Vivix Sebagai Hadiah Untuk Ibu Tersayang



Assalamualaikum ..
Salam 1 Malaysia..

Tak lama lagi seluruh warga dunia yang bergelar ibu akan meraikan HARI IBU SEDUNIA.

Sudah tentu kita sebagai anak menginginkan sesuatu sebagai hadiah untuk diberikan kepada ibu-ibu tersayang.
Hadiah yang paling berharga tetapi tidaklah setanding pengorbanan ibu kepada kita ysng menjaga kita dari kecil hingga dewasa.

Nahh !!! Tibalah masanyer VIVIX SHAKLEE diberikan kepads ibu tersayang sebagai HADIAH HARI IBU.


⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵

Dalam Surah Luqman ayat 14 yang bermaksud; “Dan Kami wajibkan manusia berbuat baik kepada kedua ibu bapanya, ibunya telah mengandungkannya dengan menanggung kelemahan demi kelemahan (dari awal mengandung hingga akhir penyusuan) dan tempoh menceraikan susu ialah selama dua tahun. Bersyukurlah kepada Ku dan kepada kedua ibu bapa mu dan (ingatlah) kepada Akulah juga tempat kembali (untuk menerima balasan).”

⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴


🌼Tiada yang lebih indah daripada melihat ibu gembira.

🌼Tiada yang lebih indah dari membuat ibu bahagia.

🌼Tiada yang lebih indah dari melihat ibu terus sihat dan bertenaga.


Seiring dengan pertambahan usia, ibu adalah insan yang banyak berjasa kepada kita dan  sering ditimpa masalah kesihatan.

Sesungguhnya tiada yang lebih bernilai dari erti sebuah kesihatan. Justeru iyu Vivix Shaklee adalah jawapan kepada kesihatan ibu tersayang.

Vivix Shaklee ini merupakan minuman botanikal dalam bentuk yang mudah diamalkan oleh golongan veteran yang rata-rata sukar untuk menelan pil atau kapsul yang banyak. Ini lebih memudahkan kerana ianya berbentuk cecair.






Kenapa mesti VIVIX pilihan hadiah HARI IBU?
Sudah pastinya kerana 

🍇Vivix dapat membantu mengurangkan risiko penyakit diabetes. Malah daripada testimonial pelangggan hasil pengambilan Vivix, terdapat penurunan bacaan gula di dalam badan.

🍇Vivix juga dapat meningkatkan kesihatan sendi dan buah pinggang. Hasil daripada pengambilan Vivix, di antara testimonial yang saya perolehi adalah, tiada lagi sakit lutut dan alhamdulillah daripada solat duduk, ada yang dah boleh solat berdiri. Syukur sangat.

🍇Vivix juga membantu untuk mencegah serangan kanser. Ini kerana Vivix membantu untuk meningkatkan pertahanan sel-sel badan dan memperbaiki sel-sel rosak. Secara tidak langsung, ia membantu badan untuk 'menolak' sel-sel jahat.

🍇Vivix juga membantu untuk mengurangkan risiko penyakit jantung. Bagi anda yang menghidap darah tinggi, kolestrol tinggi, suka makanan berlemak, Vivix adalah sesuai untuk anda kerana ia dapat membantu mencegah keradangan dan merendahkan tahap kolestrol dalam badan yang menjadi punca kepada penyakit jantung & kardiovaskular seperti strok dan serangan sakit jantung.

🍇Vivix juga dapat membantu meningkatkan kesihatan sistem imun badan. Ia membantu badan kita untuk menangkis serangan penyakit sepert selsema, demam, batuk dan sebagainya.

🍇Vivix juga dapat membantu meningkatkan kesihatan mata dan mencegah penyakit mata seperti glaukoma, katarak dan sebagainya.

🍇Vivix juga membantu mengelak risiko serangan lupa atau Alzheimer. Ini kerana Vivix membantu sel-sel otak untuk berfungsi dengan baik.

🍇Dengan mengamalkan Vivix juga, ia membantu untuk kekal awet muda sebab Vivix bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksidan.

Pendek kata, Vivix sesuai untuk kesihatan secara menyeluruh. Sebab itu, ramai yang gemarkannya kerana ia mudah di ambil dan rasanya yang enak iaitu hasil gabungan daripada anggur muscadine, lobak ungu, buah eldeberry dan polygonum cuspidatum (knotweed jepun). Gabungan 4 tumbuhan semulajadi inilah yang menjadikan Vivix cecair yang digemari ramai dan membantu ramai orang meningkatkan kesihatan mereka.







Berikan VIVIX kepada ibu tersayang. In Sha Allah, amal bakti yang kita taburkan pada orang tua kita untuk memastikan orang tua kita sihat sejahtera akan mendapat balasan yang baik di sisi Allah swt.



Setiap pembelian 2 botol Vivix akan mendapat 
keahlian PERCUMA
Postage PERCUMA
Cash back rm3+.++ 

Jom dapatkan VIVIX anda sekarang!!

BERIKAN KESIHATAN YANG BAIK UNTUK SEISI KELUARGA.
KELUARGA SIHAT HATI PUN SENANG.


Untuk order.
Untuk masuk bersama team saya.
HUBUNGI SAYA SEKARANG, 

Hanya klik link di bawah ini 

http://www.wasap.my/60197297176/SetShaklee 

#hargagempak
#codskudai
#codsenai
#codpulai





   

Post a Comment

0 Comments