Kembar Vivix Mampu Milik


KENAPA SAYA KATA KEMBAR VIVIX? 

Sebab kandungan vivix ada RESVERATROL. 
Kandungan coq trol plus juga ade RESVERATROL.

KENALI RESVERATROL 
Resveratrol? Apa tu? sebut pun macam dah berbelit-belit. Tapi tahu tak yang Resveratrol ni memberikan manfaat kepada kesihatan tubuh kita. Resveratrol adalah ahli kumpulan sebatian tumbuhan yang dikenali sebagai polifenol. Sebatian ini dianggap mempunyai ciri-ciri antioksidan, melindungi tubuh daripada jenis kerosakan dikaitkan dengan peningkatan risiko untuk keadaan seperti kanser dan penyakit jantung.

Resveratrol ditemui pada kulit anggur merah, tetapi sumber-sumber lain termasuk kacang dan beri. Oleh sebab resveratrol dianggap sebagai mempunyai begitu banyak manfaat pada kesihatan, maka tidak hairanlah bahawa ada sesetengah penjual yang mengambil kesempatan dengan menjual makanan tambahan resveratrol. Oleh itu, pastikan anda mengambil resveratrol yang tulen.



Resveretrol adalah satu kompaun yang dijumpai dalam tumbuhan seperti Polyganum Cuspidatum dan Anggur Merah. Ia biasanya digunakan oleh tumbuhan untuk mengawal dari serangan parasit atau serangan persekitaran yang merosakkan. Kiranya ia satu antioksidan untuk melindungi diri.

APA MANAFAAT RESVERATROL? 
Menurut kajian, resveratrol mempunyai pelbagai faedah kepada antipenuaan ataupun memerangi penyakit. Penyelidikan awal menujukkan bahawa resveratrol boleh membantu melindungi tubuh daripada beberapa penyakit, termasuk:-

🍁Penyakit Jantung
Resveratrol membantu mengurangkan keradangan, mencegah pengoksidaan LDL kolesterol "buruk", dan menjadikannya lebih sukar untuk platetet melekat bersama-sama dan membentuk darah beku yang boleh membawa kepada serangan jantung. Resveretrol boleh mengelakkan penyumbatan pada arteri/ salur darah kita. Ia dapat mengelakkan penyumbatan berlaku seterusnya mengelakkan dari terkena serangan jantung. 

🍁Mencegah Kanser
Resveratrol dapat menghadkan penyebaran sel-sel kanser dan mencetuskan proses kematian sel kanser.

🍁Penyakit Alzheimer
Resveratrol dapat melindungi sel-sel saraf daripada kerosakan dan pembentukan plak yang boleh membawa kepada Alzheimer.

🍁Diabetes
Bagi pesakit diabetes, resveratrol dapat membantu mencegah rintangan insulin, satu keadaan dimana badan menjadi kurang sensitif kepada kesan insulin yang mengurangkan gula hormon, darah. Rintangan insulin adalah pelopor kepada diabetes.

🍁Resveratrol Mampu Menjaga Kesihatan Mata
Berdasarkan penyelidikan Vision di Washington University School of Medicine, mereka adalah yang pertama mengenal pasti laluan gen baru yang mana resveratrol melindungi peredaran darah dalam mata. Ilmu pengetahuan yang baru adalah berkaitan secara langsung dengan membantu dengan beberapa masalah mata berkaitan dengan penuaan (degenerasi makula dan retinopati diabetik).

🍁Perangsang Testosterone
Apakah itu testosteron? Ia adalah hormon seks lelaki. Bermula usia 30 an hormon ini akan semakin berkurangan. Jadi dengan menambahkan hidangan resveretrol dalam pemakanan harian boleh membantu masalah lelaki ini.

🍁Ketajaman Mental
Resveratrol juga dikatakan dapat membantu melancarkan perjalanan darah ke otak.
Penyelidik percaya bahawa resveratrol mengaktifkan gen SIRT 1 iaitu satu mekanisme biologi yang seolah-olah untuk melindungi tubuh daripada kesan-kesan bahaya obesiti dan penyakit penuaan.


Haaaa inilah yang saya maksudkan KEMBAR VIVIX kerana RESVERATROL terdapat juga dalam COQ TROL PLUS yang tengah promo sekarang ni.

JOM KENALI COQ TROL PLUS 
Apa itu CoQ-Trol Plus Shaklee? Produk yang baru dilancarkan Januari 2018 ini ternyata memiliki kebaikan, manfaat dan keistimewaannya sendiri untuk jantung, otak dan hati.

Coenzyme Q10 adalah komponen yang penting untuk penghasilan tenaga di dalam sel. Ia berada di dalam mitokondria, stesen janakuasa sel. Coenzyme Q10 tinggi dalam sel otak, jantung, dan hati. Ia menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Ia juga adalah antioksida yang berkesan, melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.
Walaubagaimanapun, tahap Coenzyme Q10 menurun apabila usia kita meningkat dan penggunaan statin untuk menurunkan kolesterol menyebabkan tahap Coenzyme Q10 semakin rendah di dalam tubuh.
Dengan peningkatan tahap tenaga yang lebih baik, kita mempunyai lebih ketajaman mental, berasa lebih bertenaga dan dapat melakukan lebih banyak perkara dalam satu hari. Serlahkan kehidupan anda dengan Coenzyme Q10, penjana tenaga utama anda!


MANAFAAT COQ-TROL PLUS UNTUK KESIHATAN

🌷 Tenaga yang berkekalan

Kandungan CoQ10 yang lebih tinggi menghasilkan lebih banyak tenaga di dalam sel anda serta membekalkan tenaga dengan lebih cekap. Hasilnya, anda boleh menjalani hari anda dengan bertenaga, cergas, dan berkeyakinan! Peningkatan CoQ10 membantu,

- Meningkatkan kekuatan otot.
- Mempercepatkan pemulihan luka.

🌷 Peredaran Darah yang Sihat
CoQ10 lebih tertumpu pada organ-organ yang menggunakan banyak tenaga seperti jantung. Peredaran darah yang sihat menunjukkan jantung anda kuat dan sihat. Untuk mengekalkannya berdegup dengan sihat, anda memerlukan CoQ10 tambahan yang membantu, 

- Menguatkan otot-otot jantung.
- Menyokong fungsi jantung yang sihat.
- Meningkatkan paras tenaga untuk mereka yang mengambil statin.

🌷 Sistem Reproduksi yang Sihat
Selain bertindak sebagai antioksida yang kuat untuk melawan tindakbalas oksidatif, CoQ10 juga menyokong sistem reproduktif yang sihat dengan meningkatkan tenaga dalam sperma dan ovum. Pengambilan CoQ10 membantu, 

- Meningkatkan jumlah sperma yang sihat.
- Meningkatkan pergerakan sperma.
- Meningkatkan kualiti ovum.

🌷 Kulit Yang Berseri
CoQ10 juga terdapat di permukaan luar kulit yang melindungi kulit anda dari sinaran UV yang berbahaya. Ia juga membekalkan tenaga untuk sel-sel yang rosak memperbaiki diri mereka sendiri, jadi kulit anda kekal berseri dan kelihatan lebih muda. Pengambilan CoQ10 membantu, 

- Menganjalkan kulit dan mengurangkan kedutan.
- Meningkatkan tekstur kulit.

🌷 Meningkatkan Fungsi Kognitif
Bertindak sebagai antioksida yang melindungi saraf, CoQ10 membantu mengurangkan pembentukan plak amiloid,9 salah satu punca utama Penyakit Alzheimer, di dalam otak anda. Kekalkan kesihatan sel-sel otak dan tingkatkan memori, tumpuan serta minda anda dengan CoQ10 yang juga membantu, 

- Menjana fungsi otak yang sihat.
- Meningkatkan fokus dan fungsi-fungsi sel otak.

PERBEZAAN JUMLAH MG RESVERATROL DI DALAM VIVIX DAN COQ TROL IALAH :- 

COQTROL : 2 MG
VIVIX : 100 MG 

OLEH SEBAB ITULAH SAYA KATAKAN COQ TROL KEMBAR VIVIX MAMPU MILIK 

NOW SEDANG BERJALAN PROMO HINGGA HUJUNG BULAN.
HARGA MAMPU MILIK.
DAPATKAN MELALUI SAYA 


♻Facebook
https://www.facebook.com/azman.rk

♻Page 1
https://www.facebook.com/shidasupplement/

♻Page 2 
https://www.facebook.com/shidavivix0197297176/

Instagram 
https://www.instagram.com/shida_supplement

♻Twitter
https://twitter.com/ShakleeShida

♻Pinterest
https://www.pinterest.com/azmanshida

♻Whatsapp 
http://www.wasap.my/60197297176/ShakleeReadyStock





















Post a Comment

0 Comments