Vita-lea Iron Plus Shaklee Multivitamin Tertua Di Dunia

Vita-lea Iron Plus Shaklee Multivitamin Tertua Di Dunia
Berada lebih 100 tahun dipasaran pasti bukan laluan mudah untuk Shaklee, tapi mutu produk yang tidak pernah ada kompromi membuktikan hingga ke hari ini bukan sahaja Vitalea mampu bertahan tapi masih diperlukan oleh jutaan manusia didunia.
Keratan Akhbar

Perubahan pakaging vita-lea iron plus

FAKTA YANG PERLU ANDA TAHU TENTANG VITA-LEA IRON PLUS SHAKLEE

  • Vita-lea merupakan vitamin pertama yang dicipta didunia pada tahun 1915. Nama asalnya ialah Vitalize-MineralDicipta oleh pengasas Shaklee iaitu Dr Forrest C. Shaklee
  • Perkataan vita-min pun singkatan dari Vitalize-MineralSo perkataan vitamin yang kita duk sebut kenal dari zaman sekolah tu asalnya dari Shaklee. 
  • Bentuk pun bukan tablet cam sekarang ni, dia liquid dalam botol. Peningkatan teknologi dah merubah bentuknya kepada yang lebih mudah iaitu tablet.
Multivitamin Terawal Di dunia
  • Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi lengkap diekstrak dari buah-buahan dan sayur-sayuran. 12 vitamin dan 7 mineral sepert saranan RDA. Formula Vita-lea sangat komprehensif dan seimbang. 2 tablet Vita-lea‬ bersamaan 40 jenis lauk. 
  • Tak bermakna selepas ambil Vitalea tak perlu makan dah, tetap kena makan macam biasa cuma tak perlu sampai 40 jenis lauk..
  • Tablet multivitamin paling pantas larut dalam air dan tubuh manusia
  • Mineral didalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan pantas oleh usus kecil. Semua orang perlukan vitalea.. kerana ia supplemen asas. Vitalea juga mengandungi teknologi salutan micro.. Dan ia bukan sebarang multivitamin biasa kerana Vitalea menjalani 340 ujian kawal mutu..
  • Tablet multivitamin paling pantas larut dalam air dan tubuh manusia. Mineral didalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan pantas oleh usus kecil
  • Semua orang perlukan vitalea.. kerana ia supplemen asas. Vitalea juga mengandungi teknologi salutan micro.. Dan ia bukan sebarang multivitamin biasa kerana Vitalea menjalani 340 ujian kawal mutu..
Manfaat Vita-lea Iron Plus 
KEPENTINGAN SETIAP ISI KANDUNGAN VITAMIN DI DALAM VITA-LEA IRON PLUS
  1. Biotin – Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak
  2. Vitamin D – Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat
  3. Beta Karotena – Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi
  4. Vitamin E – Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi
  5. Kalsium – Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot
  6. Boron – Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang
  7. Magnesium – Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung.
Kandungan Vita-lea Iron Plus 
MANAFAAT VITA-LEA IRON PLUS
  • Penambahan Tenaga Segera – pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.
  • nutrisi seimbang
    Piramid Makanan
  • Pelengkap Nutrisi – Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya m ereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anemia.
  • Keupayaan Sistem Produktif – Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.
  • Metabolisma – Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.
  • Elemen Penting Pada Sel Tubuh – Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod.
  • Melindungi Organ – melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.
Nutrisi Harian 
SIAPAKAH YANG TIDAK DIGALAKKAN MENGAMBIL VITA-LEA IRON PLUS
Mereka tidak boleh ambil Vita-lea Iron Plus
KENAPA VITA-LEA IRON PLUS ADALAH MULTIVITAMIN TERBAIK? 
Vitamin yang lebih komprehensif kerana mengandungi 23 vitamin dan mineral kritikal dalan jumlah yang seimbang untuk memantapkan kesejahteraan kesihatan kolon.. hati.. mata dan sistem imun dalam jangka masa panjang.
  1. 2 kali lebih antioksidan untuk mencegah kerosakan fungsi imun berpunca daripada radikal bebas
  2. 2 kali lebih kalsium untuk pembinaan tulang
  3. 2 kali lebih magnesium untuk mengekalkan rentak jantung, otot, dan fungsi saraf
  4. 2 kali lebih Beta karotena untuk membentuk vitamin A yang lebih biopotent
  5. 3 kali lebih selenium untuk melindungi paru-paru, kolon dan prostat
  6. 3 kali lebih vitamin K untuk menyokong proses pembinaan tulang
  7. 6 kali lebih boron untuk menyokong kesihatan tulang
  8. 10 kali lebih Biotin yang menyokong proses pengeluaran tenaga.
KESIMPULAN
Vita-Lea adalah formulasi yang direka khas untuk menyokong keperluan khas lelaki dan wanita. Untuk info yang berkaitan boleh tekan link ini

 

Continue Reading

Vivix Bantu Atasi Penyakit Strok

Vivix Bantu Atasi Penyakit Strok 
Penyakit yang berkait rapat dengan aliran darah salah satunya ialah STROK atau juga digelar ANGIN AHMAR.

DEFINASI STROK
Strok merupakan penyakit yang terjadi akibat penyumbatan pada pembuluh darah otak atau pecahnya pembuluh darah di otak. 

Strok boleh menyebabkan se­seorang tidak sedar akan diri (pengsan), dan biasanya mengakibatkan kesukaran utk menggerakkan anggota badan (lumpuh) dan menyebabkan saluran darah tersumbat oleh gumpalan darah.

Strok adalah punca kematian ketiga terbesr di Malaysial. Ia dianggap sebab utama kehilangan upaya yang teruk, dan setiap tahun, dianggarkan 40,000 rakyat Malaysia mengalami strok.

Sesiapa sahaja boleh mengalami strok, termasuk kanak-kanak. Namun, kebanyakan kes menimpa orang dewasa.

5 KESAN STROK
Kesan-kesan strok berbeza dari seorang ke seorang, bergantung kepada bahagian otak yang mana telah terjejas dan kerosakannya. 

Bagi sesetengah orang, kesannya agak sedikit dan sekejap manakala yang lain mengalami kehilangan upaya yang lebih teruk dalam jangka masa panjang.

  1. Sebelah badan lemah - Ini akan menyebabkan masalah untuk berjalan jika melibatkan kaki atau masalah untuk menggunakan tangan.
  2. Masalah kestabilan dan koordinasi badan.
  3. Masalah menelan - Ini merupakan masalah yang sangat biasa berlaku dan juga boleh menjadi sangat merbahaya dalam sesetengah kes. Makanan yang ditelan boleh turun ke saluran pernafasan dan bukannya saluran makanan di tekak apabila makan. Perkara ini boleh menyebabkan pesakit tercekik dan seterusnya pesakit sukar untuk bernafas. Jika masalah menelan ini sangat serius, makanan dan minuman terpaksa disalurkan melalui tiub terus ke perut.
  4. Masalah percakapan dan komunikasi - Pesakit mungkin akan susah untuk bercakap dengan lancar kerana sukar mencari perkataan yang sesuai semasa bercakap atau langsung tidak boleh bertutur. Malah, keupayaan untuk memahami percakapan orang lain, membaca atau menulis turut terjejas.
  5. Masalah penglihatan – Jika bahagian otak yang melibatkan keupayaan melihat telah terjejas, pesakit mungkin mengalami masalah penglihatan berganda (double vision).
JENIS-JENIS STROK 
Stroke Iskemik
Jenis Strok yang paling banyak, yakni sekitar 85%  adalah stroke iskemik, di mana aliran darah ke otak tersumbat oleh gumpalan darah atau timbunan lemak yang disebut plak di lapisan pembuluh darah.

Stroke Hemorrhagic
Stroke hemorrhagic terjadi akibat pecahnya pembuluh darah di otak. Karena pecah maka darah akan menumpuk dan menekan jaringan otak di sekitarnya.
Ada dua jenis stroke hemoragik
  1. Perdarahan intraserebral adalah jenis yang paling umum dari stroke hemoragik. Ini terjadi ketika arteri di otak pecah, membanjiri jaringan sekitarnya dengan darah.
  2. Perdarahan subarachnoid adalah pendarahan di daerah antara otak dan jaringan tipis yang menutupinya.
TANDA-TANDA STROK
  1. Rasa lemah atau kebas secara tiba-tiba pada muka, lengan serta di sebelah bahagian badan adalah antara gejala seseorang itu berkemungkinan diserang strok atau angin ahmar.
  2. Penglihatan juga akan menjadinkabur secara tiba-tiba pada sebelah atau kedua-dua mata.

Tanda-Tanda Strok

BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE MEMBANTU PESAKIT STROK ? 

  1. Vivix membantu mengaktifkan semula sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot dan menggalakka sel menjadi sihat semula.
  2. Ramuan Vivix juga adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan yang ada dalam anggur Muscadine) yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel
  3. Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang rosak, mati dan tidak normal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari.
  4. Vivix membantu menurunkan paras kolesterol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL (kolesterol jahat). Oksidasi LDL ini yang akan menyebabkan serangan kardiovaskular / jantung.
  5. Ramuan vivix sangat tinggi anti-oksidan yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh.
  6. Ramuan 4 jenis bahan utama Vivix menggalakkan pertumbuhan semula mitokondria (penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita.
  7. Ramuan Vivix sangat membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol malah membantu dalam mengekalkan berat badan ideal. 
  8. Ekstrak purple carrot membantu dalam kesihatan salur darah dan platlet yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.
  9. Ekstrak Elderberry pula membantu dalam perlindungan tubuh terhadap penyakit kardiovaskular, stroke dan serangan jantung

Vivix Bantu Pesakit Strok
TESTIMONI PESAKIT STROK 

Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4

Testimoni 5

Testimoni 6

Testimoni 7

KESIMPULAN
Strok juga penyebab utama ketidakupayaan yang teruk, di mana kos merawat pesakit juga adalah tinggi dan rawatan pemulihan bagi pesakit yang terselamat daripada maut mengambil masa yang panjang serta mahal

BOLEH KLIK INFO VIVIX DI SINI Vivix Tidak Beku dan Vivix Viral





Continue Reading

Set Sembelit Shaklee

Set Sembelit Shaklee
Susah nak buang air besar merupakan sesuatu masalah yang sinonim dengan semua orang sedari kecil hingga dewasa.
Hanya yang pernah mengalaminya saja betapa seksanya bila terasa nak.membuang tapi susah keluar.

DEFINASI SEMBELIT 
Sembelit merupakan kepayahan dalam membuang air besar atau membuang air besar yang tidak kerap dan tidak sempurna (complete). Selalu rasa masih ada lagi yang mahu dibuang tetapi payah. OK, kebiasaanya pesakit yang mengalami masalah ini selalu merasakan najis mereka keras, terasa sakit ketika proses pembuangan dan selalu merasakan incomplete feeling of passing the stools.
Simptom lain yang mungkin dialami oleh pesakit adalah kembung perut dan tidak selesa.

SET SEMBELIT SHAKLEE
HERBLAX
Setiap satu herba ini mempunyai fungsi yang sangat baik dalam membantu melawaskan perut, mengatasi sembelit, sekaligus melancarkan penghadaman.
  • Daun Senna telah digunakan secara tradisional sejak beribu tahun dahulu sebagai laksatif (julap) semula jadi. Daun Senna merangsang pembersihan yang lembut pada usus dan perut, serta mengurangkan penyerapan lemak.
  • Buckthorn bark membantu melembutkan najis untum memudahkan pergerakan serta memberi lembapan kepada usus.
  • Licorice root membantu proses detoks di bahagian usus.
  • Daun alfalfa membantu membersihkan usus, melawaskan serta mengurangkan bau badan.
  • Fennel seed membantu mengeluarkan toksin yang terkumpul dari lebihan makanan, membantu pencernaan, dan berkesan untuk mengatasi sembelit serta kembung perut.
  • Anise seed membantu merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu pencernaan.
  • Rhubarb root banyak digunakan di dalam perubatan Cina sebagai antibiotik.
  • Blue malva flower membantu proses detoks
  • Culver’s root membantu mengatasi lebihan air dalam badan (water retention)
Herblax Rm58
ALFALFA COMPLEX 

Tumbuhan bernama Alfalfa adalah antara sumber alam yang sangat berkhasiat terhadap kesihatan manusia secara menyeluruh. Alfalfa yang juga dikenali sebagai “Raja Segala Makanan” merupakan tumbuhan semula jadi terbaik dan berkhasiat dengan menyediakan lebih daripada 300 nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, bioflavonoid, mineral dan vitamin.

Alfalfa Complex adalah merupakan Shaklee Signature Formula yang asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada 1950-an. Alfalfa ditanam di kawasan subur, Antelope Valley, California dan dituai semasa di puncak kematangan iaitu semasa berumur 2 tahun. Selepas dituai, ia diletakkan untuk pengeringan di bawah udara segar dan sinar matahari panas California dan Shaklee hanya menggunakan serbuk dedaun untuk menghasilkan tablet alfalfa.

Khasiat Alfalfa Complex

  1. Meneutralkan kesan pengambilan makanan yang tinggi lemak dan protein, di samping mengurangkan bau badan, nafas berbau, sakit tekak, senak perut dan keletihan.
  2. Membersih dan Menyahtoksik – Membersihkan dan menyahtoksinkan hati serta membantu membekalkan vitamin dan mineral kepada hati untuk berfungsi secara optimum.
  3. Membantu Dalam Penghadaman – Melegakan kembung dan gas yang berlebihan serta merangsang sistem penghadaman untuk berfungsi dengan lebih baik.
  4. Menyokong Rambut Yang Sihat – Meningkatkan peredaran darah dan aliran oksigen pada kulit kepala serta menyediakan perlindungan antioksida kepada folikel rambut. Ini akan meningkatkan kesihatan dan pertumbuhan rambut.
  5. Meningkatkan Sistem Imun – Merangsang pengeluaran sel darah putih dan bertindak sebagai antioksida untuk mengurangkan tekanan oksidatif.
  6. Mengurangkan Keradangan pada sendi dan menguatkan sistem imun
Alfalfa Shaklee RM58
KESIMPULAN
Racun telah banyak dalam usus itu terjadinya sembelit. Jadi berhati-hati jika anda mempunyai pembuangan harian yang tidak lancar, segera bersihkan segala racun dan zat-zat kimia berbahaya yang bersarang dalam perut anda. Kerana semakin lama ia bersarang dalam perut anda, maka semakin besar kemungkinan anda akan terserang penyakit kronik yang boleh menjejaskan kesihatan anda.


Klik pada gambar untuk info lebih detail 


Continue Reading

Youth BB Cream Shaklee

Promosi Youth BB Cream
Telah pun masuk dipasaran Malaysia. Didatangkan dengan 2 warna pilihan iaitu Light Medium dan Medium. Untuk kali ini shaklee membuat harga promosi dengan memberikan Blender Brush secara percuma

YOUTH BB CREAM SHAKLEE  
Diformulasikan dengan polifenol anggur muscadine untuk melindungi dari radikal bebas yang merosakkan, ditambah dengan vitamin C, E, dan B5 untuk menyuburkan.  Green Algae membantu meningkatkan ketegasan, sementara polimer yang berasal dari lautan membuat perisai perlindungan pencemaran.  Zink yang dihasilkan secara semula jadi memberikan perlindungan matahari SPF 30 Broad Spectrum UVA / UVB bebas bahan kimia.
Produk YOUTH® semuanya 100% bebas vegan dan kekejaman.
Bahan Utama Youth BB Cream
WARNA PILIHAN YOUTH BB CREAM 
Light Medium 
Kuning Langsat/Coklat Terang
Mereka yang berwarna kuning langsat ini warna kulitnya agak putih tetapi lebih kepada kekuningan. Tone warna kulit ini berada di tengah tengah antara sawo matang dan putih. Contohnya Neelofa.

Medium 
Sawo Matang
Antara mereka yang tergolong di dalam golongan sawo matang memiliki jenis kulit yang agak gelap daripada Kuning Langsat dan Putih Gading. Warnanya manis sahaja. Selalu dimiliki oleh wanita asia. Contohnya adalah Nabila Huda.

FUNGSI BB CREAM YOUTH SHAKLEE
BB Cream Youth Shaklee berfungsi dalam 5 cara :-
  1. Sekatakan warna kulit
  2. Perbaiki 
  3. Hidratkan 
  4. Suburkan 
  5. Melindungi
BB Cream Youth Shaklee 5 Dalam 1, krim kecantikan yang dicipta khas untuk memenuhi impian setiap wanita yang inginkan kulit yang cantik berseri, bebas cela dan sempurna.

Formulasi hebat dari polifenol anggur muskat untuk melindungi kulit kita dari radikal bebas yang merosakkan dan diperkaya dengan Vitamin C dan vitamin E untuk menyuburkan kulit.
Fungsi 5 dalam 1 Youth BB Cream
6 KELEBIHAN YOUTH BB CREAM 
Tekstur Ringan 
Mix dengan warna kulit secara semulajadi. 

Tahan lama 
Sehingga 8 jam dan mesra wuduk serta mudah ditanggalkan.

Tona semulajadi 
Memberikan glow secara semulajadi tanpa mengubah warna kulit 

Formula semulajadi 
100% vegan dari bahan semulajadi kaya dengan antioksida dan bebas dari 1500 bahan kimia yang merbahaya. Membantu mencantikkan kulit tanpa merosakkannya 

Lembut dan dihidrasi 
Memastikan kulit anda terhidrat dengan sempurna untuk sebarang keadaan 

Pelindung matahari 
Memberi pelindungan dari sinaran matahari UVA dan UVB.
Kelebihan Youth BB Cream
KESIMPULAN
BB Cream Youth bukan sekadar bahan solekkan malah produk ini menutrisikan kulit kerana ia mengandungi banyak vitamin, antioksidan hingga melindungan dari pancaran cahaya matahari

HARGA 
1 tiub Youth BB CREAM 
RM172.50 - harga pasaran 
RM138 - harga ahli 

2 tiub Youth BB CREAM
RM345.00 - harga pasaran
RM276 - harga ahli
Diberikan secara percuma Blender Brush (hanya promosi bulan Oktober 2021 sahaja)

Untuk dapatkan harga ahli, mudah jer hanya masuk ahli RM35 sahaja
Keterangan dan info boleh juga kilik di sini Produk Baru Youth BB cream









Continue Reading

Set Cadangan Ulser Perut Shaklee

Set Cadangan Ulser Perut Shaklee 
Ulser perut adalah keadaan yang menyebabkan rasa sakit perut yang teruk pada individu. 
Umumnya, kesakitan yang dialami berpunca daripada luka terbuka pada lapisan perut. Antara punca biasa ulser perut adalah disebabkan oleh bakteria Helicobacter pylori atau H.pylori.

SET CADANGAN ULSER PERUT SHAKLEE

Alfalfa Complex 
  • Ia bersifat alkali. So, ia amat-amat membantu mengembalikan kenormalan perut yang berasid. Korang tau kan antara punca Gastrik terjadi adalah sebab rembesan Asid Hidroklorik yang dah menghakis dinding perut. So, Alfalfa akan membantu menyeimbangkan tahap pH dalam perut ke paras yang sihat. Asid Hidroklorik ni sangat berasid tau. Boleh sampai melarutkan besi! Haaa. Bayangkanlah kalau asid ni menghakis dinding perut kita. Macam mana tak sakit.
  • Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti Kembung, Hyperacidity, Ulser Perut, Hepatitis dan Sembelit.
  • Bantu buang Angin dalam badan
  • Buang TOKSIN dalam badan.

ESP Shaklee 
  • ada kandungan protein yang tinggi – dapat membantu dalam sistem pencernaan bekerja dengan lebih baik kerana sistem pencernaan kita mula bekerja apabila wujudnya unsur protein dalam perut.
  • ESP Shaklee boleh menggantikan susu – dimana bagus untuk bantu membina semula, memulihkan dan menggantikan sel-sel rosak dengan sel-sel baru di lapisan mukosa perut yang rosak dan menipis akibat hakisan asid
  • ESP merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya yang merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan didalam perut. Di samping itu, nutrien protein yang terkandung didalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.
Set Gastrik Bajet
DI BAWAH INI PULA ADALAH SET CADANGAN PREMIUM LENGKAP 
Set Gastrik Premium
Untuk lebih info boleh klik pada gambar 



Continue Reading

Promosi Baru Youth Skincare Oktober 2021

Promosi Baru Youth Skincare Oktober 2021
Sesungguhnya kali ini Shaklee betul-betul nak bagi peluang untuk kita semua menikmati skincare dari semulajadi yang tidak akan merosakkan kulit sekalipun lapisan kulit luar wajah. PROMOSI JIMAT TERUK nama dia. Jom saya terangkan satu persatu.

PROMOSI JIMAT TERUK YOUTH SKINCARE
PERHATIKAN HARGA SEBENAR DI BAWAH INI
  1. RM193.75 : Youth Gel Oil Clenser 
  2. RM200.00 : Perfecting Skin Toner
  3. RM250.00 : Advance Rebewal Night Cream Light
  4. RM206.25 : Age Defence Moisturizer Spf 50
  5. RM35.00 : Yuran Keahlian 
  6. RM10.00 : Kos Pos 

PROMOSI PERTAMA 
Dengan pembelian 
- Youth Gel Oil Clenser
- Perfecting Skin Toner 
Akan mendapat percuma 
- Age Defence Moisturizer Spf 50 
- Pos 

RM610.00 : Harga Pasaran
RM315.00 : Harga Promosi
RM295.00 : Jumlah jimat teruk set pertama

Pesanan : Anda boleh menambah mana-mana produk shaklee bagi mendapatkan 100uv dan sertai keahlian secara percuma.
Promosi Pertama 
PROMOSI KEDUA 
Dengan pembelian 
- Youth Gel Oil Clenser
- Advance Rebewal Night Cream Light
Akan mendapat percuma 
- Age Defence Moisturizer Spf 50 
- Pos 
- Keahlian 
RM695.50 : Harga Pasaran
RM355.00 : Harga Promosi
RM340.50 : Jumlah jimat teruk set kedua
Promosi Kedua
WOWWW!!!! promosi jimat teruk ini belum pernah shaklee beri semenjak Youth Skincare diperkenalkan pada tahun 2018.
Rugi yang tak beli set ini. Takkan ada lagi promosi macam ini lagi akan datang. Memang sukar nak percaya tapi inilah kenyataan yang anda dapat dengan pembelian set ini.
Dapatkan info Youth Skincare di sini


Sebarang pertanyaan boleh klik pada gambar 



Continue Reading

Produk Baru Youth Activating BB Cream Spf 30 Shaklee

Produk baru Youth Activating Spf 30
 
Pada bulan ini Oktober 2021 akan masuk produk baru dari Youth Skincare. Produk yang sudah pun menjadi bualan hangat di kalangan master-master Shaklee yang sudah pun mendapatkannya.
Youth Activating BB Cream Spf 30 ADALAH pengganti foundation dan banyak lagi faedah !!Jom kita cari info satu persatu tentang Youth BB Cream Spf 30 ini.
RM138 untuk harga ahli 

KOD WARNA KRIM BB YOUTH DAN CARA KENALI KULIT.

Youth Activating BB Cream hadir dalam 4 warna yang boleh dicampur yang direka untuk memberikan liputan untuk setiap warna kulit.  
Sekiranya anda tidak sesuai dengan salah satu daripada empat warna kami, gabungkan dua atau lebih warna untuk membuat warna tersuai anda sendiri. 
Sapukan satu lapisan untuk penampilan semula jadi atau beberapa lapisan untuk liputan yang lebih lengkap. Krim BB Youth Shaklee ini ada 4 warna berbeza.Memang sesuai dengan kulit orang Malaysia

(1) Light

  • Putih Gading
  • Warna kulit seperti Emma Maembong 
(2) Light Medium 
  • Kuning Langsat/Coklat Terang
  • Mereka yang berwarna kuning langsat ini warna kulitnya agak putih tetapi lebih kepada kekuningan. Tone warna kulit ini berada di tengah tengah antara sawo matang dan putih. Contohnya Neelofa.
(3) Medium 
  • Sawo Matang
  • Antara mereka yang tergolong di dalam golongan sawo matang memiliki jenis kulit yang agak gelap daripada Kuning Langsat dan Putih Gading. Warnanya manis sahaja. Selalu dimiliki oleh wanita asia. Contohnya adalah Nabila Huda.
(4) Dark 
  • Hitam Manis/Gelap
  • Barisan warna kulit yang dimiliki oleh masyarakat etnik Asia yang sikit bilangannya adalah Hitam Manis atau Gelap. Contoh kulit adalah Kajol.
4 Pilihan warna Youth BB Cream
BALSEM KECANTIKAN 5 DALAM 1 (BEAUTY BALM) 
  • Balsem kecantikan 5-dalam-1 yang ringan ini, menghidrat, menyuburkan, membetulkan, dan melindungi wajah anda dengan SPF 30 bebas mineral, bebas bahan kimia. Jalan pintas untuk kesempurnaan kulit. Krim BB youth menjimatkan masa anda. 
  • Balsem kecantikan 5-dalam-1 yang tahan lama yang boleh digunakan di bawah (atau bukannya) asas untuk menutupi ketidaksempurnaan dan juga warna kulit.  Formula multitasking menarik kelembapan ke kulit, membantu mengurangkan penampilan garis-garis halus, dan mempertahankan kulit daripada kerosakan sinar UVA / UVB. 
Beauty Balm 5 in 1
5 KEISTIMEWAAN KRIM BB YOUTH 
  1. Tinggi antioksidan, membina kulit sihat, melindungi dengan Spf 30 bagi tona yang sihat 
  2. Ringan, tidak melekat dan tahan air.
  3. Formula semulajadi memghidrat dan melembutkan kulit.
  4. Memberi tona semulajadi 
  5. Kekal sepanjang hari sehingga 8 jam 
Perbezaa Youth BB Cream
KELEBIHAN KRIM BB YOUTH
  1. Spf 30 Spektrum matahari luas UVA/UVB
  2. Diuji oleh pakar kulit 
  3. 1000% vegan
  4. Bebas daripada 1500 bahan kimia 
4 BAHAN KANDUNGAN KRIM BB YOUTH
(1) Argania Spinosa (argan) Minyak Kernel
  • Anti penuaan yang memberi manfaat dan meningkatkan keanjalan pada kulit
  • Antioksidan dan msmbantu melindungi kulit dari sinaran UV
  • Melembabkan dan menghidratkan
  • Antiradang 
(2) Anggur Muskadin
  • Tinggi antioksidan 
  • Anti penuaan 
  • Anti keradangan 
(3) Minyak Kelapa 
  • Kurangkan kekeringan dan biarkan kulit mengekalkan kelembapan
  • Menyediakan penghalang pelindung
  • Kulit licin
  • Mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan
  • Antioksidan
  • Melegakan kulit yang teriritasi 
(4) Algae Hijau 
  • Menghidrat
  • Antioksidan 
  • Meremajakan kulit 
  • Menyuburkan kulit kering 
  • Melindungi kulit dari kerosakan UV
(5) Minyak Biji Orbignya Oleifera (Moringe Tree)
  • Menyediakan penghalang pelindung (anti-bakteria) 
  • Mebaiki kulit akibat kerosakan yang disebabkan oleh pencemaran
  • Antioksidan 
  • Anti penuaan 
  • Meremajakan kulit 
  • Menyuburkan kulit kering
Bahan utama Youth BB Crean
APA KATA TRACIA JONSON, RN ADVANTAGE HEALTH TENTANG BB KRIM YOUTH.
Saya sangat suka krim BB ini. Ia sangat unik dan tidak seperti krim BB lain yang pernah saya cuba. Garis belia ini sungguh luar biasa!  Keseluruhan garis mempunyai 12 paten di atasnya. Ini adalah Vegan dengan kandungan toksin sebanyak 2500 juga yang tidak pernah didengar dalam dunia kecantikan. 
Krim BB ini akan membantu anda mendapatkan kulit bercahaya sempurna yang dirumuskan dengan polifenol anggur Muscadine untuk melindungi daripada radikal bebas yang merosakkan, ditambah vitamin C, E, dan B5 untuk menyuburkan.  Ia mempunyai alga hijau yang membantu meningkatkan ketegasan, sementara polimer yang berasal dari lautan membuat pelindung perlindungan pencemaran.  
Anda mendapat faedah tambahan daripada zink yang dihasilkan secara semula jadi yang memberikan perlindungan sinar UVA / UVB spektrum luas SPF 30 bebas bahan kimia untuk sepanjang tahun. Ia luar biasa dan saya sangat mengesyorkannya. 
TESTIMONI DARI 
Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4
KESIMPULAN
Sudah pasti anda akan mengucapkan terima kasih kepada YOUTH kerana anda boleh pergi kemana saja tanpa solek.Ini kerana ia berfungsi untuk menjaga kulit anda cantik dan melindungi kulit dari kerosakan akibat sinar matahari dan pencemaran juga. 

Jika anda nak tahu info selanjutnya klik pada gambar 



Continue Reading