4 Cara Tinjauan Dan Penilaian Untuk Memiliki Anugerah Trusted Brands Asia 2022


4 Cara Tinjauan Dan Penilaian Untuk Memiliki Anugerah Trusted Brands Asia 2022


1) Penyelidikan Pemangkin
Kami menugaskan Catalyst Research, pakar dalam penyelidikan pemasaran, untuk meninjau secara bebas sampel wakil pengguna di seluruh Asia untuk meminta pandangan mereka tentang produk dan perkhidmatan dalam lebih 50 kategori merentas pelbagai industri yang berkembang maju. 

Pendapat pembelian kira-kira 8000 individu telah dikumpulkan, mewakili lima daripada pasaran utama rantau ini: Filipina, Singapura, Malaysia, Hong Kong dan Taiwan.


2) Pengundian Pengguna

Setiap daripada 8000 peserta ini melengkapkan soal selidik dalam talian yang memerlukan mereka menamakan jenama yang mereka percayai melebihi semua yang lain. 

Mereka kemudiannya diminta untuk menilai antara 1 dan 5 (5 adalah yang tertinggi) untuk setiap jenama, berdasarkan enam atribut utama ini:
  1.  Kebolehpercayaan dan Kredibiliti
  2.  Kualiti
  3.  Nilai
  4.  Memahami Keperluan Pelanggan
  5.  Inovasi
  6.  Tanggungjawab sosial


3) Penilaian Jenama Dipercayai

Kedudukan tersebut kemudiannya dicapai dengan mendarabkan jumlah undian untuk satu jenama dengan purata skornya merentas enam atribut. 

Data juga ditimbang untuk mencerminkan taburan populasi peserta untuk ketepatan statistik, dan juga untuk memastikan bahawa keputusan disusun dalam cara yang objektif menggunakan metodologi yang terbukti.


4) Anugerah Platinum, Emas dan Asia 2022

Anugerah Jenama Dipercayai Emas diberikan kepada jenama yang mendapat markah lebih tinggi daripada pesaing mereka. 

Anugerah Jenama Dipercayai Platinum diberikan kepada jenama yang mengungguli kategori mereka dengan skor yang sangat tinggi daripada pesaing terdekat mereka.  

Anugerah Jenama Dipercayai Asia diberikan kepada jenama yang memenangi anugerah Jenama Dipercayai Reader's Digest dalam kategori yang sama untuk sekurang-kurangnya tiga pasaran dan negara yang dikaji.






Sangat telus dan adil Cara Tinjauan Dan Penilaian Untuk Memiliki Anugerah Trusted Brands Asia 2022. Bukan mudah nak memenangi hati pengguna untuk percaya pada sesuatu produk. 

Kesimpulannya, untuk memilih sesuatu produk pemakanan kesihatan yang sangat memberi manfaat pada diri sendiri dan keluaga haruslah meneliti dari setiap sudut.

Bukan tangkap muat je tau. Lebih-lebih lagi memilih produk yang tiba-tiba muncul dan viral. 
AWAS!!! 

 

Post a Comment

0 Comments