Promosi Shaklee September 2023



Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia. Sudah semestinya bukan saya je yang tunggu-tunggu apakah promosi Shaklee untuk setiap bulan, malah semuanya tak sabar nak tahu. Saya teruskan kepada perkongsian Promosi Shaklee September 2023.

Terdapat 3 kategori diskaun dalam promosi bulan ini iaitu 40%, 50% dan 60%. Peluang terakhir untuk dapatkan sekarang. Promosi ni hanya dilanjutkan sehingga 8hb September 2023 dan selagi stock masih ada.
Berikut ini saya senaraikan tarikh-tarikh BEST BEFORE setiap produk promosi. 

  1. Esp Soy Protien - 1 Disrmber 2023
  2. Gla Complex - 28 Oktober 2023
  3. Hero Kiddo Gummies - 7 Oktober 2023
  4. Vita-lea For Children - 2 Disember 2023
  5. Vita-E Complex - 4 Oktober 2023
  6. DTX Complex - 26 November 2023
  7. Phytocol ST - 27 Oktober 2023
  8. Coq Trol Plus - 15 Oktober 2023


PENTING!!!!!!

Apa maksud BEST BEFORE dalam dunia makanan tambahan. Meh saya nak terangkan yea. Ramai yang tak faham lagi tentang ini. Sentiasa dibayangi rasa takut nak makan sebab dah habis tarikh tamat tempoh. Jangan bimbang yea semua. Apa yang saya nak terangkan di sini. insyaaAllah dapat membuka mata anda semua tanpa ada rasa was-was lagi.


BEST BEFORE 
BEST BEFORE
BEST BEFORE 

Dalam bahasa mudah difahami "Terbaik sebelum ini" ialah istilah yang digunakan pada pembungkusan produk makanan untuk menunjukkan tarikh terbaik penggunaan produk dari segi rasa, aroma dan tekstur.  Masih boleh dimakan namun kualiti dan kesegaran makanan sudah berkurangan. Masih boleh dijual atau dipamerkan di rak jualan. Boleh klik di sini untuk info yang lebih mudah difahami BOLEH MAKAN KE VITAMIN YANG DAH TAMAT TARIKH LUPUT?

Rasanya semua sedia maklum penyimpanan produk kesihatan adalah pada SUHU BILIK atau lebih mudah simpan di dalam peti sejuk untuk lebih terjamin kualitinya. Jadi, walau pun tarikh sangat hampir, tapi selepas itu penggunaannya adalah 6 bulan dan sangat disyorkan letak dalam peti ais untuk kekalkan nutrien organicnya.

Shaklee produknya TIADA PARABEN dan TIADA PENGAWET, best before maksudnya jangka masa nutrien apa bila berada di luar peti ais. Sementara murah korang boleh dapatkan harga promosi yang sangat mampu milik 

Secara logik walaupun tarikh dah nak dekat luput tapi Shaklee masih jual kerana Shaklee amat yakin tarikh BEST BEFORE tidak membahayakan pelanggan yang mengamalkan pengambilannya.


Contoh:

Pengambilan Coq Trol Plus yang tertera di botol iaitu sebiji sehari. Sebotol untuk penggunaan 1 bulan. Ini bermakna untuk belian 3 botol promosi 60% bermakna boleh makan sehingga 3 bulan. Jadi 3 botol itu akan habis sebelum 15 Disember yang masih di bawah 6 bulan dari tarikh Best Before. Begitu juga lain-lain produk.


Berikut adalah produk Shaklee yang berada pada senarai diskaun 40%. Saya sertakan juga harga ahli dan harga bukan ahli.



Berikut adalah produk Shaklee yang berada pada senarai diskaun 50%. Saya sertakan juga harga ahli dan harga bukan ahli.



Berikut adalah produk Shaklee yang berada pada senarai diskaun 60%. Saya sertakan juga harga ahli dan harga bukan ahli.




PROMOSI SEPTEMBER 2023 (baru)

Nutriferun Granules 
Tampak mahal harganya tetapi impaknya sangat besar kerana fungsinya meningkatkan interferon.. Klik di sini untuk info lebih detail tentang Nutriferon Granules




PROMOSI SEPTEMBER 2023 (dilanjutkan)

Set Rambut Shaklee
Klik di sini info setiap fungsi Set Penjagaan Rambut Shaklee



Promosi Istimewa Untuk Ahli Baru

Belian mana-mana produk Shaklee dari 1hb September hingga 31hb Oktober bernilai anggaran RM250 bersamaan 60uv akan mendapat Percuma keahlian. Layak secara automatik dapat harga ahli.

Contoh:

Belian Omega Guard 2 (66uv)
RP : RM285.00
DN : RM228.00

Belian Promosi Set Kesihatan Kanak-kanak 60% diskaun (72uv)
Hero Kiddo Gummies 
Vita-Lea For Chidren 
RP : 333.00
DN : 266.40 



UNTUK ORDER DAN KONSULT YANG PADU. TEKAN LINK INI dari KAK SHIDA RAHMAT 


Post a Comment

0 Comments