Keistimewaan Shaklee

Falsafah Produk Shaklee


🍀 Selama lebih 60 tahun, keluarga berbilang generasi telah menaruh kepercayaan bahawa Shaklee mampu melakukan apa yang syarikat lain tidak mampu untuk lakukan 
– menghasilkan produk yang selamat secara semula jadi DAN terbukti berkesan.
🍀 Misi kami di Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan semestinya lebih baik, untuk semua. 
🍀 Kami melakukannya melalui penghasilan produk semula jadi yang sangat luar biasa, dan anda sentiasa mahu berkongsi cerita dengan keluarga dan rakan mengenainya. 
🍀 Setiap bahan yang memasuki setiap botol Shaklee telah dicipta untuk memperbaiki kesihatan, berfungsi tanpa kompromi, dan lembut serta mesra pada alam sekitar.
🍀 Apabila anda memilih Shaklee, anda akan mengetahui tiga perkara yang nyata dan benar.🍀 Ia SELAMAT. Ia TERBUKTI. Dan ia BERKESAN.

SELAMAT 


8 SEBAB UNTUK MEMPERCAYAI KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE

⤵ Produk yang selamat datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, dan itulah yang kami gunakan.
⤵ Keselamatan mutlak amat penting di Shaklee, dan kami tegaskan bahawa standard kami tiada tandingan.
⤵ Bahan-bahan untuk produk kami dipilih secara teliti untuk memenuhi standard prestasi dan penyaringan yang tinggi. 
⤵ Malah, standard ketulenan kami adalah antara yang paling ketat dalam industri nutrisi dan pemakanan berkhasiat untuk memberi jaminan bahawa semua produk kami adalah selamat.
⤵ Apabila anda fikirkan “Shaklee”, fikirkan “Tulen”.

1 - KAMI MENYARING LEBIH 350 BAHAN CEMAR, RACUN SERANGGA DAN BENDASING UNTUK SETIAP BAHAN BOTANI BAHARU
- Selain itu, kami turut menyaring untuk bahan cemar lain termasuk logam berat, sisa pelarut, kehadiran radiasi dan pencemaran mikrob.

2 - LEBIH DARIPADA 250 UJIAN RACUN SERANGGA DILAKUKAN, MELEBIHI SYARAT UNITED STATES PHARMACOPEIA (USP)

3 - KAMI MELAKUKAN LEBIH 100,000 UJIAN KUALITI SETIAP TAHUN
- untuk memastikan produk kami selamat digunakan oleh anda dan keluarga anda.

4 - TIADA TAMBAHAN PENGAWET, PEMANIS ATAU PERASA TIRUAN

5 - BEBAS GLUTEN








Produk kami Bebas Gluten, berita baik untuk mereka yang mengalami alahan gluten dan sensitif-gluten. Dengan produk bebas gluten, kami mahu anda memiliki usus dan sistem penghadaman yang lebih sihat.

6 - BUKAN GMO








Produk Shaklee adalah bebas GMO dan disahkan melalui Program Pe7ngekalan Identiti (Identity Preserved Program (IPP)), pendekatan paling dipercayai untuk memastikan produk kami kekal Bukan- GMO dari peringkat biji benih hingga ke proses pengilangan.

7 - TERBIODEGRADASI









Berpegang pada prinsip selamat, handal dan mesra alam, produk Get Clean Home Care kami adalah Terbiodegradasi yang tidak mengandungi fosfat, nitrat atau borat. Kami menjadikannya satu tanggungjawab dan amanah untuk menjadikan planet kita lebih sihat sepanjang masa.

8 - KAMI TIDAK MELAKUKAN UJIAN KE ATAS HAIWAN









                                                                                                                                                                                    TERBUKTI 


Para saintis kami sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen dan mujarab dari alam semula jadi, semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian mereka sendiri untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujarabannya.

1 - LEBIH 100 PEMBENTANGAN DAN KERTAS SAINTIFIK DITERBITKAN
Produk kami disokong oleh lebih daripada 100 pembentangan dan kertas saintifik yang diterbitkan, yang membuktikan bahawa ia membawa perubahan kepada kesihatan anda. Salah satu ujian ini ialah Kajian Penanda Aras, yang menunjukkan bahawa orang yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin atau tiada suplemen sama sekali.

2 - TELOMERE









Kajian Telomere menunjukkan bahawa pengguna Shaklee yang mengambil suplemen selama 5 tahun mempunyai telomere lebih lamaberbanding pengguna sihat tanpa-suplemen.

3 - PATEN SHAKLEE
Produk Shaklee mempunyai lebih daripada 70 paten dan sedang-dipaten..

4 - SISTEM PELEPASAN BERPATEN
Sistem pelepasan berpaten Shaklee dicipta untuk memperbaiki dengan ketara kadar penyerapan nutrien utama dalam tubuh, menyediakan nutrien yang betul, di lokasi yang betul dan pada masa yang tepat.

P/S :- Layari healthresource.shaklee.com untuk lampiran lengkap penyelidikan yang ditaja oleh Shaklee.

~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥

Shaklee terus menerajui dengan Inovasi Produk Hebat

Di Shaklee, inovasi tidak pernah terhenti. Sejak kami memikul tanggungjawab dan dedikasi untuk melaksanakan legasi dan warisan inovasi Dr. Shaklee bagi membantu orang ramai menjalani kehidupan yang lebih baik, kami sentiasa mencari peluang dari sains dan alam semula jadi untuk mendapatkan penyelesaian baharu demi kehidupan yang lebih baik.

Dr. Forrest C. Shaklee Global Innovation Center memiliki peralatan saintifik yang moden dan termaju untuk memastikan produk Shaklee memenuhi dan melangkaui standard tertinggi industri untuk ketulenan dan keselamatan produk. 

Semua produk dalam portfolio Shaklee akan dibangunkan dan diuji di dalam kemudahan ini menggunakan fungsi R&D, termasuk penyelidikan pemakanan dan nutrisi, pembangunan bahan dan ramuan, pembangunan produk/proses, jaminan kualiti, dan kawalan kualiti. 

Dengan adanya kemudahan ini, Shaklee kini mempunyai lebih daripada 60 ahli sains yang berpusat di perbandaran Pleasanton.

"Inovasi dan sains adalah nadi dan teras untuk segala yang kami lakukan di Shaklee. Pusat inovasi ini adalah satu langkah lagi sebagai pelaburan berterusan kami di masa hadapan, dengan matlamat terunggul untuk membantu orang ramai menjalani kehidupan yang lebih lama, lebih sihat."

ROGER BARNETT, Pengerusi dan Ketua Pegawai Eksekutif Shaklee Corporation.


Professor Elizabeth H. Blackburn, 2009 penerima anugerah Nobel dan Penasihat Lembaga Saintifik Shaklee adalah peneraju di dalam bidang kajian telomere and telomerase, dimana beliau telah menemui telomere yang melindungi kromosom.




Pasukan Saintis Shaklee di Pusat Inovasi Forrest C. Shaklee di Pleasanton, California.


BERKESAN



Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee
Satu Kajian Penanda Aras

Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee adalah kajian perintis mengenai pengguna suplemen pemakanan jangka panjang yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik, berbanding mereka yang meng(・´з`・)ambil multivitamin jenama lain atau tiada multivitamin sama sekali.

Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee [Shaklee Dietary Supplement Study] adalah kajian bebas oleh University of California, Berkeley, ke atas corak penggunaan, status kesihatan dan nutrisi pengguna jangka panjang pelbagai suplemen pemakanan. 

Kajian rentas silang ini telah diterbitkan dalam Nutritional Journal, jurnal saintifik ulasan-sejawat atas talian pada Oktober 24, 2007.

Hasil kajian ini membantu mengesahkan apa yang telah kami di Shaklee tegaskan selama ini

🍀 Pendekatan gaya hidup sihat jangka panjang Shaklee merangkumi pilihan pemakanan bijak dari segi makanan dan suplemen, serta bersenam untuk mencapai dan mengekalkan berat yang sihat ternyata akan menyokong kesihatan dan kesejahteraan yang optimum.

🍀 Dan kami mahu anda memastikan bahawa gaya hidup sihat anda turut merangkumi diet yang bijak, pengambilan suplemen, dan strategi senaman semasa anda berusaha untuk mencapai kesihatan yang optimum

.... dan keputusannya amat Mengagumnkan!


PENGGUNA PELBAGAI JENIS MAKANAN TAMBAHAN MEMPUNYAI:




BERIKAN KESIHATAN YANG BAIK UNTUK SEISI KELUARGA.
KELUARGA SIHAT HATI PUN SENANG.


Untuk order.
Untuk masuk bersama team saya.
HUBUNGI SAYA SEKARANG, 

Hanya klik link di bawah ini 

http://www.wasap.my/60197297176/SetShaklee 

#hargagempak
#codskudai
#codsenai
#codpulai




   

Post a Comment

0 Comments