Set Kesihatan Jantung Dan Kolesterol Shaklee

Bila cerita tentang jantung maka akan terdetik kaitannya pasti dengan kolesterol. Jantung manusia yang mempunyai 3 saluran darah untuk melancarkan perjalanan oksigen ke jantung. Berikut set supplemen semulajadi yang boleh membantu masalah ini.

Set Kesihatan Jantung Dan Kolesterol Shaklee

1) OMEGA GUARD 

  • Omega Guard bertindak menurunkan paras LDL (kolestrol jahat yang menjadi punca utama sakit jantung) dalam darah dengan cara meningkatkan paras HDL (kolestrol baik) secara semulajadi.
  • Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan laut dalam (jauh daripada pencemaran) paling tulen dan pembekal HDL terbaik untuk mengelakkan penyakit jantung.
2) Coq Trol Plus 
  • CoQ Trol Plus bertindak membekalkan enzim CoQ yang amat diperlukan oleh jantung untuk bekerja. Tanpa enzim CoQ yang cukup, jantung menjadi lemah dan mudah diserang penyakit jantung.
  • Satu kajian klinikal mendapati bahawa orang yang mengambil suplemen CoQ10 setiap hari dalam tempoh 3 hari selepas serangan penyakit jantung adalah kurang berisiko untuk mempunyai serangan jantung berikutnya.
  • Individu yang mempunyai tahap kolesterol yang tinggi yang mengambil CoQ10 juga menurut kajian akan dapat menurunkan kolestrol ke tahap lebih rendah. CoQ10 telah diperakui sebagai suplemen alternatif untuk mereka yang mempunyai paras kolesterol yang tinggi. Mengambil supplemen CoQ Trol Plus Shaklee  secara konsisten juga boleh mengembalikan paras normal kolestrol.
3) Vivix
  • Vivix bertindak melindungi sel jantung daripada penuaan, membaikpulih sel jantung yang rosak dan memelihara kesihatan salur darah dan fungsi jantung yang sihat, sekaligus mengelakkan penyakit jantung. Vivix yang mengandungi resveratrol membolehkan baikpulih kesihatan dilakukan sehingga ke peringkat selular (sel DNA).
  • Antioksidan yang terdapat dalam Vivix boleh membantu melindungi sel termasuklah sel pada sekitar bahagian salur darah. Bagi mereka yang mengalami masalah kolesterol yang tinggi adalah disebabkan oleh plak atau kolesterol berlebihan dalam salur darah. Plak ini akan menyumbatkan salur darah anda dan seterusnya menyekat aliran darah.
  • Jadi, apabila kita mengambil Vivix, salur darah kita akan dilindungi daripada kerosakan. Oleh sebab itu, kolesterol tidak boleh menempel pada salur darah. Ini menjadikan salur darah tersebut tidak tersumbat dan tidak tersekat lagi. Darah akan mengalir dengan lancar. 
KESIMPULANNYA
JAGA JANTUNG KERANA IA AMAT BERHARGA
Harga Set Jantung Shaklee ni tak mahal pun, tak semahal kesihatan kita. Lebih baik kita melabur untuk kesihatan kita berbanding terbiar sakit, langsung tak berbaloi.Jemput baca info ini juga Miliki Jantung Sihat

HARGA SET PENJAGAAN JANTUNG SHAKLEE 
RM760 harga retail 
RM608 harga ahli 
Set ini sudah termasuk dengan:
percuma keahlian 
percuma kos pos 

Untuk dapatkan harga ahli yang jauh lebih murah saya jemput anda join ahli bersama team Indah Legacy kami hanya RM35 sahaja

Jika anda hendak tau cara pengambilan yang betul dah konsultasi percuma. Boleh klik link di bawah ni seterusnya.
Untuk Pertanyaan dan Order 
Nak Order Shaklee

Post a Comment

0 Comments