Tinggalkan Ubat Tahan Sakit, Amalkan Pain Relief Caplet Shaklee


Orang kata makan ubat banyak-banyak boleh rosakkan buah pinggang. Apa pun yang orang kata sedikit sebanyak pun dah buat kita rasa takut kan? Kali ni saya nak kongsikan satu cara selamat untuk menggantikan ubat bagi yang ambil UBAT TAHAN SAKIT. Ketahui cara yang selamat dan berkesan untuk mengawal kesakitan tanpa kesan sampingan. Tinggalkan ubat tahan sakit, jom amalkan Pain Relief Tablet Shaklee.


INFO 


Kebanyakkan individu cenderung untuk mengambil ubat tahan sakit atau NSAIDs (ubat anti-radang bukan steroid) bagi mengurangkan kesakitan dan keradangan. Ubat tahan sakit atau NSAIDs tidak selamat untuk penggunaan jangka panjang kerana ia akan meninggalkan kesan sampingan. Klik di sini untuk KESAN SAMPINGAN 


Setiap hari, ramai antara kita yang memaksa badan bekerja kuat sama ada berjoging jauh pada waktu pagi, membongkok atau mengangkat barang sepanjang hari di tempat kerja. Akhirnya, badan kita terutamanya sendi, yang akan menanggung akibatnya sakit. Ini adalah tindak balas semula jadi badan kepada keradangan.


PAIN RELIEF TABLET SHAKLEE


Untuk itu jom plih solusi melegakan kesakitan yang semula jadi, terbukti dan selamat untuk penggunaan jangka panjang.Dua bahan semulajadi sebagai PELEGA KESAKITAN SEMULA JADI adalah Boswellia dan Safflower boleh bertindak secara sinergi dan mempunyai kesan anti-radangan yang sangat berkesan dimana ia boleh membantu melegakan ketidakselesaan dan kesakitan, tanpa mencederakan lapisan perut.


Boswellia iaitu ekstrak herba yang diambil daripada pokok Boswellia serrata. Ekstrak resin daripada pokok Boswellia telah digunakan sebagai ubat tradisional berabad lamanya.


Safflower adalah salah satu daripada tanaman tertua di dunia dan secara tradisional digunakan sebagai ubat herba.






EKSTRAK BOSWELLIA DAN SAFFLOWER adalah penyelesaian jangka masa panjang yang berkesan daripada alam semula jadi untuk Menyokong Kesihatan Sendi dan Otot Secara Tradisional.. Lebih detail info di sini 


Antara fungsi terbesarnya ialah:

1) MELEGAKAN sakit sendi dan ketidakselesaan, meningkatkan pergerakan dan fleksibiliti dengan menyekat laluan deria sakit.

2) MELINDUNGI kerosakan tulang rawan dengan mengurangkan keradangan.

3) MENYOKONG proses pemulihan dengan meningkatkan pengaliran darah ke kawasan sendi.





Pain Relief Caplet ini adalah gandingan daripada ekstrak Boswellia dengan ekstrak safflower, yang membantu melegakan kesakitan dan ketidakselesaan sendi, secara semula jadi.


Pain Relief Complex mengandungi campuran boswellia yang diuji secara klinikal bersama dengan ekstrak safflower, yang memberikan bantuan untuk sendi yang terlalu banyak bekerja. Ini sesuai untuk mereka yang kerjanya memberi tekanan pada sendi dan yang tidak kerap bersenam.


Keistimewaan Shaklee Pain Relief Caplet

1) Lembut pada perut
2) Tidak mengandungi aspirin
3) Bebas gluten
4) Halal

Pain Relief Dengan Extract Boswellia Bermanfaat Untuk Siapa?
1. Osteoarthritis (OA)
2. Rheumatoid Arthritis (RA)
3. Inflammatory Bowel Disease (IBD)
4. Asthma
5. Kanser


Testimoni Pain Relief Caplet










Penerangan dan harga 


RM135.00 - harga bukan ahli 

RM108.00 - harga ahli 

90 biji 

Untuk sertai keahlian secara percuma klik sini SHIDA RAHMAT 

Dan untuk pertanyaan lebih lanjut tentang produk Shaklee klik sini WASAP BLOG 

Post a Comment

0 Comments