5 Kelebihan Buat Bisnes Online Bersama Shaklee




Bisnes online tanpa kedai bermaksud bisnes yang hanya atas talian. Ramai dari kita semua yang dah ambil peluang untuk membuat bisnes online. Dengan hanya menggunakan telefon, komputer atau lap top sahaja. Dengan perkembangan teknologi internet , ramai yang mula berjinak-jinak dengan perniagaan online sama ada secara serius ataupun sambilan. 
Bisnes Online akan menjadi lebih seronok jika berada di dalam Komuniti Bisnes Shaklee


Tentang Shaklee Malaysia.

Shaklee Malaysia adalah sebuah syarikat yang terlibat dalam pemasaran produk makanan nutrisi dan juga suplement, penjagaan diri dan produk isi rumah. Di Malaysia, syarikat ini telah beroperasi lebih 25 tahun dan produk-produknya boleh diperolehi melalui rangkaian pembekal yang luas diseluruh negara. Shaklee Malaysia berpangkalan di The Pinnacle Sunway dan mempunyai beberapa cawangan di seluruh negara iaitu di Pulau Pinang, Ipoh, Johor Bahru, Kota Bahru dan Kota Kinabalu.



5 Kelebihan Buat Bisnes Online Bersama Shaklee

Bisnes online sangat berbeza dari pelbagai sudut. Ini termasuklah tempat, masa, pekerja dan banyak lagi. Tidak perlu sampai kena ada pengalaman teknikal. Anda tidak perlu tahu cara membina laman web, tak perlu menjadi seorang programmer, tidak sama sekali. Di bawah ini adalah jawapan dari soalan 5 Sebab Mengapa Perlu 


1. Tiada Tempat Khusus

Sudah semestinya bisnes online tidak memerlukan tempat untuk berniaga. Terpulang kepada kita nak duduk di rumah, taman, pasaraya, kampung halaman, kedai mamak dan banyak lagi tempat yang kita boleh pilih mengikut keselesaan. Tak perlu ruang yang besar, tak perlu rak-rak untuk pamerkan produk. Cukup hanya ada telefon bimbit dan line internet berserta data yang mencukupi untuk mengiklankan produk sendiri.

Seperti semua sedia maklum Shaklee Malaysia adalah sebuah syarikat perniagaan jualan langsung yang memberikan kesihatan yang lebih baik untuk semua dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja.



2. Tidak Terikat Dengan Masa 

Untuk bisnes online bersama Shaklee tidak terikat dengan masa. Terpulang pada diri sendiri hendak post iklan bila-bila masa saja. Tidak terikat dengan masa berjumpa orang untuk mesyuarat atau belajar. Ilmu bisnes online hanya di hujung jari. Boleh buat kelas juga melalui atas talian. 

Jika orang buat bisnes ini sorang suri rumah, maka masa yang ada tidak perlu berebut-rebut dengan anak-anak dan suami. Masih boleh masak, ambil dan hantar anak pergi sekolah. Ini adalah pengalaman saya sendiri. Ia merupakan platform bagi ibu-ibu untuk menjadi usahawan untuk menambah pendapatan keluarga disamping melahirkan generasi yang lebih sihat dan suasana kehidupan yang lebih berkualiti termasuk keluarga sendiri. Bagi yang bekerja pula yang paling best duit sentiasa ada. Gaji kerja hakiki awal bulan manakala bonus shaklee pertengahan bulan. Shaklee tak.pernah gagal bayar bonus setiap bulan.



3. Tidak Perlu Pekerja 

Tersangat mudah kerana bisnes online bersama Shaklee ini juga tidak memerlukan pekerja untuk susun barang atas rak, buat audit, atau duduk di kaunter pembayaran di dalam kedai. Pekerja bisnes online adalah diri sendiri. Ke mana hala tuju bisnes adalah di tangan sendiri. Tak perlu susah payah bayar gaji pekerja. 

Jika target kita tinggi maka perlulah kita sendiri susun strategi bagaimana nak meluaskan dan memperbanyakkan jualan produk. Hanya perlu kembangkan kumpulan bisnes sendiri tapi bukan pekerja. Mereka adalah sama tujuan dengan kita iaitu berminat buat bisnes online.



4. Tak Perlu Bayar Gaji

Tertanya tak berapa agaknya pendapatan setiap ahli Shaklee setiap bulan? Pendapatan ni disertakan dengan slip gaji tau. Sebab tu ada ahli Shaklee yang dapat buat loan untuk beli rumah, tanah dan sebagainya. Ini juga adalah kelebihan buat bisnes Online Bersama Shaklee. Kita hanya perlu menjual produk dan setiap.produk ada pint uv tersendiri. Dari situlah kiraan bonus dikira. Walaupun kita bergerak dalam satu kumpulan yang besar dan ramai, kita tak perlu bayar gaji kepada sesiapa pun. 

Oleh yang demikian begitu mudah untuk meningkatkan ekonomi diri sendiri atau keluarga juga. Hanya sedikit usaha untuk memperbanyakkan ilmu setiap produk, itu pun boleh didapati di mana-mana laman media sosial. Anda juga boleh menetapkan jadual anda sendiri dan bekerja mengikut keselesaan dan kemampuan anda bergantung pada seberapa cepat atau besar yang anda ingin perniagaan anda berkembang.



5. Tidak Perlu Modal Besar

Ini la yang saya nak katakan semuanya di hujung jari. Tidak Perlu Modal Beli Produk antara yang paling best dalam bisnes online bersama shaklee. Jika ada pelanggan hendak beli produk, kita hanya perlu buat belian melalui web dan pihak Shaklee akan terus buat penghantaran hingga di depan pintu rumah di mana-mana juga termasuk Sabah dan Sarawak. Mudah bukan? 


Seronoknya kan? Tak perlu modal besar kerana jika ada pelanggan yang ingin membeli produk, sudah tentu mereka akan bayar dahulu kerana proses bisnes online bayar dahulu dan kemudian barulah proses seterusnya. Jadi inilah yang dimaksudkan tidak perlu modal besar. Hanya Rm35 sahaja sebagai daftar keahlian. 



6. Produk Shaklee Sudah Lebih 60 tahun Di Pasaran 

Kalau korang nak tahun, bisnes online bersama Shaklee ini antara yang laku, sebab syarikat dia kukuh produk dia lagilah sangat bagus, kalau kena dengan teknik marketing yang betul. Mudahnya nak jual produk shaklee kerana ditambah lagi dengan anugerah Shaklee Trusted Brand pada tahun 2021-2022. 

Tak perlu risau pasal, produk Shaklee dah macam goreng pisang panas yang tumbuh bak cendawan di luar sana. Lambakan testimonial yang berkesan. Majoriti yang mengamalkan Shaklee merasakan kesihatan bertamnbah baik. Woww!! hebatkan Shaklee.




7. Bonus Shaklee Boleh Buat Pinjaman Kewangan.

Tak kerja pun ada slip bonus yang boleh diguna pakai untuk buat pinjaman di semua bank di Malaysia. Haa.. ini lah kelebihan yang selalu orang risau tak kerja tak ada slip gaji. Tak boleh beli kereta, tak boleh beli rumah dan tak boleh itu ini. Salah!!! dan melesit sama sekali.

Rasanya banyak dah peekongsian agen-agen Shaklee yang telah beejaya beli rumah dan kereta hanya dengan menggunakan slip bonus Shaklee. Sangat terbentang luas peluang dapatkan impian masing-masing dengan bisnes online bersama Shaklee.






Kesimpulannya

Walau bagaimanapun setiap perniagaan yang kita nak buat mesti disusuli dengan diri sendiri mencuba produk yang hendak dijual supaya mudah mengambil hati pengguna. Shaklee adalah satu-satunya produk yang boleh dipercayai berdasarkan Kajian Landmark Study. Jangan lama-lama fikir untuk mengubah ekonomi sendiri. Join saya untuk saya tunjuk cara-cara bisnes online dengan betul dan tepat 


Klik di sini untuk lebih banyak info lagi tentang BISNES ONLINE
Klik sini untuk Daftar Keahlian
Klik sini untuk Promosi Shaklee April 2023
Klik sini untuk berborak dengan saya Kak Shida Rahmat


#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#SetRahmahShaklee2023
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023

SEBAHAGIAN PRODUK-PRODUK YANG SAYA BELI DI BRANCH JB DAN SEMUA SUDAH DIBAYAR DARI PEMBELI 

















Post a Comment

7 Comments

flizzy86 said…
Alhamdulillah, tenang-tenang dan enjoy buat biz dengan Shaklee.. apa pun, siapa buat mesti dapat insya allah

jemput join segmen di blog
https://www.mommylizz.com/2023/03/segmen-hello-blogger-jom-blogging-by.html
Marina Bashah said…
Menarik buat side income macam ni.tak stress,tak terikat,boleh buat kat mana2 je
Reen said…
Best juga meniaga online dengan shaklee ni boleh tambah income....sikit2 lama2 jadi bukit...yang penting masa flexible
boleh masuk list bisnes shaklee ni... tak lama lagi nak pencen! hehehe
Mrs Pip said…
Yang suka kerja sendiri nak freelance in home bisnes, sesuai sangat utk pilih Shaklee , lagipula brand Shaklee dah mmg dikenali dan produknya diyakini selamat untuk digunakan.
Nina Salleh said…
Seronok jumpa bisnes online yang betul tepati citarasa kita ni. Hihi. Alhamdulillah, shida ni antara salah sorang idola saya dalam bisnes online shaklee ni:)
仙妮 said…
Totally right, good business venture opportunity for us all to explore more . Gonna check out this Shaklee investment as home based business soon. Cheers SiennyLovesDrawing