Kuatkan Sistem Imun Anda

 

Kini, seantero dunia sedang berhadapan dengan pandemik wabak COVID-19 yang sangat membimbangkan. 

Memiliki sistem imun yang optimum adalah sangat penting agar anda kekal kuat dan dilindungi. Disebabkan itu, pelbagai langkah kebersihan dan kesihatan wajar kita buat untuk melawan virus ini dan penyakit lain bagi kesejahteraan hidup. 

Antara langkah yang boleh kita lakukan adalah mengamalkan cara kuatkan sistem imun tubuh badan kita! Cubalah peningkat sistem imun semula jadi dari Shaklee sekarang! 

Kita sebagai rakyat Malaysia wajar mengamalkan langkah kebersihan dan kesihatan selain akur dengan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) untuk memutuskan rantaian jangkitan virus corona baharu ini. 



 
VITAMIN C 500MG HALAL DARI SHAKLEE
Merupakam komponen penting dalam sistem imun. Ia membantu merangsang penghasilan dan fungsi sel darah putih untuk meningkatkan sistem imun.
Keistimewaan Shaklee. 
Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.
Sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan  penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. 
Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya 



TAHUKAH ANDA?
Tubuh anda mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen 

INFO 
Menurut Medical News Today, sistem kekebalan atau imuniti tubuh terdiri daripada organ, sel, tisu, dan protein yang berfungsi melawan patogen, iaitu virus, bakteria, atau benda asing yang menyebabkan jangkitan atau penyakit. 

Apabila sistem imun berhadapan dengan patogen, ia akan mencetuskan tindak balas imun. Sistem kekebalan inilah yang akan melepaskan antibodi, yang melekat pada antigen pada patogen untuk membunuhnya. 

Jadi, itulah pentingnya peranan antibodi dalam tubuh kita. Dengan mengambil sumber makanan tertentu dalam diet boleh menambah antibodi dan menguatkan tindak balas imun seseorang.


Jadi, sekiranya anda mahukan Vitamin C yang natural dan benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka Vitamin C Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 👇
ORDER SHAKLEE

Kenali Kak Shida di sini 👇
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY










 




Post a Comment

0 Comments