Testimoni ShakleeKids


Apabila berkaitan soal tumbesaran, kognitif dan kesihatan pencernaan anak-anak, ibu bapa Shaklee memilih untuk meletakkan kepercayaan mereka pada Shakleekids Complete Solution.

TERUSKAN MEMBACA UNTUK MENGETAHUI beberapa Testimoni Shakleekids.






TESTIMONI MEAL SHAKES

Anak sulung saya (Matthew) sangat mudah dijaga dan senang diberi susu dan makanan. Tetapi, perjalanan membesarkan anak bongsu saya (Isaac) yang berumur 22 bulan sedikit mencabar. 

Semasa dia berumur setahun, dia jarang dapat menghabiskan 3oz susu. Ketika itu, saya teringat kisah Shaklee Effect Meal Shakes seorang rakan dan membuat keputusan untuk mencubanya kepada Isaac. 

Kesannya sangat berbeza! Selera makan Isaac semakin bertambah dan selepas 2 bulan, dia akhirnya boleh menghabiskan 6oz susu dengan Meal Shakes!

Bravo!! Anak-anak saya kekal kenyang dengan Meal Shakes supaya mereka sentiasa aktif dan sihat!

Cindy Ling Sing Eek
Miri, Sarawak




TESTIMONI VITA-LEA FOR CHILDREN

Untuk Anak Saya Yang Sedang Membesar
Anak saya seorang yang cerewet 
makan dan hanya makan makanan 
yang dia suka sahaja. Sebagai ibu, 
saya bimbangkan keperluan nutrisi dan 
tumbesarannya. 

Jadi, saya memutuskan untuk memberinya Vita-Lea for Children setiap hari. Anak saya sukakan rasanya. Lama kelamaan, selera makannya bertambah baik dan dia lebih bersedia untuk mencuba makanan yang berbeza. Saya bersyukur Vita-Lea for Children sesuai dengan keperluan anak saya yang semakin membesar.

Noor Hidayah binti Ros Azamin
Semenyih.




TESTIMONI HERO KIDDO

Sejak diperkenalkan kepada pastil beruang berperisa ceri semula jadi Hero Kiddo, ia telah menjadi vitamin harian yang ‘wajib’ untuk anak saya. Padat dengan nutrien penyokong kesihatan seperti vitamin C dan D, zink dan ekstrak Elderberi, ia membantu membina imuniti anak saya. Kami suka Hero Kiddo!

Nur Hafizah
Johor




Dapatkan Harga Ahli Yang Murah Klik Di sini
Kenali Kak Shida di sini 👇

Post a Comment

0 Comments