Promosi Sustained Released Vita-C Plus Shaklee

 


SALAM SHAKLEE SEMUA ..
Terang lagi bersuluh. Viral sudah promosi shaklee pada bulan januari 2021. 
Tak rugi pun langsung beli vitamin C promosi 5 botol ni. Kenapa saya kata tak rugi? 
Berikut keterangan tentang promosi berdasarkan gambar di atas.
  1. 5 botol Vitamin C 
  2. RM487.50 harga pasaran 
  3. RM390 harga diskaun 
  4. dapat keahlian percuma jimat RM35
  5. dapat pos percuma jimat RM10
  6. dapat mask shaklee corak random
  7. dapat sticker kereta vitamin c

Laburkan hanya sedikit wang 
Dan anda akan menikmati keuntungan bukan dari segi wang ringgit malah kesihatan yang bertambah baik dan juga masa yang berharga untuk anda lakukan aktiviti yang anda suka tanpa halangan.


KEISTIMEWAAN VITAMIN C 
  1. Produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang juga sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.
  2. Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesanannya.
  3. Lengkap dengan sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.
Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda.*

TAHUKAH ANDA?
Tubuh anda mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen.


Jadi, sekiranya anda mahukan Vitamin C yang natural dan benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka Vitamin C Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 👇
ORDER SHAKLEE

Kenali Kak Shida di sini 👇
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY

    Post a Comment

    0 Comments