Nikmati Renewal Shaklee Tanpa Bayaran



Dah tak macam dulu. Apa yang tak macam dulu? Meh nak kongsi berita baik ni. Untuk mereka yang bergelar ahli Shaklee sedia ada, sekarang nak buat renewal Shaklee tak perlu bayar RM30 lagi tau. Haaa macam mana tu? Nikmati Renewal Shaklee Tanpa Bayaran.

Tanpa bayaran itu ada 2 maksud yang berbeza tau. Baca seterusnya apa yang nak saya kongsi dan ceritakan.


Nikmati Renewal Shaklee Tanpa Bayaran.

1. Renew Atas Belian 

Cara yang pertama ni tersangat lah mudah sebab kita boleh beli mana-mana produk Shaklee tak kira la harganya berapa pun.
Kita yang dah sememangnya pengguna tegar Shaklee ofcos setiap bulan nak tambah vitamin yang dah konsisten kita makan. Betul tak?

Samada nak tambah atau nak buat ready stock. Bila kita beli produk tersebut secara automatik lah dah dapat Renewal Shaklee. Tu yang saya kata tanpa bayaran. Tak perlu bayar RM30.

Pembelian ini boleh dibuat di mana-mana cawangan Shaklee di Malaysia atau belian secara online. Jika beli di web shaklee, 1 produk anda perlulah membayar kos penghantaran sebanyak RM10 dan tunggu sehingga barang sampai ditangan anda.

Tapi!!
Berbeza jika kita beli di mana-mana cawangan branch Shaklee. Anda terus dapat barang dan boleh bawa balik terus tidak ada cas yang lain. Bermaksud juga tiada cas tersembunyi. 


2. Belian produk bernilai 100UV

Yang ni pula beli produk shaklee anggaran RM300 ke atas, anda akan dapat percuma pos jika belian dibuat melalui online. Dah la dapat percuma pos. Termasuk pula kawasan Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak. Secara automatik juga dapat renewal Shaklee juga secara percuma. 

Sambil beli untuk pemakanan diri sendiri, anda juga dapat nikmati juga keistimewaan renewal Shaklee tanpa bayaran RM35.

Sebenarnya, join Shaklee TIDAK DIWAJIBKAN untuk berbisnes TAPI semua ahli ada peluang untuk berbisnes walaupun bermula makan sendiri. Berbeza dengan syarikat lain, di Shaklee cuma ada jenis 1 keahlian sahaja.


Ok, dah faham ke belum? Tak perlu bayar RM30 point utama. Bayar barang sahaja sebab kita perlukan vitamin itu untuk kita consume setiap bulan. Ok sekarang lebih faham kan? Lebih jimat kerana dengan vitamin yang kita beli tu secara automatik Shaklee dah pun renew keahlian kita.



Apabila dah menjadi ahli Shaklee, anda boleh nikmati:-

  1. Untuk harga ahli nikmati 20% diskaun dan adakalanya promosi yang Shaklee adakan setiap bulan, anda akan nikmati hampir 50% diskaun.
  2. Cash bonus (beli produk, kumpul points dan Shaklee bayar bonus sehingga to 21%. Dibayar setiap 14/15hb setiap bulan.
  3. Konsultasi kesihatan eksklusif daripada Pakar Nutrisi Shaklee.
  4. Promosi bulanan macam-macam ada, yang pasti berbaloi-baloi! dan harga lebih jauh murah.
  5. Pada masa yang sama, anda boleh memulakan Bisnes Shaklee dan grab semua ganjaran peluang perniagaan yang Shaklee dah sediakan pada bila-bila masa. Baca kan sini jer pun dah best kan? Baca juga Kelebihan Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee



So, berapa bayaran untuk join member dan perlu renew kah setiap tahun?

Ok, bayaran pendaftaran keahlian cuma RM35 sahaja atau percuma dengan pembelian 100uv bersamaan RM350 dan ke atas harga produk semasa pendaftaran. 




Pendaftaran pun secara ONLINE boleh klik di sini untuk anda isi borang. 
Boleh terus buat belian atau jika tak pasti boleh hubungi saya terus di sini selebihnya akan saya akan uruskan. 

Renewal percuma asalkan membership aktif. Beli apa-apa produk 3 bulan sebelum atau selepas tarikh lahir setiap tahun. 


TIP UNTUK YANG NAK MULAKAN BISNES SHAKLEE.

PASTIKAN anda memilih "mak Shaklee atau upline" yang anda percayai, aktif, mudah berurusan, ada barang ready stock, boleh guide anda tentang cara makan suplemen secara berkesan serta boleh membantu anda dalam pemilihan produk yang sesuai.

Sebab... bila dah daftar, susah untuk tukar "mak" tau kecuali id ahli anda dah tak ada dalam sistem Shaklee barulah boleh tukar mak baru. Buat pilihan dengan bijak.

Yang nak join member Shaklee boleh pilih saya sebagai Mak Shaklee atau upline anda. eeeee. Saya berpengalaman 9 tahun dalam bisnes Shaklee. Tak pernah paksa bisnes bagi mereka yang dicide untuk makan sendiri sahaja.


Baca juga info yang berkaitan di bawah ini: 

#shakleethrive2023
#projekblogmega
#pengedarshakleeaktif
#shakleejohor
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023


Post a Comment

0 Comments