Kulit Cerah Dan Tona Sekata dengan Youth Age Defence Moisturiser - SPF 50 | Shida Rahmat

YOUTH™ Age Defense Moisturizer – SPF 50

Krim siang yang tidak asing lagi pada saya kerana keberkesanannya menjadikan Kulit Cerah Dan Tona Sekata dengan Youth Age Defence Moisturiser - SPF 50

Diperkaya dengan antioksidan pelindung semulajadi seperti Ekstrak Muscadine Grape, vitamin dan bahan botani berkhasiat dengan pelindung suria, YOUTH™ Age Defense Moisturizer – SPF 50 memberikan anda kulit yang lebih lembut, terhidrat sambil melindungi anda daripada sinaran UV, supaya anda tampil 
berseri. 
Hanya sapukan ia sebagai langkah terakhir dalam rutin penjagaan kulit anda setiap pagi dan anda 
akan tampil berseri!

YOUTH™ Age Defense Moisturizer – SPF 50 
Sangat jimat

5 KEISTIMEWAAN YOUTH AGE DEFENCE MOISTURIZER - SPF 50

1) RINGAN DAN MUDAH DISERAP
Ia amat bagus untuk dijadikan sebagai pelembap muka harian bagi semua jenis kulit kerana ia ringan, tidak berminyak dan tidak komodogenik. Menjadikan kulit anda selembut sutera, lembap dan tidak 
berasa melekit serta tidak akan merengsakan kulit

2) MENGHIDRAT DAN MENYUBURKAN KULIT

Formula ini sarat dengan campuran yang kaya sumber botani termasuklah Vital Repair+® Complex pelbagai paten yang menyediakan nutrien antioksidan dan vitamin penting untuk menghidratkan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel yang sihat, menjadikan kulit berasa lembap, lembut dan licin.

3) KULIT LEBIH TEGANG DAN LEMBUT
Campuran polifenol Muscadine Grape dalam YOUTH™ Age Defense Moisturizer – SPF 50 yang sedang dipatenkan ini membantu melindungi dan memulihkan kulit anda sambil memperlahankan pemecahan kolagen dan elastin. Hasilnya – kulit yang lembut dan lebih tegang yang akan membuatkan orang lain cemburu!

4) PERLINDUNGAN SINAR MATAHARI
Ia menyediakan perlindungan SPF 50 berspektrum luas untuk melindungi anda daripada sinar UV dan pencemaran yang berbahaya, memberikan anda kulit yang lebih cerah dan cantik berseri.

5) KECANTIKAN BERSIH YANG ANDA BOLEH PERCAYA
Kami telah membuktikan bahawa anda tidak perlu mengorbankan keselamatan dan ketulenan untuk keberkesanan. YOUTH™ Age Defense Moisturizer – SPF 50 bebas daripada 1,500 bahan kimia berbahaya. 
Ia hipoalergenik, diuji oleh ahli dermatologi dan oftalmologi, serta 100% vegan

YOUTH™ Age Defense Moisturizer – SPF 50
Pemakaian krim hanya waktu siang 

YOUTH™ Age Defense Moisturizer – SPF 50
RM207 RETAIL 
RM165 AHLI

Jadi, sekiranya anda mahukan cara pemakaian yang benar-benar bermanfaat untuk anda, maka hubungi saya sebagai agen sah Shaklee anda.

ORDER SHAKLEE
Kenali Kak Shida di sini 👇





Post a Comment

0 Comments