Testimoni ResV Untuk Tidur Yang Berkualiti, Kesihatan Sendi, Pemulihan Dan Tenaga



Pelbagai masalah kesihatan telah dibaik pulih oleh ResV kerana kelebihan yang ada pada ResV itu sendiri.

Vivix mengandungi resveratrol 10x ganda lebih hebat daripada resveratrol biasa. Manakala ResV 30kali Ganda lagi power dari vivix. Himpunan Testimoni ResV seperti di bawah:




TIDUR YANG BERKUALITI

Kalau biasa bangun pagi rasa malas dan mesti ada sakit-sakit kan?. Dengan pengambilan ResV pasti akan rasa perbezaan kerana Polifenol yang terdapat di dalam ResV bantu tidur anda.

Kajian lain menunjukkan resveratrol dapat memberi manfaat kepada mood, meningkatkan fungsi otak dan meningkatkan prestasi kognitif.

Kajian menunjukkan resveratrol diet boleh membantu menguatkan kitaran tidur-bangun. Keupayaannya untuk meringankan kesakitan kronik dan meningkatkan mood juga boleh menyumbang kepada kesan pengambilan tidur dari resveratrol.


Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4

Testimoni 5 

=========================================



KESIHATAN SENDI


ResV memberi pergerakkan sendi yang lancar kerana kandungan ResV itu sendiri berfungsi untuk sendi yang lebih fleksibel.

  1. Mengekalkan dan memperbaiki fungsi dan struktur sendi.
  2. Mengurangkan faktor yang menjadi punca kepada penyakit berkaitan sendi.
Dapat disimpulkan bahawa telah terbukti resveratrol boleh membantu:
Menyelenggara dengan yang baik pada sendi normal, juga memberikan perubahan yang lebih baik terhadap kesan fisiologi kepada sendi termasuklah (faedah yang positif)



Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4

Tedtimoni 5

=========================================


PEMULIHAN YANG PANTAS

Resveratrol adalah antara unsur polifenal. Ia banyak terdapat di dalam buah -buahan seperti anggur merah, beri, polyganum cuspidatum dan kacang. Resveratrol ini bertindak sebagai antioksidan dan melindungi tubuh dari kerosakkan.
Banyak kajian yang menunjukkan keupayaan resveratrol dalam pemulihan luka pembedahan. Ini cara bagaimana resveratrol bantu baiki luka pembedahan cepat kering:
Memberi Tenaga Dan Meningkatkan Prestasi Sel
- Sel akan lebih bertenaga dan ini akan melancarkan peredaran darah. Jika peredaran darah berjalan lancar , maka ubat atau vitamin dapat sampai ke tempat luka. Oksigen juga dapat dibawa dan mengalakkan luka pembedahan cepat kering.

Melindungi Dan Memperbaiki sel
- Jika sel dapat tenaga yang cukup, ia akan meningkat sel imun yang mana, sel imun bantu untuk elakkan luka dari jangkitan.


Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4

Testimoni 5


 ========================================



BERTENAGA SEPANJANG MASA
Bagaimana ResV Membantu Tambah Tenaga?
  1. 10x Ganda Resveratrol Dalam resv  Bantu Tingkatkan Kuantiti Metokondria Di dalam Sel.Jika sel-sel kita bertenaga, badan kita akan turut jadi bertenaga.
  2. Secara ringkasnya, di dalam badan kita ni ada beribu-ribu sel.Dalam sel pula terdapat mitokondria. Mitokondria umpama ‘generator’ untuk sel. Ia bertindak sebagai pusat jana kuasa yang berfungsi untuk memberi tenaga kepada sel.
  3. Bila sel bertenaga ia akan meningkatkan tenaga badan secara keseluruhannya.Tapi seiring dengan meningkatnya usia kita, Mitokondria di dalam sel juga akan semakin berkurangan.
  4. Bila mitokondria semakin berkurangan, sel-sel badan juga semakin lemah. Bila sel lemah, badan akan automatik menjadi lemah dan mudah mendapat penyakit.

Testimoni 1

Testimoni 2 

Testimoni 3 

Testimoni 4 

Testimoni 5 


Jadi apa kata hadiahkan sebotol dua ResV Shaklee untuk kesihatan diri dan orang-orang tersayang disekeliling anda. Tiada yang lebih baik daripada kasih sayang dan kesihatan berpanjangan.

UNTUK RESV PROMO Klik Di Sini
Untuk info berkaitan ResV klik di bawah: 

Post a Comment

0 Comments