEMIK RENDAH 
Indeks glisemik (GI) menunjukkan kesan makanan terhadap paras gula darah anda. Protein dengan GI yang tinggi menyebabkan lonjakan gula darah dan mengakibatkan anda letih, mudah marah dan lapar. Protein soya GI rendah membantu:
• Mengekalkan paras gula darah yang sihat.
• Meningkatkan rasa kenyang, menjadikan anda kenyang lebih lama.
• Mengawal dan menguruskan pengambilan makanan
dan berat badan.

Kelebihan Esp Shaklee Berbanding Produk Jenama Lain

ESP BUKAN GMO

Organisma yang diubahsuai secara genetik (GMO) adalah tumbuhan, haiwan, ataupun mikroorganisma yang genetiknya diubahsuai dengan menggunakan pengubahsuaian genetik atau teknik kejuruteraan. Pengambilan terlalu banyak makanan GMO boleh 
menyebabkan masalah kesihatan dalam jangka panjang. Sumber bukan GMO memastikan:
• Nutrien kekal dalam sumber makanan.
• Alternatif untuk makanan yang lebih sihat 
dan selamat.

Esp Shaklee Membekalkan Protien Berasaskam Tumbuhan

ESP RENDAH LEMAK 

Akhirnya, anda mahu mendapat faedah protein dari serbuk yang anda pilih dan bukannya lemak.
• Membantu mengekalkan jisim otot.
• Membantu mengekalkan tahap kolesterol.
• Pilih kurang daripada 3g lemak untuk setiap 100g serbuk protein.

RESEPI ESP 

Esp + Buah Mangga + Buah Anggur 

Esp + Buah Avocado

Esp + Biskut Oreo 

Esp + Buah Betik

Esp + Buah Kiwi

Esp + Buah Pisang 

Esp + Buah Strawbery

Esp + Buah Kurma 

Esp + Buah Kurma + Almond


Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇



Continue Reading

Kulit Yang Bersih Bermula Dengan Youth

BERMULA DENGAN KULIT YANG BERSIH. 
BERMULA DENGAN YOU-th!

Adalah penting untuk kita membersihkan wajah pada setiap malam 
– bagi menghilangkan kotoran, peluh dan solekan 
– supaya kulit anda boleh bernafas, membaiki dan memperbaharui sel kulit. 

Sebagai langkah pertama dalam rejimen penjagaan kulit dan untuk mempersiapkan kulit untuk langkah seterusnya, adalah amat penting untuk memilih pembersih yang bersesuaian dengan kulit dan mampu melakukan tugasnya.

Hadiahkan kulit anda penjagaan sepenuh kasih sayang dengan yang mesti dimiliki ini!

YOUTH™ LUMINOUS GEL OIL CLEANSER 
Kombinasi unik untuk kulit yang sihat.
Menggabungkan manfaat pembersih minyak dan gel, 
YOUTH™ Luminous Gel Oil Cleanser: 
  • Memberikan pengalaman pembersihan wajah 
  • yang menakjubkan
  • Pembersihan yang mendalam
  • Menyingkirkan penyumbatan liang pori
  • Menyerap kekotaran 
  • Tidak mengeringkan kulit
  • Menanggalkan solekan secara lembut
  • Memperhalus kulit dengan lembut
  • Menyuci dan mempersiapkan kulit untuk rejimen 
  •  penjagaan wajah yang seterusnya. 
  • Sesuai untuk semua kulit

+ Menghidrat
YOUTH™ PERFECTING SKIN TONER
  • Menanggalkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi
  • Campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botani yang berpaten

+ Menyegar semula
YOUTH ACTIVATING SERUM
  • Menggalakkan pembaharuan pada peringkat sel
  • Vitamin, polifenol dan YOUTH Complex

+ Menyerikan
YOUTH™ RADIANCE C+E
  • Menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus, kedutan dan tompok usia
  • Dos yang dipatenkan sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi

+ Melindungi
YOUTH™ AGE DEFENSE MOISTURIZER – SPF 50
  • Melindungi kulit anda dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF50 UVA/UVB
  • Vitamin dan nutrien botani

+ Melembab (siang) 
YOUTH™ MOISTURE LOCK DAY CREAM
  • Penghidratan mendalam dan pengekalan kelembapan yang tinggi
  • Gabungan asid hialuronik, ekstrak kaktus dan skualena berasaskan tumbuhan



+ Melembab (malam)
YOUTH™ ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – LIGHT/RICH
  • Menggalakan proses pembaharuan sel kulit, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah
  • Nutrien botani dan vitamin

+ Menegangkan
YOUTH™ RESTORING EYE TREATMENT
  • Mengurangkan lingkaran hitam dan memulih serta menyegarkan mata
  • Peptide Blend unik dan pelembap botani

Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇
Continue Reading

Set Penjagaan Jantung Shaklee

Jantung kita ni ada kalau ada 2 atau 3 bolehlah cover kalau 1 rosak.
Tapi jantung kita ni dah memang ditetapkan ada 1 jer.
Lau jantung kita ni dah tak boleh pam darah maka tamatlah riwayat kita tanpa halangan. Dah tahukan ni?
Jadinya bila masa kita nak jaga jantung?
Mulalah dari sekarang.

Belum tentu esok jantung kita akan berfungsi macam hari ini. Beri nutrisi secukupnya untuk jantung kita.
Bila bercerita bab JANTUNG, ramai yang akan terfikir kematian. Jantung yang tidak berfungsi dengan betul memang akan sering dikaitkan dengan pelbagai penyakit berbahaya.

Bila kali terakhir anda pastikan jantung anda SIHAT? Macam mana nak tahu  jantung anda SAKIT? ada sesiapa boleh beri jawapan?
Susah juga nak jawab soalan ni, dah lah jantung kita ada kat dalam badan macam nak tengok! Macam mana jantung boleh SAKIT?

Ianya berlaku apabila jantung dah tak mampu nak pam darah yang cukup mengikut kehendak tubuh badan. 
Menyebabkan jantung terpaksa berkerja keras, kesian dia. 

Kenapa jantung tak mampu nak pam darah yang cukup ke seluruh badan?Antara sebab nya adalah berlaku penyumbatan dan halangan di dalam salur darah menyebabkan pengaliran darah TAK LANCAR.

Boleh bayangkan mentol yang semakin malap cahaya nya dan hanya menunggu hari untuk terus PADAM.

Saksikan video ini untuk mendapat jawapan apa terjadi bila mentol semakin malap serta betapa penting nya PENGALIRAN DARAH YANG LANCAR. Pengaliran darah lancar membantu kurangkan risiko Stroke dan Permasalahan Jantung. Ini yang kita kena ambil berat.

Jantung Kita

#drazima 
#darahlancar 
#ECPJantungSihat
#ECPDarahLancar

Harga RM290

SET CADANGAN PENJAGAAN JANTUNG SHAKLEE

Omega Guard Shaklee diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring,anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard Shaklee adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. 

Berbanding dengan produk omega di pasaran, Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkain spektrum penuh 7 asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA,DHA,ALA & banyak lagi. Satu sajian Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg EPA & DHA.

Kebaikan Omega Guard Shaklee untuk kesihatan jantung:
  • Mengurangkankan kolesterol
  • Membantu mengurangkan risiko sakit jantung
  • Mengurangkan tekanan darah

CoQ Trol Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan 
Vitamin E & ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem 
penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum & penyerapan yang 
lebih baik.

CoQ10 telah ditunjukkan dapat:
  • menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  • menggalak & melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
  • meningkatkan peredaran darah
  • membantu menambah & mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah

Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇

Continue Reading

Sembelit Punca Utama Kanser Usus

SEMBELIT PUNCA UTAMA KANSER USUS.

Kesian pun ada !!
Seram pun ada !!

APA TU??
Bila ada diantara kita yang sudah nak buang air besar.
Bila ada diantara kita buang air besar sampai berdarah-darah.
Bila ada diantara kita yang tak buang air besar berhari-hari lamanya.
Pernahkah anda lihat suasana singki yang kotor dan meloyakan? Singki yang tersumbat dan kotor penuh dengan sisa-sisa makanan, seperti itulah suasana usus kita. Kadangkala kita tak sedar apa yang telah kita makan boleh menyebabkan toksin didalam badan. 

Apa tu sembelit⁉️
Sembelit ialah kesukaran buang air besar, jarang buang air besar, najis menjadi keras dan perasaan tidak lawas setelah buang air besar.
Kira-kira 24-37% warga emas mengalami masalah sembelit dan 60% menggunakan julap untuk melawaskan buang air besar.


Tanda-Tanda Usus atau Kolon tak bersih diantaranya iaitu;

  • Sembelit
  • Selalu kentut
  • Sering sakit kepala
  • Susah nak hadam makanan
  • Selalu rasa lesu dan tak bertenaga
  • Mood tak menentu, mudah marah
  • Nafas dan najis berbau
  • Perut buncit
  • Selalu lapar
  • Wajah kusam
  • Gastrik
  • Radang hati.
Bagaimana tanda-tanda itu boleh berlaku?
Semasa proses penghadaman, sebahagian besar makanan yang kita makan membentuk bahan bendalir dalam saluran usus. Kebanyakan bahan ini akan dikeluarkan daripada badan melalui proses pembuangan yang normal, tetapi ada sebahagian darinya yang melekat di dinding usus dan menjadi plag.

Perlu diingat termasuk gejala awal bahawa racun telah banyak dalam usus adalah terjadinya sembelit dan buang air besar yang jarang. Jadi berhati-hati kepada anda yang pembuangan harian yang tidak lancar, segera bersihkan segala racun dan zat-zat kimia berbahaya yang bersarang dalam perut anda. Kerana semakin lama ia bersarang dalam perut anda, maka semakin besar kemungkinan anda akan terserang penyakit kronik yang boleh menjejaskan kesihatan anda.



Saranan penggunaan:
Dewasa dan kanak-kanak 12 tahun ke atas: 4 tablet sekali sehari selepas makan.
Kanak-kanak bawah 12 tahun: Rujuk doktor anda.

HARGA RM58
 
KESIHATAN PENGHADAMAN
RANGKAIAN KESIHATAN KAMI MENYOKONG SISTEM PENGHADAMAN YANG SIHAT, MEMBANTU MENGEMBALIKAN KESEIMBANGAN PENCERNAAN SEMULA JADI, DAN MELINDUNGI DARIPADA MASALAH SEMBELIT.

Pemakanan seimbang yang kaya dengan serat, pengambilan air yang banyak dan senaman yang kerap menyumbang kepada pergerakan usus yang sihat. Untuk melegakan masalah sembelit yang kadang-kala berlaku, Herb-Lax melegakan masalah sembelit.*

Daun Senna

Kulit Pokok Buckthorn

Likuoris

Daun Alfalfa

Akar Culver

Jintan Hitam

Jintan Manis

Akar Rhubarb

Bunga Mallow Biru

Keistimewaan Shaklee
  • Campuran proprietari Herb-Lax termasuk daun senna, yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi.
  • Merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh.

Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇

Continue Reading

Bantu Negara Malaysia Kurangkan Jangkitan Covid19


MASIH RAMAI LAGI ....
Masih ramai lagi yang belum sedar bahawa angka kematian COVID19 di Malaysia disebabkan oleh masalah-masalah penyakit kronik. 
Masih ramai lagi yang buat sambil lewa bahawa disekeliling kita ada virus yang sedang mengejar terutamanya yang mempunyai masalah seperti berikut
  • Darah Tinggi 
  • Kencing Manis 
  • Kolestetrol
  • Jantung 
  • Ashtma 
  • Dan lain-lain
Masih ada lagi yang berkira-kira untuk menjaga kesihatan diri sendiri dan orang-orang tersayang.
Masih ramai lagi yang sanggup beli handbang mahal dari sesuatu yang boleh meningkatkan sistem imunisasi.

JOM MULAKAN DARI SEKARANG.
BANTU NEGARA KITA UNTUK KURANGKAN ANGKA JANGKITAN COVID.

6 produk dalam SET KESIHATAN MENYELURUH dan kelebihan setiap set adalah 

  1. Vitamin C - Meningkatkan sistem imun badan, kurang demam selsema, mencantikkan kulit
  2. Energizing Soy Protein - Memberi tenaga, mengenyangkan, kawal paras gula dalam darah, bagus untuk membaiki kulit jerawat dan parut, rendah lemak & tiada kolesterol serta sesuai untuk berpuasa
  3. Vivix - Suplemen yang mampu menembusi hingga ke peringkat DNA sel dalam badan, baik untuk kesihatan menyeluruh, awet muda dan cergas bertenaga
  4. Vitalea Iron Plus - Multivitamin lengkap dengan zat besi, bagus untuk masalah anemia, memberi tenaga, pelengkap nutrisi
  5. Omega Guard - Suplemen Omega 3, bagus untuk fungsi otak, menjaga kesihatan jantung, membakar lemak dan kolesterol
  6. B-Complex - Lengkap dengan asid folik (bagus untuk bakal ibu & ibu hamil), menukar makanan kepada tenaga, meredakan pening dan anti-stress vitamin


Kelebihan yang anda dapat dengan set ini ialah:

  • Harga pasaran RM1025 diskaun 20% menjadi RM818
  • Penjimatan harga set RM207
  • Bonus tunai RM40
  • Percuma keahlian jimat RM35
  • Percuma pos jimat RM10 
  • Percuma COD

Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇
Continue Reading

Vivix Untuk Pesakit Kencing Manis

 


𝐕𝐈𝐕𝐈𝐗 𝐈𝐊𝐇𝐓𝐈𝐀𝐑 𝐔𝐍𝐓𝐔𝐊 𝐑𝐀𝐖𝐀𝐓𝐀𝐍 𝐊𝐄𝐍𝐂𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐀𝐍𝐈𝐒/𝐃𝐈𝐀𝐁𝐄𝐓𝐈𝐒 | Shida Rahmat

Kencing Manis/Diabetis tu sebenarnya masalah yang sama iaitu penyakit jangka masa panjang yang disebabkan oleh badan tidak dapat menghasilkan insulin yang mencukupi, atau tidak dapat menggunakan insulin dengan betul. Insulin ialah hormon yang mengawal paras gula dalam darah dengan membenarkan gula masuk ke dalam sel-sel, dan dengan itu dapat menurunkan paras gula dalam darah.

Apa akan jadi jika insulin tidak dapat bekerja dengan baik? Sudah tentu peningkatan gula dalam darah naik mendadak. 
Oleh itu vivix adalah ikhtiar untuk pesakit kencing manis kerana di dalam Vivix terdapat ramuan yang dipanggil resveratrol yang bersifat anti oksida, anti inflamasi dan anti kanser.

1 Botol Vivix RM475 
Diskaun 20%
RM380 

Terdapat 6 cara 𝐑𝐄𝐒𝐕𝐄𝐑𝐀𝐓𝐑𝐎𝐋 membantu pesakit diabetes/kencing manis.

1) 𝐌𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐢𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐢 tubuh terhadap hormon insulin kerana jika tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan mengeluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes/kencing manis.

2) 𝐌𝐞𝐧𝐠𝐚𝐤𝐭𝐢𝐟𝐤𝐚𝐧 𝐞𝐧𝐳𝐢𝐦 yang sangat berkuasa dalan tubuh kita yang mana enzim ini bertanggungjawab terhadap rembesan hormon insulin dan enzim. Enzim SIRT1 mestilah diaktifkan yang mana enzim ini bertanggungjawab terhadap rembesan hormon insulin dan enzim.

3) 𝐌𝐞𝐧𝐠𝐚𝐰𝐚𝐥 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐬 𝐠𝐮𝐥𝐚 dalam darah dengan ,melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

4) 𝐌𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐥𝐚𝐡𝐚𝐧𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐧𝐝𝐫𝐨𝐦 𝐫𝐢𝐧𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐮𝐥𝐢𝐧 (METABOLIC SYNDROME) yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

5) 𝐌𝐞𝐧𝐠𝐞𝐥𝐚𝐤𝐚𝐧/𝐦𝐞𝐧𝐠𝐮𝐫𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐫𝐨𝐬𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐭𝐚, menggalakkan penyembuhan luka dengan lebih cepat.

6) 𝐌𝐞𝐧𝐜𝐞𝐠𝐚𝐡 𝐩𝐞𝐦𝐛𝐞𝐧𝐭𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐢𝐞𝐧 𝐚𝐠𝐞 yang terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan.

Kesimpulannya 𝐕𝐈𝐕𝐈𝐗 sangat sesuai untuk pesakit kencing manis/diabetis kerana kelebihannya yang sangat bertepatan. Dah tau kan? Tak perlu tunggu esok dan esok untuk dapatkan vivix. Berikan hadiah untuk insan tersayang.

TESTIMONI VIVIX BANTU PESAKIT KENCING MANIS


Testimoni Pertama

Testimoni Kedua

Testimoni Ketiga

Testimoni Keempat

Testimoni Kelima

Testimoni Keenam

Testimoni Ketujuh

Testimoni Kelapan

Testimoni Kesembilan
Testimoni Kesepuluh



Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇




Continue Reading