Kenapa Anda Kena Ambil Esp Masa Bulan Puasa?

 


Kandungan kebaikan yang terdapat  dalam Esp sangat membantu melancarkan lagi ibadah puasa anda. Bagi mereka yag sering alami masalah gastrik bila berpuasa , dengan pengambilan Esp boleh mengurangkan kesakitan anda. Bagi yang selalu letih dan tak bermaya Esp akan tambah tenaga anda seharian supaya kekal cergas dan bertenaga. 


Selain itu, Esp juga amat sesuai untuk diambil oleh ibu - ibu yang tengah hamil dan menyusu. Untuk ibu hamil Esp bantu anda lebih sihat dan tidak cepat letih dan lesu. Untuk ibu- ibu yang meyusu pula Esp akan bantu meriahkan lagi penghasilan susu ibu. Jadi tak dak la ibu - ibu nak runsing takut susu tiba - tiba merundum. 

Pengalaman saya menyusu semasa bulan Ramadhan dengan mengamalkan Esp sangat-sangat membantu. Proses penyusuan saya sikit pun tak terjejas. Saya dapat berpuasa tanpa sebarang masalah. Badan cergas setiap hari. Stok susu untuk anak meriah. Sebab tu la saya amat syorkan ada amalkan Esp sepanjang Ramadhan nanti.






Jadi, sekiranya anda mahukan cara pengambilan Esp yang benar-benar bermanfaat untuk anda, maka Esp Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 
Kenali Kak Shida di sini 










Post a Comment

0 Comments