Pain Releif Caplet Shaklee


Produk baru bakal dibawak masuk pada 3/7/2020
PAIN RELIEF CAPLET
SHAKLEE NEW PRODUCT

yang ada sakit lutut yang terlampau
sakit sendi terlampau
sakit kepala terlampau


Ada orang tanya. 
Antara Pain Relief Caplet (PRC) dan Omegaguard, mana lagi bagus untuk masalah KERADANGAN?
Ok macam ni. Keduanya ada fungsi dan manfaat tersendiri

PRC (Pain Relief Caplet) 
👉 Mencegah dari awal keradangan tu berlaku. Maknanya dia akan "Cut" siap-siap if tubuh kita ada tanda-tanda nak jadinga keradangan. Kiranya PRC ni kasi rencat awal-awal la radang tu

Tapi kalau ada jugak terlepas keradangan tu masuk ke dalam tubuh, itu tugas Omegaguard

OMEGAGUARD
👉 kandungan omega 3 dalam omegaguard ni bantu mengurangkan keradangan yang telah berlaku dalam tubuh.

Kiranya kedua suplemen ni saling memerlukan dan ada benefit tersendiri. Dalam PRC tak ada kandungan fish oil tau. Dan kita tahu fish oil ni pun sangatttt la diperlukan oleh tubuh manusia untuk kekal sihat.

Jangan ambik mudah bab keradangan ni tau. Kebanyakan penyakit kronik yang terjadi punca awalnya adalah keradangan. 

JOM TENGOK KELEBIHANNYA
Kenapa Pain Relief Caplet Perlu Ada Untuk Anda??

Pain Relief Caplet mengandungi gandingan sinergi berpaten daripada ekstrak Boswellia dan ekstrak Safflower yang mana ianya melegakan kesakitan dan ketidakselesaan sendi secara semula jadi.

Malah ianya juga lembut pada perut.



🌸 Boswellia (Frankincense/Kemenyan India) adalah salah satu herba purba dan paling bernilai di Ayurveda. Minyak pati dari resin biasanya digunakan dalam aromaterapi, cat, dan varnis.

Asid Boswellia yang terdapat dalam resin getah adalah bahan utama yang memberi kesan anti-keradangan, ia secara tradisional digunakan untuk merawat arthritis, spondylitis, sindrom kesakitan kronik, dan penyakit keradangan usus.



🌸 Safflower (Bunga Serupa Thistle Dalam Keluarga Bunga Matahari) adalah salah satu tanaman tertua di dunia dan telah wujud selama lebih daripada 4000 tahun. Ditanam untuk biji, minyak dan bunganya. Safflower dihasilkan secara komersial sebagai minyak yang boleh dimakan, pewarna kain, pewarna makanan, dan tujuan perubatan.

Ekstrak bunga dari Safflower mungkin mempunyai kesan antibakteria, antivirus, dan anti-keradangan. Dalam perubatan tradisional Cina, ia digunakan untuk meningkatkan peredaran darah seperti menyingkirkan darah beku dan mengawal atur kitaran bulanan. Ia juga diketahui untuk merawat kesakitan haid, kesakitan abdomen, kesakitan sendi, osteoporosis, dan migrain.


Selain itu, Pain Relief Caplet juga mampu meredakan masalah kesakitan yang selalu anda hadapi yang mana ianya juga DIKENALI SEBAGAI UBAT TAHAN SAKIT.

PRODUK DI JANGKA MENJADI REBUTAN



SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE ?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.
Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat


Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.

Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.


Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian




Post a Comment

0 Comments