SERLAHKAN KECANTIKAN ANDA


SERLAHKAN  KECANTIKAN ANDA
Ingin rasa seperti dimanjakan di spa tetapi lebih selesa di rumah sendiri? Mudah sahaja dengan masker muka! Teruskan bacaan untuk ketahui jenis masker muka yang sesuai untuk anda.

JENIS-JENIS MASKER
Masker Muka Helaian: Kulit Normal Ke Kering 
Helaian fabrik berbentuk muka yang direndam dalam serum. Mungkin mempunyai kandungan alkohol yang tinggi yang boleh menyebabkan kulit menjadi sensitif.


Masker Muka Tidur: Kulit Normal
Dibiarkan semalaman dan hanya dibilas pada keesokan pagi. Boleh menyebabkan timbulnya jerawat kerana ia mengandungi bahan yang kuat untuk mengatasi kehilangan lembapan kulit.


Masker Muka Krim: Kulit Normal Ke Kering
Didatangkan dalam formula pekat dan hanya mensasarkan satu masalah kulit. Mungkin kurang bahan aktif di dalamnya kerana kandungan air yang tinggi.


Masker Pengelupasan: Kulit Matang Dan Kering
Melekat pada lapisan atas kulit yang perlu dikopek untuk ditanggalkan. Boleh menyebabkan kulit kendur kerana proses penanggalan mungkin menyebabkan hilangnya keanjalan kulit.


Masker Arang: Kulit Normal Ke Berminyak
Menggunakan arang yang diaktifkan untuk mendetoksifikasi kulit daripada kotoran dan minyak. Ia mungkin menyebabkan kulit kering jika dipakai terlalu lama.

MASKER MUKA TANAH LIAT: Kulit berminyak/mudah berjerawat
Mengandungi unsur tanah liat semula jadi seperti tanah liat bentonite dan kaolin, yang mempunyai kegunaan perubatan. Menyerap lebihan minyak tanpa menghilangkan minyak semula jadi pada kulit. Mengatasi masalah pori tersumbat dan menyingkirkan kekotoran.



MASKER MUKA GEL: Kulit kering
Mengandungi bahan semula jadi untuk menegang, mencantik, menyejuk dan menyamankan kulit. Dilengkapi ciri pelembap untuk penghidratan dan keserian segera.


YOUTH™ PURIFYING CLAY MASK
DETOKS DAN MEMBERSIH
RM297.50
Mendetoksifikasi dan membersihkan kulit dengan tiga gandingan daripada tanah liat yang kaya mineral, serbuk arang yang sangat halus dan abu gunung berapi dari Pulau Jeju yang bersih di Lautan Pasifik. Menyerap dan menyingkirkan bahan cemar, kekotoran dan sebum (minyak) berlebihan untuk membantu meminimumkan penampilan liang pori, untuk kulit yang lebih licin.



YOUTH™ HYDRATING GEL MASK
SEGAR DAN BERSERI
RM297.50
Melega dan menyegarkan semula untuk kulit segar dan berseri. Melembapkan kulit dengan asid hialuronik, jus daun aloe dan campuran pelbagai herba dari ekstrak Centella Asiatica dan Chamomile.

Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian


Post a Comment

0 Comments