Awet Muda Dari Dalam


AWET MUDA DARI DALAM
Mempunyai kulit yang sempurna dan awet muda adalah impian setiap orang. Walau bagaimanapun, penuaan adalah sebahagian daripada kehidupan semula jadi yang tidak dapat dielakkan.

Jangan bimbang kerana makanan yang anda makan, terutamanya polifenol, boleh membantu penuaan secara sihat, baik dari dalam ataupun dari luar.




TAHUKAH ANDA
Menurut Australasian College of Dermatologist, 80% penuaan kulit pramatang disebabkan oleh sinar UV.1,2 Pendedahan berlebihan kepada sinaran UV boleh membawa kepada pelbagai kerosakan kulit seperti :

  • Garis halus 
  • Kedutan atau kendur
  • Tompok penuaan atau tompok matahari
  • Tompok merah bersisik
  • Kulit kering dan kasar
  • Kegatalan Kulit

Punca Penuaan Pramatang

  • Tekanan
  • Sinar UV 
  • Merokok
  • Kafein



Polifenol adalah Penyelamat!
Banyak kajian menunjukkan bahawa antioksida alam semulajadi yang berkuasa seperti polifenol dapat membantu mengekalkan seri wajah awet muda secara semula jadi dalam beberapa cara.

  1. Melindungi kulit daripada kerosakan UV dengan meningkatkan antioksidan antara sel badan seperti superoksida dismutase, yang berfungsi sebagai mekanisme pertahanan terhadap kerosakan radikal bebas.
  2. Menghalang tahap sitokin proinflamasi dalam kulit, mengurangkan kemerahan, sensitiviti dan keradangan selepas terdedah kepada sinaran UV.
  3. Menghalang kerosakan UV yang disebabkan oleh DNA serta mengaktifkan mekanisme pembaikan kerosakan DNA, 6 mengekalkan kulit sihat dan bersinar sepanjang hari!


Campuran sempurna Polifenol
Bahan botani ini memberikan spektrum polifenol unik yang meningkatkan kesihatan sel dan menggalakkan kepanjangan umur.

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. .

Vivix minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 

Yang mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. 

VIVIX SHAKLEE telah dipatent sebagai cecair mengandungi antioksidan resveratrol dan polifenol. Gabungan ini menjadikan Vivix 10x lebih berkuasa berbanding resveratrol tunggal. Hanya terdapat di Shaklee. 

RAMUAN VIVIX 
Sememangnya dari bahan-bahan semulajadi







TESTIMONI BERGAMBAR 
Menyaksikan perubahan wajah-wajah setelah mengamalkan VIVIX secara konsisten.











PROMOSI VIVIX SEDANG BERJALAN 
Jangan abaikan info ini jika anda nak harga ahli dan diberi diskaun 10%




Detail seterusnya BOLEH KLIK DI SINI 
Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahma

Post a Comment

0 Comments